Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з охорони публічної безпеки та порядку
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2018-01-02-000291-b ● 0d2da813412742c5bba28b220b9d96b6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Крюківщинська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04358566 |
Вебсайт: | http://krukivschina.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 08136, Україна , Київська обл., село Крюківщина, вулиця Балукова, 10 |
Контактна особа: |
Ломінський Євгеній Леонідович +380459860689 evgen2006@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2018 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2018 15:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2018 15:41 |
Початок аукціону: | 22 січня 2018 14:34 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони публічної безпеки та порядку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08136, Україна, Київська область, с. Крюківщина, об'єкти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2018 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2018 15:55 |
ТД охорона.doc |
02 січня 2018 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2018 15:55 |
ТД охорона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кількість охоронників на посту
Дата подання: 10 січня 2018 16:52
Дата відповіді: 12 січня 2018 17:40
В Додатку 1 "Форма тендерної пропозиції " вказана кількість охоронників - 3 особи і зазначено, що послуги повинні надаватися цілодобово, щодня. Підскажіть, будь ласка, мається на увазі, що на посту повинно бути одночасно 3 охоронника чи це мається на увазі 1охоронник на добу (графік чергування доба через двоє, тобто всього 3 охоронника на весь період надання послуги)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1 охоронник на добу, графік чергування доба через двоє, тобто всього 3 охоронника на весь період надання послуги
табельна вогнепальна зброя
Дата подання: 10 січня 2018 16:55
Дата відповіді: 12 січня 2018 17:56
В Додатку 3 до тендерної документації вказана вимога до учасників про наявність табельної вогнепальної зброї, а у разі необхідності (за вимогою Замовника) – автоматичної зброї. . Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності табельної та автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність табельної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність табельної та автоматичної вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникм для участі у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки згідно Наказу МВС від 21.08.98 № 622 суб'єкти охоронної діяльності мають право отримати дозвіл на придбання вогнепальної зброї та патронів до них.
транспорт
Дата подання: 10 січня 2018 17:01
Дата відповіді: 12 січня 2018 18:09
В Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога до учасників про наявність у Учасника 4 групи реагування в Києво-Святошинському районі та можливість їх виклику для запобігання правопорушенням або затриманням правопорушників, також спеціального транспорту у кількості не меншій 10-ти одиниць, який належить виключно Учаснику (підтверджується завіреними у встановленому порядку копіями технічних паспортів на транспортні засоби). Поясніть, будь ласка, необхідність Вашої вимоги саме наявності груп затримання у кількості 4 штук, та ще й наявність 10!!! одиниць спеціалізованого транспорту??? Процедура закупівлі проподиться на послуги з охорони обєкту за адресою: с. Крюківщина, вул. Балукова, 10. Чим зумовлена вимога саме у такій кількості транспорту? Вам не здається, що це забагато для одного обєкту? Дана вимога є дискримінаційною та явно прописаною під конкретного учасника з саме такою кількістю транспорту у себе на балансі. Тому, вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації, зменшити кількість необхідного транспорту для реагування, привести тендерну документації у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель і не створювати дискримінаційних та нерівних умов для учасників, тим самим порушуючи норми статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме основні принципи здійснення закупівель, та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити також іншу інформацію, крім передбаченої частиною другою цієї статті, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
За цих обставин наведені у вимозі положення тендерної документації відповідають вимогам Закону та повноваженням замовника.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити також іншу інформацію, крім передбаченої частиною другою цієї статті, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
За цих обставин наведені у вимозі положення тендерної документації відповідають вимогам Закону та повноваженням замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2018 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Київській області |
553 104,00
UAH з ПДВ
|
553 104,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Відділ поліції охорони об'єктів стратегічного значення |
557 512,80
UAH з ПДВ
|
557 512,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Київській області #40109063 |
Очікує рішення |
553 104,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2018 14:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 лютого 2018 16:37 |
Коментар щодо відміни: | відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг: ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (надання послуг з охорони публічної безпеки та порядку) |
Документи:
08 лютого 2018 16:37
|
протокол 3 оп.pdf |