Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви лабораторні
Очікувана вартість
17 130,00 UAH
UA-2017-12-19-001171-a a9afc8c36ebc43b6be41c3ba2513833a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646570 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646570
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2017 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2017 13:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2017 13:16
Очікувана вартість: 17 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,17%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість
поставки всього асортименту Товару/послуги (в т.ч. у кількості, якості та у строки поставки),
що закуповується за цим Оголошенням;
9. Свідоцтво відповідності/якості, сертифікати продукції, посвідчення про якість, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо;
10. Копії документів та Довідки зазначені у п. 5 Додатку № 1 до Оголошення.
Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Реактиви лабораторні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2017 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА 17 060,00
UAH з ПДВ
17 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2781210505
Переможець 17 060,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2017 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АБАШКІНА ЛЕСЯ ОЛЕКСІЇВНА
#2781210505
17 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний договір до Закупівлі_UA-2017-12-19-001171-a.pdf укладений
26 грудня 2017 11:08