Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
3 522 465,00 UAH
UA-2017-12-19-000410-c 81b076acca1044f1b2614dee0a6540eb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Головко

+380972385681
+380564947211
pndkr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КЗ КРИВОРІЗЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР ДОР
Код ЄДРПОУ: 01986256
Місцезнаходження: 50012, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, ул. Дышинского,27
Контактна особа: Екатерина Головко
+380972385681,+380564947211
pndkr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючі об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання пари та гарячої води та на підставі Рішення виконкому Криворізької міської ради № 343 від 12.10.2011р. «Про надання згоди на передачу окремих об’єктів теплопостачання від комунального підприємства КПТМ «Криворіжтепломережа» до ПАТ «Криворізька теплоцентраль», листа Міністерства енергетики та вугільної промисловості України вих. №01/25-0940 від 25.07.2013р., ПАТ«Криворізька теплоцентраль» є єдиним підприємством, на яке покладено функції з постачання водяної пари і гарячої води до об’єктів споживання теплової енергії Комунального закладу “Криворізький психоневрологічний диспансер” ДОР», розташовані за адресою вул Дишинського, 27; Більшовицька,34б; Більшовицька 40а ; Невська,14; Сеченова,66.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2017 10:12
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 грудня 2017 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Постачання теплової енергії за адресою : вул Дишинського, 27; Більшовицька,34б; Більшовицька 40а ; Невська,14; Сеченова,66.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 507 465,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2564 Гкал
Постачання пари та гарячої води
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50012, Україна, Дніпропетровська область, м. Крвий Ріг, Дишинського,27
Дата доставки: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Криворізька теплоцентраль"
#00130850
Переможець 3 507 465,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 10:12

Документи

19 грудня 2017 10:12
Електронний підпис
19 грудня 2017 10:11
Повідомл. ТЕЦ.pdf
19 грудня 2017 10:11
Протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2017 10:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Криворізька теплоцентраль"
#00130850
3 507 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2017 10:12
Електронний підпис
19 грудня 2017 10:11
Повідомл. ТЕЦ.pdf
19 грудня 2017 10:11
Протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:36
ЗпВД ТЦ.doc укладений
02 січня 2019 13:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 09:16
Доп угода №6.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 09:14
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 14:44
Додаткова угода 5 ТЦ.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 11:13
додаткова угода 4 до договору 151_8_2.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 11:12
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 14:35
Доп угода ТЦ.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 14:34
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 09:34
Додаткова угода №2 ТЦ.pdf зміни до договору
01 червня 2018 09:33
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2018 14:29
Зміни 1 2018 ТЦ.pdf зміни до договору
12 лютого 2018 14:28
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 15:01
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 15:00
договор ТЦ 151-8.2.pdf укладений
19 січня 2018 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору на 15000,00 грн. з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 151-8/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 151-8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість договору на 583090,00 гр. на підставі п.п. 1 п 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 151-8/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 151-8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість договору на 103000,00 гр. на підставі п.п. 1 п 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 151-8/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 151-8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості договору на 27800 грн. на підставі п.п. 1 п.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі згідно фактичного обсягу фінансування.
Номер договору про закупівлю: 151-8/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 151-8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості договору на 645461,46 грн. відповідно до п.п.1 п.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме за рахунок зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 151-8/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 151-8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартість договору на підставі п.п.1 п4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та фактичного споживання за 2018 рік на 1,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 151-8/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 151-8/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 133 111,71
UAH з ПДВ