Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (картон для архівації)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2017-12-28-001219-c 0d389ee593a84319bb1244cc30dca81f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Анатоліївна Андрущак

+380512219168
+380674006149
oper_mikolaiv_post@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі миколаївської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25382899
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 1
Контактна особа: Юлія Анатоліївна Андрущак
+380512219168,+380674006149
oper_mikolaiv_post@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Процедуру закупівлі відкритих торгів по закупівлі предмету Офісне устаткування та приладдя різне (картон для архівації)
проводили двічі:
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-10-26-002232-c ( не подано жодної пропозиції ) від 26.10.2017р.
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-11-16-000135-a ( не подано жодної пропозиції ) від 16.11.2017р.
Відповідно до вимог Закону України «Про державні публічні закупівлі» торги двічі були відмінені у відповідності до абзацу 4 пункту1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі менше двох тендерних пропозицій). Згідно повідомлень noreply@zakupki.prom.ua аукціон не відбувся в зв’язку із неконкурентністю тендера.
На підставі вищевикладеного, Замовник скористався правом застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до вимог п.4, ч.2, ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ-СЕРВИС» має досвід виконання аналогічного договору та зарекомендувало себе як надійний контрагент, що вчасно надає якісні послуги.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2017 18:02
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (картон для архівації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Новозаводська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

28 грудня 2017 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2017 17:56
ТП -2017 (ТО і рем ТЗ).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ-СЕРВИС"
#38312746
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2017 18:02

Документи

28 грудня 2017 18:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2017 18:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ-СЕРВИС"
#38312746
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2017 18:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 15:45
Scan10003.JPG укладений
01 лютого 2018 15:40
Scan10002.JPG укладений
01 лютого 2018 15:40
Scan10001.JPG укладений
01 лютого 2018 15:40
Scan1.JPG укладений
01 лютого 2018 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2018 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 2 958,00
UAH з ПДВ