Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових та внутрішньоквартальних територіях м. Кам`янське
Current repair roads in the adjacent and mizhkvartalnyh territories of the city Kam`yanske
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2017-12-29-000746-a c4441d498f844683b8fcb0642b41c15b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 17:12
Початок аукціону: 06 лютого 2018 11:48
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 29 грудня 2017 17:07
Enquiries until: 19 січня 2018 17:12
Complaints submission until: до 25 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 січня 2018 17:12

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 послуга. Детальний обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації)
1 service. The detailed scope of the procurement of services is provided for by the technical specification (in accordance with Annex 3 of this tender documentation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових та внутрішньоквартальних територіях м. Кам`янське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair roads in the adjacent and mizhkvartalnyh territories of the city Kam`yanske
CPV: 45000000-7
Період постачання: з 20 лютого 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2017 22:23
Електронний підпис
29 грудня 2017 17:12
Додаток 5.doc
29 грудня 2017 17:12
Додаток 4.doc
29 грудня 2017 17:12
Додаток 3.doc
29 грудня 2017 17:12
Додаток 2.doc
29 грудня 2017 17:12
Додаток 1.doc
29 грудня 2017 17:12
ТД 2018 п.р. доріг прибудинкова 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо бланків підприємства
Дата подання: 18 січня 2018 17:17
Дата відповіді: 19 січня 2018 10:39
В п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації (сторінка 5) зазначається, що " Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником (в т.ч. і листи-відгуків від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за відповідним або аналогічним предметом закупівлі та акт звіряння взаємних розрахунків) повинні бути оформлені на бланку підприємства та містити дату документу, реєстраційний номер і мають бути засвідчені підписом керівника, або уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі її використання), а для фізичної особи – власним підписом." Просимо надать роозяснення щодо того, яким чином учасник може надати листи-відгуків від замовника на бланку підприємства? Мається на увазі, що листи-відгуків від замовника мають бути на бланку підприємства замовника? Якиим нормативним актом встановлюється обовязок підприємства мати бланк підприємства взагалі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Листи відгуки від Замовника надаються на бланку підприємства Замовника. Якщо у Замовника відсутній бланк, то надайте лист пояснення щодо невиконання конкретної вимоги Замовника.
Дякуємо.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 січня 2018
UA-2017-12-29-000746-ac4441d498f844683b8fcb0642b41c15b
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 січня 2018 11:03
135 від 30.01.18.pdf
31 січня 2018 11:07
Електронний підпис

Публічні документи

29 січня 2018 09:51
Електронний підпис
29 січня 2018 09:11
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 10:43
Підписаний_Ustav_1str.pdf
26 січня 2018 10:43
устав_2017_новый.pdf
26 січня 2018 10:43
плат2.pdf

Документи

31 січня 2018 11:05
135 від 30.01.18.pdf
31 січня 2018 11:10
Електронний підпис

Публічні документи

09 лютого 2018 10:36
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:35
переможець.pdf
09 лютого 2018 10:34
переможець.pdf
29 січня 2018 09:14
Електронний підпис
29 січня 2018 09:13
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 12:34
Електронний підпис
26 січня 2018 12:33
Лицензия.pdf
26 січня 2018 12:33
lic_zaver.pdf
26 січня 2018 12:33
img-Z29135201-0001.pdf
26 січня 2018 12:33
Підписаний_gar1531.pdf
26 січня 2018 12:33
Договір п.т..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС" 9 830 024,58
UAH з ПДВ
9 830 024,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" 9 998 985,56
UAH з ПДВ
9 998 985,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 10:36
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:35
переможець.pdf
09 лютого 2018 10:34
переможець.pdf
29 січня 2018 09:14
Електронний підпис
29 січня 2018 09:13
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 12:34
Електронний підпис
26 січня 2018 12:33
Лицензия.pdf
26 січня 2018 12:33
lic_zaver.pdf
26 січня 2018 12:33
img-Z29135201-0001.pdf
26 січня 2018 12:33
Підписаний_gar1531.pdf
26 січня 2018 12:33
Договір п.т..pdf

