Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
515 220,00 UAH
UA-2017-12-12-001672-a 2a81b835e459411b807fffd112a6983d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костіна Лариса Юріївна

380445303872 licei_293@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт: http://293kiev.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Костіна Лариса Юріївна
380445303872
licei_293@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2018 11:27
Очікувана вартість: 515 220,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 567,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим
харчуванням учнів (здобувачів освіти) 1-4 класів та учнів (здобувачів освіти) 5-11 класів пільгових категорій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29946 Одиниця
Послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим
харчуванням учнів (здобувачів освіти) 1-4 класів та учнів (здобувачів освіти) 5-11 класів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вул. Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2017 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 20:41
Зміни(доповнення) до тендерної документації від 22.12.2017.pdf
22 грудня 2017 20:41
ТД -2018 ( зі змінами 22.12.2017).pdf
14 грудня 2017 19:17
Проткол зміни в ТД.pdf
14 грудня 2017 14:31
ТД -2018 (зі змінами від 14.12.2017).pdf
12 грудня 2017 14:51
ТД -2018.pdf
22 грудня 2017 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 20:41
Зміни(доповнення) до тендерної документації від 22.12.2017.pdf
22 грудня 2017 20:41
ТД -2018 ( зі змінами 22.12.2017).pdf
14 грудня 2017 19:17
Проткол зміни в ТД.pdf
14 грудня 2017 14:31
ТД -2018 (зі змінами від 14.12.2017).pdf
12 грудня 2017 14:51
ТД -2018.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання та вимоги до тендерної документації замовника
Дата подання: 13 грудня 2017 16:35
Дата відповіді: 14 грудня 2017 14:29
Рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Навчально-виробничий комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природознавчих наук – ліцей №293 Деснянського району м. Києва, що оформлено протоколом №62 від 12.12.207р. затверджено тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю послуг їдалень ДК 021:2015 – 55510000-8. При ознайомленні з тендерною документацію виникло ряд запитань до тендерної документації замовник. Пунктом 2 Додатку №2.1 до тендерної документації замовника визначено, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен бути підтверджений, зокрема документом складеним та підписаним учасником про наявність в штаті підприємства працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР. ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР встановлено, що Сертифікація системи управління безпекою харчових продуктів, створена та впроваджена на основі концепції принципів НАССР (аналіз ризиків та критичних контрольних точок), є однією з п'яти видів сертифікації, затверджених в рамках Глобальної Ініціативи з безпеки харчових продуктів. Сертифікація такої системи менеджменту спрямована на зниження витрат на забезпечення безпеки харчових продуктів, а також на управління різними критичними факторами при підтримці безпеки ланцюгів постачання харчової продукції. Концепція принципів НАССР базується на сукупності принципів процесуального підходу, передбачаючи систематичну ідентифікацію, оцінку та управління небезпечними факторами, істотно впливають на безпеку продукції, і дозволяє створювати ефективну систему управління. Таким чином, сертифікат сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР можуть свідчити виключно про те, що особа, що в установленому порядку отримала такий сертифікат, прослухала лекцію (курс лекцій) щодо ефективного управління процесами та створення ефективної системи управління. Ні про що інше зазначені сертифікати не свідчать, та жодним чином не підтверджують кваліфікацію осіб, які здійснюють діяльність з організації харчування дітей в дитячих навчальних закладах. Вимоги до організації дитячого харчування, та кваліфікаційні вимоги до персоналу, задіяного в процесі дитячого харчування визначені відповідно до вимог наступних актів законодавства: 1. ЗАКOН УКРАЇНИ ''ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ'' 2. ЗАКOН УКРАЇНИ ''ПРО ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ'' 3. ЗАКOН УКРАЇНИ ''ПРО БЕЗПЕЧНІСТЬ ТА ЯКІСТЬ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ'' ПОСТАНОВА КМУ ВІД 12.03.1992 №305 ''ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД'' 4. ПОСТАНОВА КМУ ВІД 22.04.2004 №1591 ''ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ НОРМ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ТА ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ'' 5. ПОСТАНОВА КМУ ВІД 27.12.2001 №1752 ''ПРО НОРМИ ХАРЧУВАННЯ У ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИХ ЗАКЛАДАХ ДЛЯ ОСІБ, ХВОРИХ НА ТУБЕРКУЛЬОЗ, ТА МАЛОЛІТНІХ І НЕПОВНОЛІТНІХ ОСІБ, ІНФІКОВАНИХ МІКОБАКТЕРІЯМИ ТУБЕРКУЛЬОