Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядкуза кодом CPV ДК 021:2015 – 75240000-0 (Послуги охорони території, об’єктів та майна Запорізького державного медичного університету)
Очікувана вартість
1 113 500,00 UAH
UA-2018-01-03-001306-a ● 70734d8c35d14ee39a0e93511039e7aa
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Сігідова Тетяна +380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2018 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2018 15:15 |
Очікувана вартість: | 1 113 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 567,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядкуза кодом CPV ДК 021:2015 – 75240000-0 (Послуги охорони території, об’єктів та майна Запорізького державного медичного університету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, територія студмістечка площею 10,89 га за юридичною адресою пр. Маяковського,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2018 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2018 09:58 |
Зміни.docx | |
16 січня 2018 09:58 |
ТД - зміни.doc | |
16 січня 2018 09:58 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
16 січня 2018 09:58 |
Додаток 2 зі змінами .docx | |
03 січня 2018 15:36 |
Додаток 1.docx | |
03 січня 2018 15:36 |
Додаток 5.docx | |
03 січня 2018 15:36 |
Додаток 3.docx |
16 січня 2018 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 січня 2018 09:58 |
Зміни.docx
|
|||
16 січня 2018 09:58 |
ТД - зміни.doc
|
|||
16 січня 2018 09:58 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
|||
16 січня 2018 09:58 |
Додаток 2 зі змінами .docx
|
|||
03 січня 2018 15:36 |
Додаток 1.docx
|
|||
03 січня 2018 15:36 |
Додаток 5.docx
|
|||
03 січня 2018 15:36 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 09 січня 2018 16:44
Дата відповіді: 12 січня 2018 15:20
За Ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
За п.14.1.195 Податкового кодексу України працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Тобто працівниками є, оформлені відповідно до штатного розкладу, фізичні особи, що виконують трудові функції на підприємстві.
Згідно із законодавством, працівники можуть працювати як на повний робочий день, так і за сумісництвом.
Працівники, які працюють за сумісництвом, в свою чергу, також є штатними працівниками.
За п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок: Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності або у фізичної особи понад п'ять днів, у тому числі осіб, які є співвласниками (власниками) підприємств, селянських
(фермерських) господарств, сезонних і тимчасових працівників, а також позаштатних працівників за умови, якщо вони підлягають державному соціальному страхуванню.
На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Отже, згідно із Інструкцією про порядок ведення трудових книжок, трудова книжка працівника зберігається за основним місцем роботи, тому надати копії трудових книжок, з наданням сторінок, що підтверджують трудові відносини охоронників з Учасником, у випадках, коли певні працівники працюють ЗА СУМІСНИЦТВОМ в Учасника, є фізично неможливим, оскільки:
1. Трудова книжка зберігається не в Учасника, а за основним місцем роботи, та є документом суворої звітності, яка не видається на руки працівникові.
2. Запис про роботу за сумісництвом робиться у останній лише за бажанням працівника (п.2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок).
На підставі вищевикладеного, просимо Вас надати обгрунтування вимоги, викладеної у п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації - Кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, стосовно надання сканованих копій трудових книжок, з наданням сторінок, що підтверджують трудові відносини охоронників з Учасником, оскільки в Учасника можлива наявність заявленої Вами кількості у 15 найманих працівників згідно штатного розкладу, проте працівники можуть бути оформлені як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом (трудовою угодою), тому на підтвердження трудових відносин працівника, що працює за сумісництвом, з Учасником останній може надати, наприклад, копію такої трудової угоди.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що Ваші зауваження уважно розглянуті Тендерним комітетом та прийняті до уваги. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2018 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Могильний Олександр Іванович |
706 492,80
UAH з ПДВ
|
706 492,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
984 357,00
UAH з ПДВ
|
978 789,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" |
996 201,83
UAH з ПДВ
|
981 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "УНІВЕРСИТЕТ" |
1 113 000,00
UAH з ПДВ
|
1 107 230,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР" |
1 113 500,00
UAH з ПДВ
|
1 107 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Рішення скасоване |
706 492,80
UAH з ПДВ
|
03 березня 2018 09:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" #34604145 |
Очікує рішення |
978 789,50
UAH з ПДВ
|
03 березня 2018 09:44
|
ФОП Могильний Олександр Іванович #2083115214 |
Відхилено |
706 492,80
UAH з ПДВ
|
03 березня 2018 09:44
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2018 14:59 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
05 березня 2018 14:59
|
Протокол відміни.docx |