Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва
Work on the completion of the construction of a hostel and office space on the street. Chigorina, 4 in the Pechersk district of Kyiv
Очікувана вартість
290 960 606,00 UAH
UA-2017-12-29-000286-a 2c6e3f0bd9174c3692b15d81910cc448
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняєв Святослав Юрійович

+380444983854 s.chernyaev@uipv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Вебсайт: http://www.uipv.org/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Черняєв Святослав Юрійович
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Додаткові контактні особи: Мельник Тетяна Віталіївна
+380444983870
t.melnik@ukrpatent.org
Казимір Володимир Миколайович
+380444940610
kazimir@ukrpatent.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE Ukrainian Institute of Intellectual Property
National ID: 31032378
Contact point:
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Additional contacts: Melnik Tetyana Vitalievna
+380444983870
t.melnik@ukrpatent.org
Kazimir Vladimir Nikolaevich
+380444940610
kazimir@ukrpatent.org

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 грудня 2017 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 11:21
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 11:21
Початок аукціону: 12 березня 2018 12:01
Очікувана вартість: 290 960 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1450000 UAH
Publication date: 29 грудня 2017 11:16
Enquiries until: 26 січня 2018 11:21
Complaints submission until: до 01 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 лютого 2018 11:21

Information

Estimated total value: 290 960 606 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,17 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Чигоріна, 4
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Work on the completion of the construction of a hostel and office space on the street. Chigorina, 4 in the Pechersk district of Kyiv
CPV: 45210000-2
Період постачання: з 01 квітня 2018 по 01 травня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 12:24
Перелік змін.doc
23 січня 2018 12:24
Додаток 1 Кваліфікація (нова редакція).docx
23 січня 2018 12:24
Тендерна документація (нова редакція).doc
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.16 Інше.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.15 Підсилення конструкцій коледжу.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.14 Зовніші електромережі.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.13 Офісні приміщення 9.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.12 Офісні приміщення 8.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.11 Офісні приміщення 7.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.10 Офісні приміщення 6.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.9 Офісні приміщення 5.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.8 Офісні приміщення 4.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.7 Офісні приміщення 3.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.6 Офісні приміщення 2.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.5 Офісні приміщення 1.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.4 Автостоянка.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.3 Гуртожиток 2.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.2 Гуртожиток 1.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.1 Генплан.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 13 Відомість обсягів робіт та ресурсів.doc
29 грудня 2017 11:17
Додаток 12 Специфікації.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 11 ПОБ (організація будівництва. ТОМ 15).zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 10 Паспорт опорядження фасадів.pdf
29 грудня 2017 11:17
Додаток 9 Пояснювальна записка стадії П.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 8 Звіт КНУБА.pdf
29 грудня 2017 11:17
Додаток 7 Фотофіксація існуючого стану Обєкта.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 6 Технічне завдання.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 5 Забезпечення виконання зобовязань.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 4 Забезпечення пропозиції.doc
29 грудня 2017 11:17
Додаток 3 Форма пропозиції.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 2 Проект договору.doc
23 січня 2018 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2017 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2018 12:24
Перелік змін.doc
23 січня 2018 12:24
Додаток 1 Кваліфікація (нова редакція).docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 1 Кваліфікація.docx
23 січня 2018 12:24
Тендерна документація (нова редакція).doc
29 грудня 2017 11:17
Тендерна документація.doc
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.16 Інше.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.15 Підсилення конструкцій коледжу.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.14 Зовніші електромережі.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.13 Офісні приміщення 9.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.12 Офісні приміщення 8.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.11 Офісні приміщення 7.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.10 Офісні приміщення 6.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.9 Офісні приміщення 5.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.8 Офісні приміщення 4.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.7 Офісні приміщення 3.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.6 Офісні приміщення 2.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.5 Офісні приміщення 1.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.4 Автостоянка.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.3 Гуртожиток 2.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.2 Гуртожиток 1.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 14.1 Генплан.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 13 Відомість обсягів робіт та ресурсів.doc
29 грудня 2017 11:17
Додаток 12 Специфікації.zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 11 ПОБ (організація будівництва. ТОМ 15).zip
29 грудня 2017 11:17
Додаток 10 Паспорт опорядження фасадів.pdf
29 грудня 2017 11:17
Додаток 9 Пояснювальна записка стадії П.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 8 Звіт КНУБА.pdf
29 грудня 2017 11:17
Додаток 7 Фотофіксація існуючого стану Обєкта.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 6 Технічне завдання.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 5 Забезпечення виконання зобовязань.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 4 Забезпечення пропозиції.doc
29 грудня 2017 11:17
Додаток 3 Форма пропозиції.docx
29 грудня 2017 11:17
Додаток 2 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 19 січня 2018 12:19
Дата відповіді: 23 січня 2018 12:21
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з проханням дати наступні роз'яснення щодо тендерної документації до тендеру «Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва». Пунктом 3.1.2. додатку 2 тендерної документації передбачено надання копій чинних дозволів на виконанння робіт підвищеної небезпеки. Згідно ДБН А.3.1-5 2016 «Організація будівельного виробництва», а саме пункту 5.3.5, Проект виконання робіт розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує, а згідно пункту 5.3.7 визначає умови використання будівельних машин і транспортних засобів. З огляду на зазначене вище перелік та ефективність будівельних машин та транспортних засобів, які будуть використовуватися при проведенні робіт визначає будівельна організація згідно ПВР. З урахуванням викладеного, при виконанні будівельно-монтажних робіт, що є предметом закупівлі, наше підприємство не планує використовувати "будівельні підйомники". Чи є обов'язковим, у такому випадку, наявність та надання у складі тендерної пропозиції відповідного дозволу на виконання робіт, що виконуються за допомогою будівельних підйомників? Також керуючись п. 4 ст. 16 Закону Украіни" Про публічні закупівлі", просимо, надати відповідь стосовно того чи буде відхилено нашу пропозицію, у разі ненадання у її складі вказаного вище дозволу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Ваше звернення було розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 березня 2018
UA-2017-12-29-000286-a2c6e3f0bd9174c3692b15d81910cc448
Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Учасник Документи Рішення
Фірма "Т.М.М."- Товариство з обмеженою відповідальністю Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 березня 2018 13:33
Протокол № 16 від 02.03.2018
02 березня 2018 13:35
Електронний підпис

