Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90400000-1 Послуги у сфері водовідведення
Очікувана вартість
476 820,00 UAH
UA-2017-12-19-002648-c 155ba335d7f1479ca4d8f7a05eed5437
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кутишенко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Наталія Кутишенко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Оскільки ринок водопостачання та/або водовідведення, відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку постачання послуг у сфері водопостачання та водовідведення (єдиний можливий постачальник – природній монополіст Коростенське комунальне підприємство Водоканал (11500, Житомирська обл. ,м. Коростень, вул.Грушевського,66), який займає монопольне становище на ринку централізованого водопостачання та/або водовідведення в територіальних межах м.Коростеня Житомирської області в межах діючих мереж (Закон України «Про природні монополії») та входить до Переліку природних монополій області (перелік розміщений на сайті Антимонопольного комітету України) для закупівлі товару може застосовуватись переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2017 15:26
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

90400000-1 Послуги у сфері водовідведення(КП Водоканал)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39735 метр кубічний
90400000-1 Послуги у сфері водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Тендерна документація

19 грудня 2017 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 15:25
протокол переговорів1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Коростенське комунальне підприємство "Водоканал"
#03343947
Переможець 476 820,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 15:26

Документи

19 грудня 2017 15:26
Електронний підпис
19 грудня 2017 15:26
протокол1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2017 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Коростенське комунальне підприємство "Водоканал"
#03343947
476 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2017 15:26
Електронний підпис
19 грудня 2017 15:26
протокол1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 14:32
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 13:48
д-у №03-2018-1 до договору №03-2018 від 02.01.2018.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 13:47
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:22
договір 03-2018.pdf укладений
02 січня 2018 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-2018-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 326 820,00
UAH з ПДВ