Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
1 107 258,00 UAH
UA-2017-12-21-003510-b c34743625612462a8f6a28754c24e9c5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванченко Олександр Іванович

+380536524107 osvita.gromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Іванченко Олександр Іванович
+380536524107
osvita.gromada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
через відсутність конкуренції на території розташування Відділу освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради в м. Глобине функції постачальника для потреб Замовника, про що свідчить Перелік суб’єктів природних монополій розміщений в установленому порядку на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України „Перелік суб’єктів природних монополій Полтавської області” за адресою http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/94020. Лише це єдине підприємство має можливість постачати визначений товар (надавати послугу) в 2018 році. З урахуванням викладеного, згідно з Законом України „Про публічні закупівлі” та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг тендерний комітет Відділу освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі як найбільш прийнятну процедуру для проведення даної процедури закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2017 20:16
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

на потребу 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
457544 кВт/год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

21 грудня 2017 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Полтаваобленерго" Глобинська філія
#25717236
Переможець 1 107 258,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 20:16

Документи

21 грудня 2017 20:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2017 20:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Полтаваобленерго" Глобинська філія
#25717236
1 107 258,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2017 20:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2018 10:27
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 10:12
Додаткова угода 2 - електрична енергія.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 10:11
дод.угода 1 РЕС.pdf зміни до договору
26 січня 2018 08:57
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 13:55
Договір.pdf укладений
04 січня 2018 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів "Замовника", сторони домовилися внести відповідні зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 829z
Договір:
Номер додаткової угоди: 829z
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.2. договору № 829z від 04.01.2018 року, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 984,83 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 83 копійки) та викласти п. 3.1. в наступній редакції: п. 3.1. Сума цього Договору становить 1106273,17 грн. (один мільйон сто шість тисяч двісті сімдесят три гривні 17 копійок), у тому числі: ПДВ 20% - 184378,86 грн. (сто вісімдесят чотири тисячі триста сімдесят вісім гривень 86 копійок.) 2. Внести зміни в 10.1. Договору та викласти в наступній редакції «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 березня 2018 року. Умови договору поширюються на правовідносини, які відбулися між сторонами з 01.01.2018 року»
Номер договору про закупівлю: 829z
Договір:
Номер додаткової угоди: 829z
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 106 273,17
UAH з ПДВ