Документи

02 березня 2018 13:34
Протокол № 16 від 02.03.2018
02 березня 2018 13:36
Електронний підпис

Публічні документи

02 лютого 2018 18:47
Електронний підпис
02 лютого 2018 18:45
8_ІНШІ_ДОКУМЕНТИ.rar
02 лютого 2018 18:45
7_ІНФОРМАЦІЯ_СУБПІДРЯД.pdf
02 лютого 2018 18:44
3_СТАТТЯ_17.pdf

Конфіденційні документи

02 лютого 2018 18:44
1_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Процедура закупівлі передбачає предкваліфікацію

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Т.М.М."- Товариство з обмеженою відповідальністю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фірма "Т.М.М."- Товариство з обмеженою відповідальністю 290 758 820,62
UAH з ПДВ
290 758 820,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 290 820 760,19
UAH з ПДВ
290 820 760,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2018 18:47
Електронний підпис
02 лютого 2018 18:45
8_ІНШІ_ДОКУМЕНТИ.rar
02 лютого 2018 18:45
7_ІНФОРМАЦІЯ_СУБПІДРЯД.pdf
02 лютого 2018 18:44
3_СТАТТЯ_17.pdf

Конфіденційні документи

02 лютого 2018 18:44
1_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Процедура закупівлі передбачає предкваліфікацію

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Т.М.М."- Товариство з обмеженою відповідальністю

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фірма "Т.М.М."- Товариство з обмеженою відповідальністю
#14073675
Переможець 290 758 820,62
UAH з ПДВ
15 березня 2018 15:25

Документи

15 березня 2018 15:25
Електронний підпис
15 березня 2018 15:23
Протокол № 20 від 15.03.2018
12 березня 2018 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фірма "Т.М.М."- Товариство з обмеженою відповідальністю
#14073675
290 758 820,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 15:25
Електронний підпис
15 березня 2018 15:23
Протокол № 20 від 15.03.2018
12 березня 2018 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:39
Додаткова угода № 3 від 18.11.2020 р. укладений
20 листопада 2020 15:35
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:28
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 09:50
Додаток 2 Проект графіку виконання робіт (2018 - 50 млн.)-1.xlsx зміни до договору
26 березня 2019 09:48
Додаткова угода 2 від 25_03_2019 та додатки 1 і 3.pdf зміни до договору
26 березня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
12 листопада 2018 16:32
Додаткова угода № 1 від 12_11_2018.pdf зміни до договору
12 листопада 2018 16:28
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 14:17
Додаток 4 укладений
06 квітня 2018 14:15
Додатки 3, 5, 6 укладений
06 квітня 2018 14:15
Додаток 2 укладений
06 квітня 2018 14:15
Додаток 1 укладений
06 квітня 2018 14:15
Договір від 04.04.2018 № 31/2018І укладений
06 квітня 2018 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись підпунктом 4 пункту 4 статті 36 закону України «Про публічні закупівлі» Сторони уклали цю додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) до Договору генерального будівельного підряду щодо будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва від 04.04.2018 року №31/2018І (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони домовились викласти другий абзац пункту 8.1.4.1 Договору в наступній редакції: «Генпідрядник зобов’язується використати Авансовий платіж до 30.04.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 31/2018І
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/2018І
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.6 Договору у наступній редакції: «1.6. «Будівельний Майданчик» означає земельну ділянку, розташовану в Печерському районі м. Києва, за адресою: Україна, м. Київ, вул. Чигоріна, 4, яка передається Генпідряднику по акту приймання-передачі на Строк Будівництва для виконання Робіт (будівництва Об'єкту) та розміщення всіх необхідних механізмів, Тимчасових Споруд, Будівельної Техніки. Межі Будівельного Майданчика визначаються відповідно до Проектної Документації;». 2. Викласти пункт 1.24 Договору у наступній редакції: «1.24. «Об'єкт» означає об'єкт нерухомого майна, а саме: будівництво гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва, який повинен бути побудований Генпідрядником відповідно до Проектної Документації, Технічного Завдання та умов цього Договору. Техніко-економічні показники Об’єкта визначаються Проектною Документацією. Клас наслідків об’єкту – СС3;». 3. Замінити в пункті 1.32 Договору і далі по тексту Договору слова «стадії «РД» на слова «стадії «Р». 4. Викласти абзац третій пункту 4.2.2 Договору у наступній редакції: «• обладнає під'їзди і шляхи доступу до Будівельного Майданчика і Об'єкту, в тому числі організує рух (проїзд) до Будівельного Майданчика і на Будівельному Майданчику так, щоб вплив на дорожній рух був мінімальним, а також передбачить і розмістить дорожні знаки, які вимагаються Державними Органами, забезпечить наявність всіх попереджувальних знаків та освітлення;». 5. Викласти пункт 4.7.3 Договору у наступній редакції: «4.7.3. Окрім проведення Випробувань / Пусконалагоджувальних Робіт, які здійснюються перед Прийняттям в Експлуатацію, як вказано в пункті 4.6.2. Договору, Генпідрядник зобов'язаний проводити періодичні Випробування та/або перевірки виконаних Робіт і конструкцій у випадках, передбачених Проектною Документацією, умовами експлуатації/монтажу Обладнання, Законодавством, вимогами Державних Органів (зокрема, Випробування / Пусконалагоджувальні Роботи перед прийняттям відповідних етапів Робіт)». 6. Викласти пункт 4.7.4 Договору у наступній редакції: «4.7.4. Після закінчення монтажу Обладнання Генпідрядник виконає Пусконалагоджувальні Роботи з доведенням параметрів систем до нормативних показників, і Випробування Обладнання з участю виробника/постачальника Обладнання (якщо це передбачено умовами поставки і монтажу), в присутності Замовника та Інженера Технагляду з проведенням комплексу вимірювань, а при необхідності - аналізів, обстежень тощо - відповідно до графіку проведення Випробувань, погодженим відповідно до пункту 4.6.2. Договору, та відповідно до Експлуатаційної Документації». 7. Видалити підпункт 4) пункту 6.1.4 Договору. 8. У зв’язку зі зменшенням вартості робіт згідно об’єктного кошторису № 2-1 та локального кошторису № 2-1-2, (гуртожиток) на 35 294,52 грн. (тридцять п'ять тисяч двісті дев'яносто чотири грн. 52 коп.) Сторони домовились викласти пункт 7.1 Договору в наступній редакції: «7.1. Ціна Договору згідно з Договірною ціною (Додаток № 1 до цього Договору) становить 290 723 526,10 гривень (двісті дев'яносто мільйонів сімсот двадцять три тисячі п'ятсот двадцять шість грн. 10 коп.), враховуючи всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі, в тому числі ПДВ 20% в розмірі 48 453 921,01 гривень (сорок вісім мільйонів чотириста п'ятдесят три тисячі дев'ятсот двадцять одна грн. 01 коп.)». 9. Викласти абзац 3 пункту 7.2 Договору у наступній редакції: «- розрахунку кошторисної заробітної плати – відповідно до нормативних трудовитрат на обсяг робіт, що підлягають виконанню і вартості людино-години, що відповідає середньому нормативному розряду для ланки робітників будівельників, зайнятих в керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, прийнятої відповідно до рекомендацій та наказів Мінрегіонбуду України, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Уточнення розміру кошторисної заробітної плати може бути здійснено на підставі чинних нормативно-правових актів в галузі будівництва з урахуванням показників, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва та/або експертного звіту за результатами проведення відповідної експертизи проектної документації у встановленому порядку;». 10. Викласти абзац 6 пункту 7.2 Договору у наступній редакції: «- розрахунку загальновиробничих витрат, згідно з вимогами ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»;». 11. Викласти абзац 9 пункту 7.2 Договору у наступній редакції: «- адміністративних витрат, згідно з вимогами ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»;». 12. Замінити числове значення нумерації підпункту (7) пункту 7.3 на числове значення (6). 13. У зв’язку зі зменшенням вартості робіт згідно об’єктного кошторису № 2-1 та локального кошторису № 2-1-2, (гуртожиток) на 35 294,52 грн. (тридцять п'ять тисяч двісті дев'яносто чотири грн. 52 коп.) Сторони домовились: 13.1. викласти в редакції, що додається, Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна на Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва 1-а та 2-а черги будівництва»; 13.2. викласти в редакції, що додається, Додаток № 2 до Договору «Графік виконаних робіт об’єкту «Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва»; 13.3. викласти в редакції, що додається, Додаток № 3 до Договору «Графік платежів об’єкту «Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва». Додаток № 1 до Додаткової угоди №2 від "25" березня 2019 р. до Договору Генерального підряду №31/2018 І від 04.04.2018 р. Замовник Державне підприємство "Український інститут інтелектуальної власності" (назва організації) Підрядник Фірма "Т.М.М."- Товариство з обмеженою відповідальністю (назва організації) ДОГОВІРНА ЦІНА "на Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва 1-а та 2-а черги будівництва " "Вид договірної ціни: динамiчна. " "Визначена згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 " Складена в поточних цінах станом на 20 сiчня 2018 р. "№ п/п" Обгрунтування Найменування витрат Вартість , тис. грн. всього у тому числі: "будівельних робіт" "інших витрат" 1 2 3 4 5 6 1-а черга: Розділ I. Будівельні роботи 1 "Прямi витрати, в тому числi" 106947,52474 106947,52474 - Розрахунок N1 Заробiтна плата 13137,69893 13137,69893 - Розрахунок N2 Вартiсть матерiальних ресурсiв 88229,31322 88229,31322 - Розрахунок N3 Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв 5580,51259 5580,51259 - 2 Розрахунок N4 Загальновиробничi витрати 6997,12959 6997,12959 - 3 Розрахунок N5 "Витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будiвель i споруд" 278,23785 278,23785 - 4 Розрахунок N6 "Кошти на додатковi витрати при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у зимовий перiод)" 913,78314 913,78314 - 5 Розрахунок N7 "Кошти на додатковi витрати при виконаннi будiвельних робiт у лiтнiй перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у лiтнiй перiод)" 308,40181 308,40181 - 6 Розрахунок N8 Iншi супутнi витрати - - - Разом 115445,07713 115445,07713 - 7 Розрахунок N9 Прибуток 3626,55935 3626,55935 - 8 Розрахунок N10 Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельно-монтажних органiзацiй 852,28339 - 852,28339 9 Розрахунок N11 Кошти на покриття ризику 2726,41535 1731,67616 - 10 Розрахунок N12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами 16403,21017 9572,66776 - Разом (пп. 1-10) 139053,54539 130375,9804 852,28339 11 Розрахунок N13 "Податки, збори, обов'язковi платежi, встановленi чинним законодавством i не врахованi складовими вартостi будiвництва (без ПДВ)" - - - 1 2 3 4 5 6 Разом по Розділу І 139053,54539 130375,9804 852,28339 12 Податок на додану вартiсть 27810,70908 - 27810,70908 Всього по Розділу І 166864,25447 130375,9804 28662,99247 Розділ ІІ. Устаткування 13 Розрахунок N14 Витрати підрядника, що пов'язані з устаткуванням 66315,94571 Разом по Розділу ІІ 66315,94571 14 Податок на додану вартість витрат підрядника, що пов'язані з устаткуванням 13263,18914 - 13263,18914 Всього по Розділу ІІ 79579,13485 Всього договірна ціна (р.І + р.ІІ) 246443,38932 2-а черга: Розділ I. Будівельні роботи 1 "Прямi витрати, в тому числi" 24972,49919 24972,49919 - Розрахунок N1 Заробiтна плата 4164,39692 4164,39692 - Розрахунок N2 Вартiсть матерiальних ресурсiв 19479,4534 19479,4534 - Розрахунок N3 Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв 1328,64887 1328,64887 - 2 Розрахунок N4 Загальновиробничi витрати 2212,69671 2212,69671 - 3 Розрахунок N5 "Витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будiвель i споруд" 227,67397 227,67397 - 4 Розрахунок N6 "Кошти на додатковi витрати при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у зимовий перiод)" 219,50641 219,50641 - 5 Розрахунок N7 "Кошти на додатковi витрати при виконаннi будiвельних робiт у лiтнiй перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у лiтнiй перiод)" 74,08341 74,08341 - 6 Розрахунок N8 Iншi супутнi витрати - - - Разом 