Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого постачання теплової енергії в 10 ВГРЗ (м. Мирноград)
Очікувана вартість
538 400,10 UAH
UA-2017-12-29-001727-c fd2ccf38f4e346adb38532ce802ad6d9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гулевата Наталія Петрівна

+380623962222 10vgso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕСЯТИЙ ВОЄНІЗОВАНИЙ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН
Код ЄДРПОУ: 00159462
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., Мирноград, пров. Робочий, буд. 1
Контактна особа: Гулевата Наталія Петрівна
+380623962222
10vgso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про теплопостачання» № 2633-ІV від 02.06.2005, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» № 1875- ІV від 24.06.2004 на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил користування тепловою енергією» № 1198 від 03.10.2007 Обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго» здійснює централізоване постачання теплової енергії всім категоріям споживачів, в тому числі установам і організаціям, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III регулюється діяльність суб'єктів природних монополій, зокрема у сфері транспортування теплової енергії. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про природні монополії» та п. 3. розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій» Антимонопольний комітет України складає та веде зведений перелік суб'єктів природних монополій (далі – зведений перелік), діяльність яких регулюється відповідно до цього Закону, на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг. Такий зведений перелік розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Підтвердженням наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» є: 1) наявність ОКП «Донецьктеплокомуненерго» в Зведеному переліку суб’єктів природних монополій по Донецькій області на ринку централізованого постачання теплової енергії належними йому тепловими мережами, що розміщений на сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Діяльність 10 ВГРЗ пов’язана з ліквідацією аварій на шахтах і порятунком людей. Боєздатність особового складу залежить від безперебійної роботи гірничорятувальної апаратури та обладнання, своєчасного виїзду оперативних груп на аварії, підготовки та тренувань особового складу, що неможливе без своєчасного отримання теплової енергії. Неукладання або несвоєчасне укладання договору з Обласним комунальним підприємством «Донецьктеплокомуненерго» на централізоване постачання теплової енергії призведе до припинення/обмеження теплової енергії 10 ВГРЗ в 2018 році. 3. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III; - Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2017 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 04 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Бюджетні кошти - 430720,08 грн., з них: кошти балансоутримувача - 427937,93 грн., кошти орендаря - 2782,15 грн.; кошти організації - 107680,02 грн.: кошти балансоутримувача - 106990,11 грн., кошти орендаря - 689,91 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 Гкал
послуги з централізованого постачання теплової енергії в 10 ВГРЗ (м. Мирноград)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, м. Мирноград, пров.Робочий, 1, 10 ВГРЗ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

29 грудня 2017 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго"
#03337119
Переможець 538 400,10
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 14:57

Документи

29 грудня 2017 14:57
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2017 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне підприємство "Донецьктеплокомуненерго"
#03337119
538 400,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2017 14:57
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:08
договір укладений
02 січня 2019 09:04
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 16:58
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:55
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 15:09
договір укладений
19 січня 2018 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з фактичним споживанням обсягів теплової енергії та реальним фінансуванням пункт 1.2. Договору викладається у наступній редакції: «п. 1.2. Найменування: код згідно ДК 021:2015 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуги з централізованого постачання теплової енергії в 10 ВГРЗ (м. Мирноград), далі по тексту договору постачання теплової енергії на потреби опалення (в період опалювального сезону). Кількісні характеристики: • Опалення: Річні обсяги постачання 348,04145 Гкал.» - «п. 3.2. Сума цього договору становить __491 181,16 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча сто вісімдесят одна грн. 16 коп.), (вказати цифрами та словами) у тому числі: ПДВ 81 863,51 грн. (вісімдесят одна тисяча вісімсот шістдесят три грн. 51 коп.), з них: (сума договору визначається з урахуванням «Податкового кодексу України») - за рахунок бюджетних коштів – 392 377,10 грн. (триста дев’яносто дві тисячі триста сімдесят сім грн. 10 коп.), у тому числі ПДВ – 65 396,17 грн., з них: - кошти балансоутримувача – 389 531,19 грн. (триста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот тридцять одна грн. 19 коп.), у тому числі ПДВ – 64 921,86 грн.; - кошти орендаря – 2 845,91 грн. (дві тисячі вісімсот сорок п’ять грн. 91 коп.), у тому числі ПДВ – 474,31 грн.; - за рахунок власних коштів – 98 804,06 грн. (дев’яносто вісім тисяч вісімсот чотири грн. 06 коп.), у тому числі ПДВ – 16 467,34 грн., з них: - кошти балансоутримувача – 98 177,97 грн. (дев’яносто вісім тисяч сто сімдесят сім грн. 97 коп.), у тому числі ПДВ – 16 362,99 грн.; - кошти орендаря – 626,09 грн. (шістсот двадцять шість грн. 09 коп.), у тому числі ПДВ – 104,35 грн. Відшкодування частини витрат Споживача за послугу з постачання теплової енергії на потреби опалення здійснюється за рахунок коштів Центрального штабу Державної воєнізованої гірничорятувальної служби (далі – орендар) згідно Договору на відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг Орендарю.»
Номер договору про закупівлю: 102/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 102/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 491 181,16
UAH з ПДВ