Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Четвертина задня курчат бройлерів (заморожена)
Очікувана вартість
1 687 900,00 UAH
UA-2017-12-16-000279-b ● 10429582bda044f79136025d435d4ecc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142365 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а |
Контактна особа: |
Відділ освіти Павлоградської міськради +380563240567,+380563263444 gorono0714@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2017 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2017 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2018 15:37 |
Очікувана вартість: | 1 687 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 439,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33758 кілограм
Четвертина задня курчат бройлерів (заморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2017 19:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 1 (вiдомостi про учасника).docx | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 2 (тендерна пропозицiя).docx | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 3 (квалiфiкацiйнi вимоги ст.16).docx | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 4 (ст.17).doc | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 5 (технічні вимоги).doc | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 6 (проект договору).docx | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 7 (перелік навчальних закладів).doc | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 8 (графік постачання).docx | |
16 грудня 2017 19:29 |
Додаток 9 (лист згода на обробку персональних даних).docx | |
16 грудня 2017 19:28 |
Тендерна документацiя - четвертина задня курчат бройлерів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення щодо тендерної документа ції
Дата подання: 22 грудня 2017 16:30
Дата відповіді: 23 грудня 2017 11:52
Прошу Вас разъяснить детально по пункту 6 тендорной документации :
(Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.)
Какие именно документы Вы имеете ввиду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та ДОКУМЕНТИ, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Це документи, зазначені у Додатку 5 до тендерної документації. А саме:
Для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі, Учасник додає:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (при наявності), копію декларації виробника або посвідчення якості (обов’язково), також інші копії документів які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, це може бути: копія Звіту за результатами лабораторних досліджень, вимірювань, випробувань факторів середовища життєдіяльності людини на відповідність санітарному законодавству України; копія експертного висновку; копія протоколу випробувань (Органи стандартизації, метрології та сертифікації), тощо
Учасник до вищезазначених документів, в обов’язковому порядку подає у складі пропозиції тендерних торгів лист в оригіналі (за підписом керівника з відтиском печатки) про співпрацю з виробником (відповідно до декларації, яку надає учасник, для підтвердження якості товару).
У разі отримання товару не у виробника, лист в оригіналі (за підписом керівника з відтиском печатки) про співпрацю з суб’єктом господарювання, у якого Учасник планує отримувати товар, з метою постачання в заклади освіти, що входять в структури відділу освіти Павлоградської міської ради.
Для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі, Учасник додає:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (при наявності), копію декларації виробника або посвідчення якості (обов’язково), також інші копії документів які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, це може бути: копія Звіту за результатами лабораторних досліджень, вимірювань, випробувань факторів середовища життєдіяльності людини на відповідність санітарному законодавству України; копія експертного висновку; копія протоколу випробувань (Органи стандартизації, метрології та сертифікації), тощо
Учасник до вищезазначених документів, в обов’язковому порядку подає у складі пропозиції тендерних торгів лист в оригіналі (за підписом керівника з відтиском печатки) про співпрацю з виробником (відповідно до декларації, яку надає учасник, для підтвердження якості товару).
У разі отримання товару не у виробника, лист в оригіналі (за підписом керівника з відтиском печатки) про співпрацю з суб’єктом господарювання, у якого Учасник планує отримувати товар, з метою постачання в заклади освіти, що входять в структури відділу освіти Павлоградської міської ради.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кузьменко Галина Олексіївна" #2284009822 |
Переможець |
1 088 695,50
UAH з ПДВ
|
09 січня 2018 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2018 16:05
|
Доп. угода від 30.05.2018 №3 (четвертина куряча).pdf | укладений |
31 травня 2018 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2018 15:28
|
Доп. угода від 19.02.2018 №2 (четвертина куряча).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2018 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2018 08:40
|
Доп. угода від 25.01.2018 №1 (четвертина).pdf | зміни до договору |
30 січня 2018 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2018 10:28
|
Договір від 22.01.2018 №13-вт (четвертина куряча) .pdf | укладений |
23 січня 2018 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між складовими програмної класифікації видатків та кредитуванням |
Номер договору про закупівлю: | 13/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/вт |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між складовими програмної класифікації видатків та кредитуванням |
Номер договору про закупівлю: | 13/вт |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/вт |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 січня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
545 044,55
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З причини не можливості Постачальником виконувати зобов'язання взяті по договору, на підставі положень пункту 6.4.2. Договору він розірваний |