Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» код 72250000-2 за ДК 021:2015 (Технічна підтримка та технічне обслуговування програми 1С-УТП і УАТ в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс)
Очікувана вартість
3 965 000,00 UAH
UA-2017-12-22-001663-a 09fa0d9a6a0d42d0a9d933598b874955
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 09 січня 2018 12:47
Очікувана вартість: 3 965 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 людино-год.
«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» код 72250000-2 за ДК 021:2015 (Технічна підтримка та технічне обслуговування програми 1С-УТП і УАТ в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2017 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 14:27
ТД Технічна підтримка та техобслуговування 1С.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2018 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Сервіс Провайдер" 3 939 000,00
UAH з ПДВ
3 939 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Софт-Люкс" 3 965 000,00
UAH з ПДВ
3 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2018 13:25
Цінова пропозиція.PDF
05 січня 2018 13:25
Лист-відгук.pdf
05 січня 2018 13:25
Статут.pdf
05 січня 2018 13:25
Свідоцтво САБ.pdf
05 січня 2018 13:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 січня 2018 13:25
Згода.pdf

Публічні документи

05 січня 2018 14:24
Софт-Люкс.pdf
05 січня 2018 14:24
Технічні вимоги.pdf
05 січня 2018 14:24
9.pdf
05 січня 2018 14:24
Статут.pdf
05 січня 2018 14:24
Підписаний_gar2254.pdf
05 січня 2018 14:24
Штатний розпис.pdf
05 січня 2018 14:24
Акти.pdf
05 січня 2018 14:24
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Сервіс Провайдер"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Софт-Люкс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Сервіс Провайдер"
#32384951
Переможець 3 939 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2018 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Сервіс Провайдер"
#32384951
3 939 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:00
звіт про виконання договору укладений
14 листопада 2019 14:59
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 14:56
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 20:32
повідомлення ду 1 подовження строку дії договір 52 18 19.docx зміни до договору
26 грудня 2018 20:30
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 09:30
Контракт укладений
26 січня 2018 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1. Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди 4 726 800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 53.18-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 53.18-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з необхідністю публікації звіту про виконання договору
Номер договору про закупівлю: 53.18-19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 53.18-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2019 № 477 (далі по тексту – Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Під час спроби оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону по закупівлях UA-2018-06-01-000864-c, UA-2017-12-22-001663-a, UA-2016-10-20-000614-a, UA-2018-07-03-000393-c, UA-2018-01-11-000425-b, UA-2018-06-01-00996-b, UA-2018-03-23-000629-c (договори № 53.18-172, 53.18-173, 53.18-175, 53.18-176), з’ясувалося, що технічно це неможливо зробити з наступних підстав: До договорів по вищезазначених закупівлях були внесені зміни відповідно до вимог частини п’ятої статті 36 Закону щодо продовження дії договорів на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсягах що не перевищують 20 відсотків сум, визначених в договорах. Тобто, крім зміни строку дії договорів, були змінені (збільшені) суми таких договорів. Під час розміщення інформації щодо змін до договорів через робоче місце замовника не були передбачені поля в електронному вигляді для зазначення сум договорів після внесення відповідних змін. Замовником були оприлюднені зміни до договорів шляхом розміщення повідомлення про внесення змін до договорів, що передбачено вимогами Закону. Проте, для оприлюднення звітів про виконання договорів, необхідно заповнити в електронному вигляді поля з інформацією про суми оплати за договорами. Оскільки суми оплати за договорами більше сум, які автоматично сформовані електронними майданчиками (суми, на які були укладені договори за результатами аукціонів, та не враховують змін до договорів протягом строку їх дії) під час оприлюднення укладених договорів, така невідповідність унеможливлює оприлюднення звіту з достовірною інформацією та призводить до того, що відповідна інформація не розміщується та не оприлюднюється. Відповідно до вимог пункту 6 Порядку у випадку технічних збоїв під час внесення та/або заповнення інформації через авторизовані робочі місця, які призводять до того, що інформація не розміщується та не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. Після численних звернень на авторизований електронний майданчик, зазначена ситуація залишилась без змін, оприлюднення звітів по вищезазначеним закупівлям у спосіб, передбачений Законом, неможливе. За рекомендацією працівників технічної підтримки авторизованого електронного майданчика (ДЗО) оприлюднення звітів можливе лише після повторної публікації змін в частині сум договорів, оскільки на сьогоднішній день в електронній системі закупівель передбачено заповнення в електронному вигляді поля з сумою договору після внесення відповідних змін. Враховуючи вищевикладене, з метою отримання можливості розміщення інформації для оприлюднення звітів про виконання договорів, виришено повторно розмістити інформацію щодо змін до договорів по закупівлях UA-2018-06-01-000864-c, UA-2017-12-22-001663-a, UA-2016-10-20-000614-a, UA-2018-07-03-000393-c, UA-2018-01-11-000425-b, UA-2018-06-01-00996-b, UA-2018-03-23-000629-c (договори № 53.18-172, 53.18-173, 53.18-175, 53.18-176).
Номер договору про закупівлю: 53.18-19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2018 — 01 січня 2020
Сума оплати за договором: 4 726 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 787 800,00 UAH)