Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Основного словника національного класифікатора України ДК021:2015-09320000-8-Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Очікувана вартість
346 900,00 UAH
UA-2017-12-26-001487-b d880bbe222c64d0694d8f050d4c5a6e5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербська Маріна

+38 043 266 54 04 vocdil@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 34004453
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця вул. Київська 68
Контактна особа: Вербська Маріна
+38 043 266 54 04
vocdil@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України. Відповідно до пункту 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р, зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). Відповідно до пункту 244 даного зведеного переліку суб'єктів природних монополій, станом на 31.10.2017 р., Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» займає монопольне становище на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами в межах Вінницької області. Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» та КЗ «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» мають багаторічний досвід плідної співпраці щодо закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції, тобто є відповідна практика документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» має відповідні довіреності та ліцензії та є єдиним постачальником пари та гарячої води в районі. Будь-які альтернативи щодо закупівлі пари та гарячої води в інших підприємств - відсутні. З метою забезпечення виконання річного плану закупівель на 2018 рік, дотримання вимог діючого законодавства та враховуючи вищевикладене, вважаємо за доцільне для закупівлі «ДК 021:2015-09320000-8. Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» застосувати переговорну процедуру з Комунальним підприємством Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго», відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме у зв’язку із відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про природні монополії» №1682-ІІІ від 20.04.2000 (зі змінами); - Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року № 874-р «Про порядок складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій»; - Зведений перелік суб’єктів природних монополій (станом на 31.10.2017 р.), який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua); - Протокол проведення переговорів з учасником процедури закупівлі від 22.12.2017 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2017 14:22
Оскарження наміру укласти договір: 06 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Приєднане теплове навантаження - 0,854028 Гкал/год
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
278 Гкал
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

26 грудня 2017 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго"
#33126849
Переможець 346 900,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2017 14:22

Документи

26 грудня 2017 14:22
Електронний підпис
26 грудня 2017 14:22
Документи_тепло.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2017 14:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго"
#33126849
346 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2017 14:22
Електронний підпис
26 грудня 2017 14:22
Документи_тепло.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 18:24
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 17:14
Додаткова угода _тепло (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2018 17:13
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 07:50
тепло_договір.PDF укладений
17 січня 2018 07:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 293 810,10
UAH з ПДВ