Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати соціальної допомоги
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2017-12-22-001087-a 9c24c4806de74a4282cf9bd805e38d13
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна

380444042119 osovska@kvc.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
380444042119
osovska@kvc.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ч. 5 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" окремими законами встановлюються особливості здійснення даної процедури закупівлі.
Відповідно ч. 1 ст. 2 Закону України від 21.06.2012 р. № 4997-VI «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів» закупівля послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркових конвертів здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України від 10.01.2002 № 10-р на ПАТ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв'язку України.
Послуги з виплати і доставки пенсій та грошової допомоги надаються підрозділами національного оператора відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2009 № 464/156, постановою Пенсійного фонду України від 28.04.09 № 14-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції 02.07.09 № 592/16608.
Інструкція чітко визначає порядок надання всього комплексу послуг щодо виплати та доставки національним оператором поштового зв'язку пенсій, допомог, допомоги на поховання, поштових переказів, субсидій та інших виплат населенню, визначених законодавством, які надаються у грошовій формі.
Поряд з цим, згідно з Указом Президента України від 04.07.1998 № 734/98 «Про впорядкування сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування та раціональне використання коштів Пенсійного фонду України» ПАТ «Укрпошта» з 01.01.1999р. виплата грошової допомоги може здійснюватися установами банків, але виключно за згодою та заявою одержувача.
Тобто у випадку відсутності заяви та можливості забезпечення доставки, виплата грошової допомоги повинна здійснюватись на підставі Інструкції виключно національним оператором поштового зв'язку України.
Отже, на підставі вищевикладеного, дані послуги можуть бути надані лише певним постачальником - ПАТ «Укрпошта». Інша альтернатива відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 14:49
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з виплати соціальної допомоги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог об’єктами поштового зв’язку Київської міської дирекції ПАТ «Укрпошта».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп.Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75310000-2 — Послуги з виплати соціальної допомоги

Тендерна документація

22 грудня 2017 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Київська міська дирекція ПАТ «Укрпошта».
#21560045
Переможець 4 800 000,00
UAH
22 грудня 2017 14:49

Документи

22 грудня 2017 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 14:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Київська міська дирекція ПАТ «Укрпошта».
#21560045
4 800 000,00
UAH
Документи

Документи

22 грудня 2017 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 12:11
Додаткова угода ..pdf зміни до договору
02 січня 2019 12:04
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:20
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:17
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 16:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 16:29
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 14:03
Договір №111.11.2- 91.pdf укладений
19 січня 2018 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в Додаток 1 "Перелік без балансових виробничіх підрозділів Київської міської дирекції ПАТ "Укрпошта".
Номер договору про закупівлю: № 111.11.2-91
Договір:
Номер додаткової угоди: 111.11.2-91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди внести зміни у Додаток 2 п.3.1 Договору та викласти у новій редакції, що додається: Ціна цього Договору становить 4 070 313,00 грн. без ПДВ. Ціна цього договору у розрізі реєстраційних рахунків за відповідними КПКВ у Додатку № 2.
Номер договору про закупівлю: № 111.11.2-91
Договір:
Номер додаткової угоди: 111.11.2-91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього договору становить 2254025,00 грн. без ПДВ. Інші умови договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: № 111.11.2-91
Договір:
Номер додаткової угоди: 111.11.2.-91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 254 025,00
UAH