Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
32 500,00 UAH
UA-2017-12-13-000879-c ● 91219ec36c0d4b279b9d49680c9ec5b4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Селидовське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 41247274 |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., місто Селидове, вулиця Героїв праці, будинок 6 |
Контактна особа: |
Марина Возняк +380954918792 r47@dn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2017 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2017 11:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2017 12:40 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2017 11:31 |
Очікувана вартість: | 32 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне (папір, канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Зошит 24 аркуші у клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
65 штуки
Нитки зшивальні - нитки для прошивки документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
280 пачка
Папір для друку офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
85 штуки
Штемпельна фарба синя 30мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Клей ПВА Євроковпачок 200 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Зошит 96 аркушів у клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Зошит 48 аркушів у лінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 пачка
Папір формату А4, газетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Зошит 96 аркушів у лінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Зошит 48 аркушів у клітинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, Героїв праці, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2017 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2017 11:07 |
Додаток 2.doc | |
13 грудня 2017 11:07 |
Додаток 1.doc | |
13 грудня 2017 11:07 |
додаток 4.doc | |
13 грудня 2017 11:07 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
13 грудня 2017 11:07 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-13-000879-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 грудня 2017 17:35
Невідповідність технічним вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-12-13-000879-c (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 18.12.2017р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ФОП “Бердник В.А.” у складі своєї пропозиції надає Папір для друку офісний формату А4 “ZOOM”, який, згідно наданого учасником сертифікату наданого відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3, не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Показник: Товщина; Характеристики Замовника: 108 ± 4; Параметри паперу “ZOOM”: 105 ± 3;
2. Показник: Шорсткість; Характеристики Замовника: 210; Параметри паперу “ZOOM”: 220;
3. Показник: Білизна; Характеристики Замовника: 160 ± 3; Параметри паперу “ZOOM”: 150 ± 3;
4. Показник: Шорсткість; Характеристики Замовника: 210; Параметри паперу “ZOOM”: 220;
Також повідомляємо, що Папір офісний А4 “ZOOM” відноситься до класу С, а у вимогах Замовника зазначено необхідність поставки паперу класу В.
Просимо відмінити рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП “Бердник В.А.” та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ФОП “Бердник В.А.” у складі своєї пропозиції надає Папір для друку офісний формату А4 “ZOOM”, який, згідно наданого учасником сертифікату наданого відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3, не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1. Показник: Товщина; Характеристики Замовника: 108 ± 4; Параметри паперу “ZOOM”: 105 ± 3;
2. Показник: Шорсткість; Характеристики Замовника: 210; Параметри паперу “ZOOM”: 220;
3. Показник: Білизна; Характеристики Замовника: 160 ± 3; Параметри паперу “ZOOM”: 150 ± 3;
4. Показник: Шорсткість; Характеристики Замовника: 210; Параметри паперу “ZOOM”: 220;
Також повідомляємо, що Папір офісний А4 “ZOOM” відноситься до класу С, а у вимогах Замовника зазначено необхідність поставки паперу класу В.
Просимо відмінити рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП “Бердник В.А.” та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 грудня 2017 14:12
Шановний учасник ТОВ «Український папір»! Вдячні Вам за участь у допороговій закупівлі UA-2017-12-13-000879-c (Офісне устаткування та приладдя різне).
На ваш опис вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 принципом здійснення закупівлі є максимальна економія бюджетних коштів. Виходячи з цього першим та головним критерієм для визначення переможця в системі Prozorro є ціна наданої пропозиції. За результатами проведеного аукціону найменшу цінову пропозицію було запропоновано першим учасником, якого визначено за результатами аукціону ФОП «Бердник».
На підставі вищевикладеного відхиляємо вимогу ТОВ «Український папір», а рішення залишаємо без змін.
На ваш опис вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 принципом здійснення закупівлі є максимальна економія бюджетних коштів. Виходячи з цього першим та головним критерієм для визначення переможця в системі Prozorro є ціна наданої пропозиції. За результатами проведеного аукціону найменшу цінову пропозицію було запропоновано першим учасником, якого визначено за результатами аукціону ФОП «Бердник».
На підставі вищевикладеного відхиляємо вимогу ТОВ «Український папір», а рішення залишаємо без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бердник В.А. #3153403953 |
Переможець |
28 935,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2017 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 15:03
|
Договір.pdf | укладений |
22 грудня 2017 15:02
|