Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
160 500,00 UAH
UA-2017-12-22-000890-b ● fe634f3a78f14934967ee4c75dc09057
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 4" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21929183 |
Місцезнаходження: | 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 19 |
Контактна особа: |
Анжела Анатоліївна Бондар +380567659902 lpu4_bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами погодженими Департаментом охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради за наказом Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 року
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 23.11.2017 р. №31/4-4329.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 29.11.2017 р. №12/20 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, від 09.07.1999, 05.04.2005, № запису 1 224 120 0000 009960.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ №571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.
7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 23.11.2017 р. №31/4-4329.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 29.11.2017 р. №12/20 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, від 09.07.1999, 05.04.2005, № запису 1 224 120 0000 009960.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ №571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.
7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2017 11:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 січня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Тендерна документація
22 грудня 2017 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради #01995663 |
Переможець |
160 500,00
UAH
|
22 грудня 2017 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2018 13:43
|
угода 4.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2018 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2018 13:38
|
угода 1-1.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2018 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2018 16:08
|
дод2.PDF | зміни до договору |
04 липня 2018 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2018 15:58
|
дод1.PDF | зміни до договору |
04 липня 2018 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2018 13:43
|
автотранспорт-договор.PDF | укладений |
17 січня 2018 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відкриття нового розрахункового рахунку по обслуговуванню Комунального підприємства "Автопідприємство санітарного транспорту"Дніпровської міської ради" |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | державна реєстрація зміни найменування Комунального закладу "Дніпропетровська міська поліклініка №4"Дніпропетровської міської ради на Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка № 4"Дніпровської міської ради |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною адреси Учасника Комунального підприємства "Автопідприємство санітарного транспорту" Дніпровської міської ради, згідно з розпорядженням міського голови м. Дніпра від 21.05.2018 р. № 530-р. |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі звільненням з посади в.о.головного лікаря Гарбузова О. М., і призначенням на посаду в.о.головного лікаря Солопова С. О., |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |