Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апарат поглинальний ПМКП-110 класу Т1
Очікувана вартість
3 631 320,00 UAH
UA-2017-12-15-004941-b ● b61eb4e8471d42958aef3a01c7041149
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081263 |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74 |
Контактна особа: |
Тимошенко Вікторія Юріївна 0442078585 dwrz-urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2017 19:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2018 12:03 |
Очікувана вартість: | 3 631 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 156,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36313 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 шт
Апарат поглинальний ПМКП-110 класу Т1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2018 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2018 18:11 |
1_перелік змін.doc | |
09 липня 2018 18:45 |
1_Додаток № 11.docx | |
25 червня 2018 18:59 |
1_Додаток № 8.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 2,3.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
1_Додаток № 1.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 10.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 6.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 7.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 4.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 5.docx | |
15 червня 2018 19:44 |
Тендерна документація.doc | |
15 червня 2018 19:44 |
Договір поставки.doc |
17 липня 2018 18:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
17 липня 2018 18:11 |
1_перелік змін.doc
|
|||||||||||||||
09 липня 2018 18:45 |
1_Додаток № 11.docx
|
|||||||||||||||
25 червня 2018 18:59 |
1_Додаток № 8.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 2,3.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
1_Додаток № 1.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 10.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 6.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 7.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 4.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Додаток № 5.docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Тендерна документація.doc
|
|||||||||||||||
15 червня 2018 19:44 |
Договір поставки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікація
Дата подання: 05 січня 2018 16:49
Дата відповіді: 15 червня 2018 19:45
Згідно п.6 Розділу 3 тендерної документації до цих торгів треба надати з продукцією сертифікат УкрСЕПРО на неї. З 01.01.2018р Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію” втрачає чинність, тому державна система УкрСЕПРО закінчує своє існування 1 січня 2018р. Просимо надати роз'яснення та внести уточнення до тендерної документації щодо сертифікаціі аппаратів ПМКП-110 за новими вимогами, наприклад, в системі ДП “ДОСЗТ” (RCU) замість системи УкрСЕПРО.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.
невідповідність документації оголошенню про закупівлю
Дата подання: 25 червня 2018 10:03
Дата відповіді: 25 червня 2018 19:09
Доброго дня,
В тендерній документації (додаток №8) вказано кількість продукції – 250 шт(двісті п’ятдесят). На сторінці закупівлі на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua вказано кількість – 220 шт(двісті двадцять). Просимо надати відповідь яка кількість продукції є вірною та внести відповідні зміни в документацію. Аналогічна проблема наявна у 5(п’яти) закупівлях із наступними ідентифікаторами: UA-2017-12-15-000626-a , UA-2017-12-15-000634-a , UA-2017-12-15-004941-b , UA-2017-12-15-004943-b , UA-2017-12-15-004933-b.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь повідомляємо, що Замовником були внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
У відповідь повідомляємо, що Замовником були внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Питання стосовно відповідності технічним та якісних характеристикам
Дата подання: 27 червня 2018 11:25
Дата відповіді: 09 липня 2018 18:57
Доброго дня. В тендерній документації (додаток №11) вказано стосовно підтвердження відповідності продукції, що «1.3 Документ про відповідність повинен мати дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції учасника.». Такий документ про відповідність можуть мати лише українські виробники, що мають постійний документ про відповідність на виробництво продукції. Це суттєво обмежує коло учасників закупівлі та створює нерівні умови для інших учасників. Відповідність партії імпортної продукції достатньо підтвердити сертифікатом відповідності на партію продукції, який видається виключно на партію конкретної продукції та може бути отриманий лише при постачанні, після імпорту, за візичної наявності продукції, тобто після дати розкриття пропозиції учасника вже переможцем торгів при постачанні продукції. Просимо надати відповідь та внести зміни у тендерну документацію стосовно надання документу про відповідність, наприклад, «оригінал чи завірена печаткою учасника копія документу про відповідність або гарантійний лист про те, що при поставці продукції учасником буде надано завірену копію документу про відповідність (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання)» або інше. Аналогічна проблема наявна у 5(п’яти) закупівлях із наступними ідентифікаторами: UA-2017-12-15-000626-a , UA-2017-12-15-000634-a , UA-2017-12-15-004941-b , UA-2017-12-15-004943-b , UA-2017-12-15-004933-b.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
У відповідь повідомляємо, що Замовником внесені відповідні зміни.
У відповідь повідомляємо, що Замовником внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2018 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД" |
3 631 320,00
UAH з ПДВ
|
3 613 163,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПЕК ТРЕЙДИНГ" |
3 631 320,00
UAH з ПДВ
|
3 631 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБ'ЄДНАННЯ ЄВРОТРЕЙД" #40173139 |
Відхилено |
3 613 163,40
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2018 16:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПЕК ТРЕЙДИНГ" #31150404 |
Відхилено |
3 631 320,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2018 17:46
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 серпня 2018 17:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі