Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
1 075 094,40 UAH
UA-2017-12-22-002408-b 270f76b906fa45e783dba564a8622136
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малишевська Юлія Євгеніївна

2021700 tender@dec.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України"
Код ЄДРПОУ: 20015794
Місцезнаходження: 03040, Україна , м.Київ обл., ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, вул. Васильківська, буд 14
Контактна особа: Малишевська Юлія Євгеніївна
2021700
tender@dec.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
1) наказ Міністерства охорони здоров'я України від 16 листопада 2016 року № 1237, яким адміністратором реєстру пацієнтів, що потребують інсулінотерапії, визначено державне підприємство «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України»;
2) 02.06.2017 шляхом проведення переговорної процедури була здійснена закупівля виключних майнових прав інтелектуальної власності на Комп’ютерну програму «Реєстр хворих на цукровий діабет «NovaDiab», на базі якої функціонує Реєстр пацієнтів, що потребують інсулінотерапії, у власника зазначеної програми (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 2856 від 30.12.2015) – ТОВ «Український інформаційно-обчислювальний центр».
3) Учасником ТОВ «Український інформаційно-обчислювальний центр» здійснювались усі без виключення доповнення, виправлення, модернізації програмного забезпечення, на базі якого функціонує Реєстр пацієнтів, що потребують інсульнотерапії. Тобто, Учасник ТОВ «Український інформаційно-обчислювальний центр» є єдиним підприємством, персонал якого володіє вичерпним розумінням архітектури програмного забезпечення Реєстру пацієнтів, що потребують інсульнотерапії та особливостей його функціонування.
Відповідно, заміна зазначеного надавача послуг новим призведе до додаткових втрат часу та ресурсів на вивчення персоналом нового виконавця усіх особливостей роботи та будови Реєстру пацієнтів, що потребують інсульнотерапії., налагодження процесів технічного супроводу програмного забезпечення, створення системи підтримки користувачів. У кінцевому підсумку, це може істотно збільшити вартість послуг з технічної підтримки та створить ризик виникнення помилок і збоїв у роботі Реєстру пацієнтів, що потребують інсульнотерапії, що, зважаючи на соціальні та економічні фактори, є неприпустимим.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги із технічної підтримки та супроводу інформаційно-телекомунікаційної системи «Реєстр пацієнтів, що потребують інсулінотерапії»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Васильківська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

22 грудня 2017 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український інформаційно-обчислювальний центр"
#39971630
Переможець 1 075 094,40
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український інформаційно-обчислювальний центр"
#39971630
1 075 094,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 17:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:36
Укр.інф-обчисл. центр_3 д.у.1.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:35
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 10:44
Scan Укр.інф-обчисл. центр_3.pdf укладений
03 січня 2018 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2019 році, в обсязі, що не перевищує 20 % ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 3/5-18
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3/5-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 1 254 276,80
UAH з ПДВ