Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі (огірки консервовані, капуста квашена, ікра кабачкова, паста томатна, зелений горошок, ізюм, повидло, фрукти сушені, горох колотий)
Очікувана вартість
311 320,00 UAH
UA-2017-12-19-003576-c 862360e8cf8a4e52aafd0864bec14fde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Митрофанова

+380574836172 mitrofanova.t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 23750063
Місцезнаходження: 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, Мікрорайон 1/2, буд. 19А
Контактна особа: Тетяна Митрофанова
+380574836172
mitrofanova.t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2017 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 05 січня 2018 13:58
Очікувана вартість: 311 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7595 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 кілограм
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1100 штуки
огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1500 кілограм
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
800 кілограм
паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1050 кілограм
зелений горошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
250 кілограм
ізюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1450 кілограм
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1850 кілограм
фрукти сушені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
780 кілограм
горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, За дислокацією дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (дислокація у додатку №6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2017 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 17:04
Додаток 1_(ст_16) ОБРОБЛ .docx
19 грудня 2017 17:04
Додаток 3 (Техн ОБРОБЛ).docx
19 грудня 2017 17:04
Додаток 4 (для перемож ОБРОБЛ ФР ОВ).docx
19 грудня 2017 17:04
Додаток 5 (Обробл фрукти ов)_.docx
19 грудня 2017 17:04
Додаток 6(догов обробл фрукти ов).doc
19 грудня 2017 17:04
Додаток_2_(17_ст) ОБРОБЛ.docx
19 грудня 2017 17:04
ТД ОБРОБЛЕНІ ФР ОВ .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2018 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кулачковська В.О. 311 225,00
UAH з ПДВ
311 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бузевата Світлана Юріївна 311 300,00
UAH з ПДВ
311 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2017 19:52
Свідоцтво Гермес.pdf
28 грудня 2017 19:52
консервация.rar
28 грудня 2017 19:52
Пропозиція ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кулачковська В.О.

ФОП Бузевата Світлана Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кулачковська В.О.
#3163207286
Рішення скасоване 311 225,00
UAH з ПДВ
10 січня 2018 17:36
ФОП Кулачковська В.О.
#3163207286
Переможець 311 225,00
UAH з ПДВ
10 січня 2018 18:01

Документи

10 січня 2018 17:27
Електронний підпис

Документи

10 січня 2018 18:01
Електронний підпис
10 січня 2018 18:00
оброблені 003.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2018 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кулачковська В.О.
#3163207286
311 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2018 18:01
Електронний підпис
10 січня 2018 18:00
оброблені 003.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:37
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 09:09
Дод. уг. 13 до дог. 13.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 09:08
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 15:38
Дод. угода № 12 до договору 13.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 15:37
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 16:17
Дод. угода № 11 до договору 13.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 16:16
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2018 16:04
Додаткова угода 10 від 15.11.18.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 16:01
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2018 10:05
Дод уг. 9 до дог 13.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 10:00
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 14:39
Дод уг. 8 до дог 13.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 14:37
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 15:21
Дод уг. 7 до дог 13.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 15:20
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 14:55
Дод. уг. 6 до дог. №13.pdf зміни до договору
14 червня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 14:52
Дод. уг. 5 до дог. №13.pdf зміни до договору
14 червня 2018 14:50
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 14:48
Дод. уг. №4 до дог. 13.pdf зміни до договору
29 травня 2018 14:26
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2018 09:18
Дою уг. №3 до дог. 13 02.04.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 09:18
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 16:15
протокол овочі оброблені.pdf зміни до договору
26 січня 2018 16:14
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 15:52
Додаткова угода № 2 до дог. № 13.pdf зміни до договору
26 січня 2018 15:51
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 15:43
Додаткова уг. № 1 до дог. №13.pdf зміни до договору
26 січня 2018 15:42
Електронний підпис укладений
23 січня 2018 16:26
Договор 13 від 22.01.18.pdf укладений
23 січня 2018 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Конкретизовано місце поставки товарів. 2. Оскільки неможливо обрати іншу причину внесення змін до договору, то Замовником обрано саме цю причину. 3. Врегульовано різночитання щодо місця поставки.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Конкретизовано місце поставки товарів. 2. Оскільки неможливо обрати іншу причину внесення змін до договору, то Замовником обрано саме цю причину. 3. Врегульовано різночитання щодо місця поставки.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічно не можливо оприлюднити даний протокол в інший спосіб
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол ТК щодо виявлення технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення цін: горошок зелений - 35,80 грн. за 1 кг без ПДВ, капуста квашена - 18,70 грн. за 1 кг без ПДВ, сухофрукти - 42,35 грн. за 1 кг без ПДВ,
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ізюм - 75,50 грн. за 1 кг без ПДВ, сухофрукти - 46,58 грн. за 1 кг без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Горох колотий - 12,60 грн. без ПДВ за 1 кг
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відкориговано кількість у специфікації згідно фактичних заявок.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кількості у спцифікації
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кількості у специфікації
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 10 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кількості у специфікації
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кількості у специфікації
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 12 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 13 до договору № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2018 — 28 грудня 2018
Сума оплати за договором: 310 478,23
UAH з ПДВ