Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з капітального ремонту санвузла та душової
Очікувана вартість
296 666,80 UAH
UA-2017-12-13-002943-c ● 90500ba6739a42a9aff7c58077ccb80f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01995663 |
Місцезнаходження: | 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 46 |
Контактна особа: |
Анастасія Алексєєва +380503901210,+380634307191 torgi.kareta@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2017 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2017 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2017 17:31 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2017 14:09 |
Очікувана вартість: | 296 666,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 483,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1483.33 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Виконання робіт з капітального ремонту душової та санвузла КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР по вул. Надії Алексєєнко, 46, м. Дніпро (відповідальна особа – 067 563 88 11 – Ігор Олексійович)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Виконання робіт з капітального ремонту санвузла та душової КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР по вул. Надії Алексєєнко, 46, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
28 лютого 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2017 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2017 14:35 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx | |
13 грудня 2017 16:40 |
Дефектний акт.pdf | |
13 грудня 2017 16:40 |
Проект договору капремонту.docx | |
13 грудня 2017 16:40 |
Проект відомості ресурсів Додаток_1.rtf | |
13 грудня 2017 16:40 |
Проект локального кошториса Додаток_2.rtf |
15 грудня 2017 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 грудня 2017 14:35 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx
|
||||||
13 грудня 2017 16:40 |
Дефектний акт.pdf
|
||||||
13 грудня 2017 16:40 |
Проект договору капремонту.docx
|
||||||
13 грудня 2017 16:40 |
Проект відомості ресурсів Додаток_1.rtf
|
||||||
13 грудня 2017 16:40 |
Проект локального кошториса Додаток_2.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерное обеспечение
Дата подання: 15 грудня 2017 13:05
Дата відповіді: 15 грудня 2017 14:36
Добрый день!Скажите почему в ваших условиях тендерное обеспечение стоит 3%, согласно закону о закупках для работ должно быть не более 0,5% от общей суммы закупки .Просим изменить условия.
Відповідь: Добрий день! Оголошення про проведення допорогової закупівлі було змінено.
Аналогичные договор
Дата подання: 15 грудня 2017 13:12
Дата відповіді: 15 грудня 2017 14:40
Добрый день! Скажите почему в ваших условиях стоит требование два аналогичных договора,а почему не десять ?должен быть один.Просим изменить данные условия.
Відповідь: Добрий день! В оголошенні про проведення допорогової закупівлі Додатку 1 визначені вимоги щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів, але не має вимог щодо надання 10-ти аналогічних договорів
Порушення норм чинного законодавства
Дата подання: 15 грудня 2017 17:36
Дата відповіді: 18 грудня 2017 17:02
В оголошенні про закупівлю ваше підприємство вказало в "Додаток 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі ", п 7 : "Інформація про виконання аналогічних робіт з капітального ремонту санвузлів та душової (не менше 2-х), протягом 2015-2017 р., "
Ця вимога - " не менше двох договорів" ПОПЕРШЕ - ГРУБО порушує вимоги закону України " Про публічні закупівлі" та прямо суперечить ч. 2 ст. 16 Закону, де чітко вказано, що кваліфікаційним критерієм може бути «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Наголошую, «договору», а не «договорів»!!!!
Ваша вимога відносно двох договорів порушує закон України та являється ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ !!!!!! Так як обмежує коло потенційних учасників та статтю 3, п 1 . Прошу Вас негайно внести зміни в оголошення про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальне підприємство не є замовником в розумінні приписів Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку зі здійсненням господарської діяльності на комерційній основі у відповідності до Статуту.
Також, зазначаємо, що закупівлі з використанням електронної системи торгів проводяться Комунальним підприємством з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для власних потреб та укладення з ними відповідних договорів, що передбачено чинним законодавством, а саме Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 (далі Порядок).
Відповідно до вимог п. 6.3. вказаного Порядку під час оголошення Закупівлі в електронній системі розміщується інформація про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно вимог п.4.2. Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міські раді, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016, «в оголошені про проведення закупівель обов’язково зазначаються вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Також, зазначаємо, що закупівлі з використанням електронної системи торгів проводяться Комунальним підприємством з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для власних потреб та укладення з ними відповідних договорів, що передбачено чинним законодавством, а саме Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 (далі Порядок).
Відповідно до вимог п. 6.3. вказаного Порядку під час оголошення Закупівлі в електронній системі розміщується інформація про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно вимог п.4.2. Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міські раді, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016, «в оголошені про проведення закупівель обов’язково зазначаються вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-13-002943-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Руденко Вячеслав Іванович, Код ЄДРПОУ:2720209335
Дата подання: 18 грудня 2017 17:23
Порушення норм чинного законодавства
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
UA-2017-12-13-002943-c
Порушення чинного законодавства , зменшення конкуренції в звязку з встановленням дискримінаційних вимог, як наслідки ---- корупційні правопорушення.
В оголошенні про закупівлю ваше підприємство вказало в "Додаток 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі ", п 7 : "Інформація про виконання аналогічних робіт з капітального ремонту санвузлів та душової (не менше 2-х), протягом 2015-2017 р., "
Ця вимога - " не менше двох договорів" ПОПЕРШЕ - ГРУБО порушує вимоги закону України " Про публічні закупівлі" та прямо суперечить ч. 2 ст. 16 Закону, де чітко вказано, що кваліфікаційним критерієм може бути «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Наголошую, «договору», а не «договорів»!!!!
Ваша вимога відносно двох договорів порушує закон України та являється ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ !!!!!! Так як обмежує коло потенційних учасників та статтю 3, п 1 .
Моє підприємство має один договір і фахівців, та в результаті встановлення вашим підприємством дискримінаційних вимог не зможе прийняти учать !!!!
Прошу Вас негайно внести зміни в оголошення про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
UA-2017-12-13-002943-c
Порушення чинного законодавства , зменшення конкуренції в звязку з встановленням дискримінаційних вимог, як наслідки ---- корупційні правопорушення.
В оголошенні про закупівлю ваше підприємство вказало в "Додаток 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі ", п 7 : "Інформація про виконання аналогічних робіт з капітального ремонту санвузлів та душової (не менше 2-х), протягом 2015-2017 р., "
Ця вимога - " не менше двох договорів" ПОПЕРШЕ - ГРУБО порушує вимоги закону України " Про публічні закупівлі" та прямо суперечить ч. 2 ст. 16 Закону, де чітко вказано, що кваліфікаційним критерієм може бути «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Наголошую, «договору», а не «договорів»!!!!
Ваша вимога відносно двох договорів порушує закон України та являється ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ !!!!!! Так як обмежує коло потенційних учасників та статтю 3, п 1 .
Моє підприємство має один договір і фахівців, та в результаті встановлення вашим підприємством дискримінаційних вимог не зможе прийняти учать !!!!
Прошу Вас негайно внести зміни в оголошення про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2017 17:08
Відповідь на вимогу щодо порушень
Номер вимоги: UA-2017-12-13-002943-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАГОН-16", Код ЄДРПОУ:39931074
Дата подання: 27 грудня 2017 10:59
Оскарження
Неправомірна дискваліфікація учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2017 12:02
Відповідь на вимогу щодо дискваліфікації учасника
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАГОН-16" #39931074 |
Відхилено |
279 867,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2017 13:03
|
ПП ЕВРОТЕК ПЛЮС #31770044 |
Переможець |
295 900,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2017 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 16:24
|
Договор капремонт 1249 АП.pdf | укладений |
03 січня 2018 16:22
|