Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
441 405,12 UAH
UA-2017-12-18-002914-b 6d6e8581ed6f493f9a0d3e8b715fa9f8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Мосійчук

+380679043405 roddom_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровський міський пологовий будинок № 1" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01984524
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, 2
Контактна особа: Оксана Мосійчук
+380679043405
roddom_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами погодженими Департаментом охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради за наказом Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2017 12:08
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

18 грудня 2017 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 17:06
Протокол.pdf
18 грудня 2017 17:06
повідомлення про намір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради
#01995663
Переможець 441 405,12
UAH
19 грудня 2017 12:08

Документи

19 грудня 2017 12:08
Електронний підпис
19 грудня 2017 12:07
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2017 12:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради
#01995663
441 405,12
UAH
Документи

Документи

19 грудня 2017 12:08
Електронний підпис
19 грудня 2017 12:07
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 16:02
Звіт 370202,95.JPG укладений
10 січня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:40
ДУ 7.JPG зміни до договору
28 грудня 2018 12:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:36
091120180024.JPG зміни до договору
09 листопада 2018 13:06
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2018 13:04
051120180009.JPG зміни до договору
05 листопада 2018 13:40
30102018.JPG зміни до договору
30 жовтня 2018 11:47
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2018 11:46
ДУ4.pdf зміни до договору
19 липня 2018 11:37
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2018 11:34
ДУ 2.PDF зміни до договору
26 червня 2018 13:05
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 15:40
Сканировать2.PDF зміни до договору
26 січня 2018 11:20
Електронний підпис укладений
23 січня 2018 14:57
ДОГОВОР.pdf укладений
23 січня 2018 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви замовника
Номер договору про закупівлю: № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси учасника
Номер договору про закупівлю: № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквизитів Учасника
Номер договору про закупівлю: № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 370 202,95
UAH