Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2017-12-28-000320-c 4c4bd664ef964892a4efd5d9789b56c9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Роздайбіда Ольга Леонідівна

+380414327780 ua1803@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 03192804
Місцезнаходження: 13312, Україна , Житомирська обл., м Бердичів, вул.Садова, 3
Контактна особа: Роздайбіда Ольга Леонідівна
+380414327780
ua1803@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Послуга з виплати і доставки пенсій, грошової та соціальних допомог надається підрозділами національного оператора відповідно до вимог Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 №464/156, постановою Пенсійного фонду України від 28.04.2009 №14-1, зареєстрованих в Міністерстві юстиції 02.07.2009 №592/16608. ПАТ «Укрпошта» протягом тривалого часу здійснює виплату та доставку компенсацій, грошових та соціальних допомог на підставі укладених договорів з органами соціального захисту населення, що дає можливість найменш соціально захищеним верствам населення, зокрема: малозабезпеченим, одиноким громадянам, багатодітним сім’ям, сім’ям з дітьми, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, інвалідам, ветеранам війни та праці і іншим категоріям населення, одержувати соціальну допомогу через об’єкти поштового зв’язку. ПАТ «Укрпошта» - єдине підприємство, що здійснює доставку соціальних допомог кожному одержувачу в будь-який населений пункт країни. Тому найбільш прийнятною процедурою пропонується застосувати переговорну процедуру закупівлі. Підставою для обрання переговорної процедури закупівлі є : - пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-УІІ1 із змінами і доповненнями, а саме відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; - стаття 15 Закон України "Про поштовий зв'язок" від 04.10.2001 року № 2759-ІІІ, а саме для задоволення державних потреб національний оператор поштового зв’язку може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України; - Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 року № 10-р., а саме виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на ПАТ «Укрпошта»; - Експертний висновок Одеської національної академії зв’язку ім. О. Попова щодо закупівлі послуг з виплати та доставки усіх видів соціальних допомог від 30.11.2017 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2017 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 220000UAH без ПДВ
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, Бердичівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

28 грудня 2017 11:21
Повідомлення.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 220 000,00
UAH
28 грудня 2017 11:25

Документи

28 грудня 2017 11:25
Електронний підпис
28 грудня 2017 11:24
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2017 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська дирекція ПАТ "Укрпошта"
#22046132
220 000,00
UAH
Документи

Документи

28 грудня 2017 11:25
Електронний підпис
28 грудня 2017 11:24
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 16:21
звіт укладений
18 січня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:46
ДУ 4 від 26.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:32
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 16:41
ДУ 3 від 26.12.2018.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 16:39
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 11:53
дод.уг 2 лютий.pdf зміни до договору
12 лютого 2018 11:51
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 11:46
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
25 січня 2018 14:12
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 14:45
Договір укладений
17 січня 2018 14:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поштові послуги 1 послуга 220 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 631 ЦКУ, умови Договору застосовуються до відносин, які виникли з 01.01.2018 р. Додано новий розрахунковий рахунок
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 4.1 розділу 4 “Порядок здійснення оплати” - р/р 26048303956933; пп. 6.1.1 п. 6.1 розділу 6 “Права та обов’язки сторін” - р/р 26048303956933
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно рішення сесії Житомирської обласної ради від 18.12.2018 р. № 1312 та згідно розпорядження голови Бердичівської райдержадміністрації від 21.12.2018 р. № 332 було зменшено доходну частину загального фонду районного бюджету за програмою “Субвенція з державного бюджету на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам,які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю,дітям з інвалідністю, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі,яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку”, а також за даними бухгалтерського обліку вартість фактично наданих послуг з виплати та доставки грошових допомог ЖД ПАТ “Укрпошта” у 2018 році є меншою за вартість, що вказана в договорі на закупівлю поштових послуг
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за даними бухгалтерського обліку вартість фактично наданих послуг з виплати та доставки грошових допомог ЖД ПАТ “Укрпошта” у 2018 році є меншою за вартість, що вказана в договорі на закупівлю поштових послуг від 15.01.2018 № 15
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поштові послуги 1 послуга 220 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 201 421,48
UAH