Публічні документи

29 січня 2018 09:51
Електронний підпис
29 січня 2018 09:11
Mirgorodsky-9232-K-O.pdf
26 січня 2018 10:43
Підписаний_Ustav_1str.pdf
26 січня 2018 10:43
устав_2017_новый.pdf
26 січня 2018 10:43
плат2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСНА ЛТД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
Переможець 9 830 024,58
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 19:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 19:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДШЛЯХСЕРВІС"
#41313210
9 830 024,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 15:54
73-18 від 21.02.18 п.р. доріг на прибудинковій території.pdf укладений
22 лютого 2018 15:37
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 16:37
д.у.14 від 06.12.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf укладений
06 грудня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 17:01
д.у.13 від 16.11.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
16 листопада 2018 16:58
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 16:10
д.у.12 від 30.10.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 16:08
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2018 15:38
д.у.11 від 23.10.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 15:30
д.у.11 від 23.10.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 15:30
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 11:02
д.у.10 від 21.09.18 до договору 73-18 від 21.02.18 .pdf зміни до договору
21 вересня 2018 10:40
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2018 14:31
д.у. 9 від 13.09.18 до договору 73-18 від 21.02.18 .pdf зміни до договору
13 вересня 2018 14:29
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 16:03
д.у.8 від 23.07 до договору 73-18.pdf зміни до договору
24 липня 2018 16:02
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 19:09
д.у.7 від 27.06.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
27 червня 2018 19:08
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2018 10:33
д.у. 6 від 04.06.18 до договору 73-18 від 21.02.18 .pdf зміни до договору
04 червня 2018 10:30
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2018 11:58
д.у.5 від 17.05.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
18 травня 2018 11:51
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2018 12:24
д.у.4. від 05.05.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
05 травня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 22:15
д.у.3 від 27.04.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
27 квітня 2018 22:14
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2018 18:00
д.у.2 від 28.02.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
28 лютого 2018 17:44
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2018 16:02
д.у.1 від 27.02.18 до договору 73-18 від 21.02.18.pdf зміни до договору
27 лютого 2018 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки в п. 3.3 Договору, а саме у розмірі ПДВ
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки в п. 3.3 Договору та п.1 Додатку 1, а саме у розмірі ПДВ
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XІ. «Інші умови» уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): Викласти Додаток 3 «Перелік об’єктів» до Договору № 73-18 від 21 лютого 2018 року в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились Додаток 3 "Перелік об`єктів" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились Додаток 3 "Перелік об`єктів" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти Додаток 3 "Перелік об`єктів" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти Додаток 3 "Перелік обьєктів" у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти Додаток 3 "Перелік обьєктів" у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XІ. «Інші умови» уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 198 216 грн. 60 коп. (чотири мільйона сто дев’яносто вісім тисяч двісті шістнадцять гривень 60 коп. ), (у тому числі ПДВ 20% - 699 702,77 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти Додаток 3 "Перелік об'єктів" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти Додаток 3 "Перелік об'єктів" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти Додаток 3 "Перелік об'єктів" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою уточнення додаткової угоди №9 від 13 вересня 2018 року до договору № 73-18 від 21 лютого 2018 року та керуючись п.11.1. Розділу XІ. «Інші умови» уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Доповнити п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» реченням в наступній редакції: «В дану суму включені кошти по КПКВК 1516017 КЕКВ 2240 в сумі 160 000 грн. (сто шістдесят тисяч гривень з ПДВ), які доведені на підставі розпорядження міського голови «Про внесення змін до розподілу планових асигнувань міського бюджету на 2018 рік» від 11.09.2018 №335-р.»
Номер договору про закупівлю: 73-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 73-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 198 216,60
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати розірваним за згодою сторін, в частині проведення розрахунків Договір вважати чинним - до повного їх здійснення. 2. Послуги, які надані Виконавцем до підписання даної додаткової угоди, - вважати виконаними в рамках умов Договору. 3. Інші умови Договору не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.