27706,45969 27706,45969 - 7 Розрахунок N9 Прибуток 1168,52551 1168,52551 - 8 Розрахунок N10 Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельно-монтажних органiзацiй 274,70060 - 274,70060 9 Розрахунок N11 Кошти на покриття ризику 485,87551 415,97837 - 10 Розрахунок N12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами 2604,74351 2124,78317 - Разом (пп. 1-10) 32240,30482 31415,74674 274,70060 11 Розрахунок N13 "Податки, збори, обов'язковi платежi, встановленi чинним законодавством i не врахованi складовими вартостi будiвництва (без ПДВ)" - - - Разом по Розділу І 32240,30482 31415,74670 274,70060 12 Податок на додану вартiсть 6448,06096 - 6448,06096 Всього по Розділу І 38688,36578 31415,74670 6722,76156 Розділ ІІ. Устаткування 13 Розрахунок N14 Витрати підрядника, що пов'язані з устаткуванням 4659,80917 Разом по Розділу ІІ 4659,80917 14 Податок на додану вартість витрат підрядника, що пов'язані з устаткуванням 931,96183 - 931,96183 Всього по Розділу ІІ 5591,771 Всього договірна ціна (р.І + р.ІІ) 44280,1368 Разом 1-а та 2-а черги будівництва Розділ I. Будівельні роботи 1 "Прямi витрати, в тому числi" 131920,02393 131920,02393 - Розрахунок N1 Заробiтна плата 17302,09585 17302,09585 - 1 2 3 4 5 6 Розрахунок N2 Вартiсть матерiальних ресурсiв 107708,76662 107708,76662 - Розрахунок N3 Вартiсть експлуатацiї будiвельних машин i механiзмiв 6909,16146 6909,16146 - 2 Розрахунок N4 Загальновиробничi витрати 9209,82630 9209,82630 - 3 Розрахунок N5 "Витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будiвель i споруд" 505,91182 505,91182 - 4 Розрахунок N6 "Кошти на додатковi витрати при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у зимовий перiод)" 1133,28955 1133,28955 - 5 Розрахунок N7 "Кошти на додатковi витрати при виконаннi будiвельних робiт у лiтнiй перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у лiтнiй перiод)" 382,48522 382,48522 - 6 Розрахунок N8 Iншi супутнi витрати - - - Разом 143151,53682 143151,53682 - 7 Розрахунок N9 Прибуток 4795,08486 4795,08486 - 8 Розрахунок N10 Кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельно-монтажних органiзацiй 1126,98399 - 1126,98399 9 Розрахунок N11 Кошти на покриття ризику 3212,29086 2147,65453 - 10 Розрахунок N12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами 19007,95368 11697,45093 - Разом (пп. 1-10) 171293,85021 161791,72714 1126,98399 11 Розрахунок N13 "Податки, збори, обов'язковi платежi, встановленi чинним законодавством i не врахованi складовими вартостi будiвництва (без ПДВ)" - - - Разом по Розділу І 171293,85021 161791,72710 1126,98399 12 Податок на додану вартiсть 34258,77004 - 34258,77004 Всього по Розділу І 205552,62025 161791,72710 35385,75403 Розділ ІІ. Устаткування 13 Розрахунок N14 Витрати підрядника, що пов'язані з устаткуванням 70975,75488 Разом по Розділу ІІ 70975,75488 14 Податок на додану вартість витрат підрядника, що пов'язані з устаткуванням 14195,15097 - 14195,15097 Всього по Розділу ІІ 85170,90585 Разом по Будівництву 242269,60509 Податок на додану вартiсть 48453,92101 Всього договірна ціна по Будівництву 290723,52610 Додаток № 2 до Додаткової угоди №2 від 25 березня 2019 року до Договору Генпідряду №31/2018 І від 04.04.2018 "Графік виконання робіт об`єкту ""Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва""" Перелік робіт виконавці "кошторисна вартість грн.з ПДВ" 2018 2019 2020 травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень січень лютий березень квітень травень А Б В 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Загальнобудівельні роботи приямка Фірма "Т.М.М." ТОВ 30 401,44 10 133,81 20 267,63 Актовий зал навчального корпусу Загальнобудівельні роботи по підсиленню конструкцій та оздоблення Фірма "Т.М.М." ТОВ 4 826 922,74 1 206 730,69 1 206 730,69 1 206 730,69 603 365,34 603 365,34 Електромонтажні ,опалення, вентиляція,пож.сигналізація,пусконаладка Фірма "Т.М.М." ТОВ 2 117 947,45 423 589,49 423 589,49 423 589,49 423 589,49 423 589,49 Блок офісних приміщень Загальнобудівельні роботи Фірма "Т.М.М." ТОВ 105 503 274,77 2 637 581,87 2 637 581,87 2 637 581,87 5 275 163,74 5 275 163,74 5 275 163,74 5 275 163,74 5 275 163,74 5 275 163,74 5 275 163,74 6 593 954,67 5 275 163,74 10 550 327,48 10 550 327,48 10 550 327,48 5 275 163,74 2 637 581,87 2 637 581,87 3 959 613,95 2 634 340,72 Сан-технічні роботи,кондицонування,опалення, вентиляція Фірма "Т.М.М." ТОВ 32 342 002,78 1 617 100,14 1 617 100,14 3 234 200,28 6 468 400,56 3 234 200,28 3 234 200,28 3 234 200,28 3 234 200,28 3 234 200,28 3 234 200,28 Електроосвітлення, автоматизація, диспечеризація, структурована кабельна система, придбання обладанання,сис-ма зв’язку,охорона,відеонагляд Фірма "Т.М.М." ТОВ 36 892 048,37 1 152 876,51 4 611 506,05 1 152 876,51 9 223 012,09 4 611 506,05 4 611 506,05 1 152 876,51 2 305 753,02 2 305 753,02 2 305 753,02 2 305 753,02 1 152 876,51 Придбання ліфтів, меблів, архівних приміщень, устаткування кафе Фірма "Т.М.М." ТОВ 11 843 183,57 2 368 636,71 2 368 636,71 2 368 636,71 2 368 636,71 2 368 636,71 Пусконалагоджувальні роботи Фірма "Т.М.М." ТОВ 1 969 652,32 492 413,08 492 413,08 492 413,08 246 206,54 246 206,54 Паркінг Загальнобудівельні роботи Фірма "Т.М.М." ТОВ 12 943 599,87 616 361,90 1 232 723,80 1 232 723,80 1 232 723,80 1 232 723,80 616 361,90 616 361,90 616 361,90 616 361,90 616 361,90 616 361,90 616 361,90 616 361,90 616 361,90 616 361,90 308 180,95 308 180,95 308 180,95 308 180,95 Сантехнічні роботи,електроосвітлення, устаткування Фірма "Т.М.М." ТОВ 3 964 449,32 396 444,93 396 444,93 396 444,93 396 444,93 396 444,93 396 444,93 396 444,93 396 444,93 396 444,93 396 444,93 Трансформаторна підстанція Загальнобудівельні роботи Фірма "Т.М.М." ТОВ 3 056 786,66 436 683,81 436 683,81 436 683,81 436 683,81 436 683,81 218 341,90 218 341,90 436 683,81 Охоронна сис-ма Фірма "Т.М.М." ТОВ 14 832,82 2 966,56 2 966,56 2 966,56 2 966,56 2 966,56 Електросилове обладнання,електроосвітлення та заземлення трансформаторної підстанції Фірма "Т.М.М." ТОВ 2 730 688,71 455 114,78 455 114,78 455 114,78 455 114,78 455 114,78 455 114,78 Зовнішні мережі,радіофікація Фірма "Т.М.М." ТОВ 8 835 109,76 981 678,86 981 678,86 981 678,86 981 678,86 981 678,86 981 678,86 981 678,86 981 678,86 981 678,86 Розширення існуючої АТС Фірма "Т.М.М." ТОВ 264 122,33 88 040,78 88 040,78 88 040,78 Асфальтобетоне покриття з влаштуванням Фірма "Т.М.М." ТОВ 1 901 763,19 475 440,80 475 440,80 475 440,80 475 440,80 Внутрішньо- та позамайданчикові мережі госптного водопроводу,госпобутової каналізації,дощової каналізації та винесення вн-майданчикових теплових мереж з під плама забудови Фірма "Т.М.М." ТОВ 11 852 868,80 1 185 286,88 2 370 573,76 1 185 286,88 4 741 147,52 2 370 573,76 Вертикальне планування,тротуари,озеленення,малі архітектурні форми,зовнішнє освітлення Фірма "Т.М.М." ТОВ 2 016 145,85 672 048,62 672 048,62 672 048,62 Тимчасові будівлі та споруди Фірма "Т.М.М." ТОВ 403 272,53 403 272,53 Гуртожиток Загальнобудівельні роботи Фірма "Т.М.М." ТОВ 28 626 697,81 477 868,11 477 868,11 955 399,74 955 399,74 955 399,74 955 399,74 955 399,74 477 699,87 477 699,87 920 105,22 955 399,74 955 399,74 5 732 398,47 5 732 398,47 2 866 367,48 4 776 494,00 Сан-технічні роботи, кондицонування, опалення, насосна станція госпитного та протипожежного водопостачання, водомірні вузли, теплопункт, облік теплової енергії Фірма "Т.М.М." ТОВ 9 235 771,83 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 923 577,18 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 461 788,59 Електроосвітлення,пожежна сигналізція,радіофікація Фірма "Т.М.М." ТОВ 3 374 690,90 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 134 987,64 269 975,27 269 975,27 269 975,27 269 975,27 269 975,27 269 975,27 134 987,64 Оповіщення про пожежу,автоматизація сан-тех обладнання,протипожежний захист,автоматизація конутації газу метану Фірма "Т.М.М." ТОВ 2 290 996,37 229 099,64 229 099,64 229 099,64 229 099,64 229 099,64 229 099,64 229 099,64 229 099,64 229 099,64 229 099,64 Придбання ліфтів Фірма "Т.М.М." ТОВ 1 470 502,04 490 167,35 490 167,35 490 167,35 Придбання меблів, інвентаря, обладнання Фірма "Т.М.М." ТОВ 1 920 737,80 960 368,90 480 184,45 480 184,45 Пусконалагоджувальні роботи Фірма "Т.М.М." ТОВ 295 056,06 147 528,03 147 528,03 Разом, грн.з ПДВ 290 723 526,10 3 731 811,88 4 794 991,40 5 282 656,85 7 899 971,09 7 463 287,28 6 846 925,38 7 443 701,61 6 488 301,86 8 515 323,18 12 681 539,72 13 589 639,27 20 747 154,51 24 566 457,89 23 815 950,83 24 833 613,51 18 255 351,43 16 096 176,92 16 243 467,31 18 256 475,27 12 473 244,45 9 927 462,25 7 183 429,31 5 277 767,22 6 855 237,33 1 453 588,34 Додаток № 3 до Додаткової угоди №2 від "25" березня 2019 р. до Договору Генерального підряду №31/2018 І від 04.04.2018 р. "Графік платежів об'єкту ""Роботи з завершення будівництва гуртожитку та офісних приміщень по вул. Чигоріна, 4 в Печерському районі м. Києва""" Рік Звітний місяць Авансовий платіж, грн., з ПДВ Платіж за виконані роботи, грн., з ПДВ Разом платежів, грн., з ПДВ Разом платежів за звітний рік, грн., з ПДВ 2018 48 831 214,00 травень 13 800 000,00 13 800 000,00 червень липень серпень 7 900 000,00 7 900 000,00 вересень 7 460 000,00 7 460 000,00 жовтень 6 840 000,00 6 840 000,00 листопад 7 400 000,00 7 400 000,00 грудень 5 431 214,00 5 431 214,00 2019 січень 8 515 323,00 8 515 323,00 210 075 269,48 лютий 12 682 000,00 12 682 000,00 березень 13 590 000,00 13 590 000,00 квітень 20 747 205,48 20 747 205,48 травень 24 566 460,00 24 566 460,00 червень 23 815 950,00 23 815 950,00 липень 24 833 600,00 24 833 600,00 серпень 18 255 351,00 18 255 351,00 вересень 16 096 180,00 16 096 180,00 жовтень 16 243 470,00 16 243 470,00 листопад 18 256 480,00 18 256 480,00 грудень 12 473 250,00 12 473 250,00 2020 січень 9 927 460,00 9 927 460,00 31 817 042,62 лютий 7 183 430,00 7 183 430,00 березень 5 277 770,00 5 277 770,00 квітень 6 855 240,00 6 855 240,00 травень 2 573 142,62 2 573 142,62 РАЗОМ ПЛАТЕЖІВ , ГРН., З ПДВ 13 800 000,00 276 923 526,10 290 723 526,10 290 723 526,10
Номер договору про закупівлю: 31/2018І
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/2018І
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 01 червня 2020
Сума оплати за договором: 46 192 317,64
UAH (в тому числі ПДВ 7 698 719,61 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник і Генпідрядник у зв’язку із зміною державних будівельних норм та подальшою неможливістю підтримувати договірні відносини з причин зміни істотних умов Договору, які полягають у необхідності коригування проектної документації, виконанні додаткових робіт, не врахованих початковою проектною документацією, удорожчання матеріалів, збільшення кошторисної заробітної плати, дійшли згоди розірвати Договір, укладений між Замовником та Генпідрядником. Договір вважається розірваним та припиняє дію 19.11.2020 року.