Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
32 500,00 UAH
UA-2017-12-13-000879-c 91219ec36c0d4b279b9d49680c9ec5b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Возняк

+380954918792 r47@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Селидовське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 41247274
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., місто Селидове, вулиця Героїв праці, будинок 6
Контактна особа: Марина Возняк
+380954918792
r47@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2017 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2017 11:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2017 12:40
Початок аукціону: 18 грудня 2017 11:31
Очікувана вартість: 32 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне (папір, канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Зошит 24 аркуші у клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
65 штуки
Нитки зшивальні - нитки для прошивки документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
280 пачка
Папір для друку офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
85 штуки
Штемпельна фарба синя 30мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Клей ПВА Євроковпачок 200 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Зошит 96 аркушів у клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Зошит 48 аркушів у лінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 пачка
Папір формату А4, газетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Зошит 96 аркушів у лінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Зошит 48 аркушів у клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2017 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2017 11:07
Додаток 2.doc
13 грудня 2017 11:07
Додаток 1.doc
13 грудня 2017 11:07
додаток 4.doc
13 грудня 2017 11:07
ОГОЛОШЕННЯ.doc
13 грудня 2017 11:07
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-13-000879-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 грудня 2017 17:35
Невідповідність технічним вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-12-13-000879-c (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 18.12.2017р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ФОП “Бердник В.А.” у складі своєї пропозиції надає Папір для друку офісний формату А4 “ZOOM”, який, згідно наданого учасником сертифікату наданого відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3, не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Показник: Товщина; Характеристики Замовника: 108 ± 4; Параметри паперу “ZOOM”: 105 ± 3;
2. Показник: Шорсткість; Характеристики Замовника: 210; Параметри паперу “ZOOM”: 220;
3. Показник: Білизна; Характеристики Замовника: 160 ± 3; Параметри паперу “ZOOM”: 150 ± 3;
4. Показник: Шорсткість; Характеристики Замовника: 210; Параметри паперу “ZOOM”: 220;
Також повідомляємо, що Папір офісний А4 “ZOOM” відноситься до класу С, а у вимогах Замовника зазначено необхідність поставки паперу класу В.
Просимо відмінити рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП “Бердник В.А.” та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 грудня 2017 14:12
Шановний учасник ТОВ «Український папір»! Вдячні Вам за участь у допороговій закупівлі UA-2017-12-13-000879-c (Офісне устаткування та приладдя різне).
На ваш опис вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 принципом здійснення закупівлі є максимальна економія бюджетних коштів. Виходячи з цього першим та головним критерієм для визначення переможця в системі Prozorro є ціна наданої пропозиції. За результатами проведеного аукціону найменшу цінову пропозицію було запропоновано першим учасником, якого визначено за результатами аукціону ФОП «Бердник».
На підставі вищевикладеного відхиляємо вимогу ТОВ «Український папір», а рішення залишаємо без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2017 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 28 935,00
UAH з ПДВ
28 935,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 32 388,90
UAH з ПДВ
32 388,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2017 12:30
выписка 14.12.pdf
15 грудня 2017 12:30
Витяг 13,12.pdf
15 грудня 2017 12:30
Сертифікат_IQ Allround.pdf
15 грудня 2017 12:30
Протокол.pdf
15 грудня 2017 12:30
Наказ.pdf
15 грудня 2017 12:30
Довіренність.pdf
15 грудня 2017 12:30
Статут.pdf
15 грудня 2017 12:30
Загальні відомості.pdf
15 грудня 2017 12:30
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 28 935,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2017 15:52

Документи

18 грудня 2017 15:52
Електронний підпис
18 грудня 2017 15:49
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2017 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
28 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2017 15:52
Електронний підпис
18 грудня 2017 15:49
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 13:25
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 15:03
Договір.pdf укладений
22 грудня 2017 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 28 935,00
UAH з ПДВ