Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби канцелярські
Очікувана вартість
31 333,00 UAH
UA-2017-12-14-000304-a 8dd31a477176427799ea6cf24e78ef19
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646570 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646570
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2017 10:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2017 10:12
Очікувана вартість: 31 333,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вироби канцелярські (папір А4, папка, папка-конверт, блок паперовий, файл, скоби для степлера, скріпки, клей, коректор, фарба штемпельна, олівець, ручка, гумка для витирання, лінійка, стікери, розподілювач аркушів,клей, щоденник напівдатований)
Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.

Надати документи:
1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість
поставки всього асортименту Товару/послуги (в т.ч. у кількості, якості та у строки поставки),
що закуповується за цим Оголошенням.
6. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення
Вимоги до якості товару/послуги і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
640 штуки
Вироби канцелярські (папір А4, папка, папка-конверт, блок паперовий, файл, скоби для степлера, скріпки, клей, коректор, фарба штемпельна, олівець, ручка, гумка для витирання, лінійка, стікери, розподілювач аркушів,клей, щоденник напівдатований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій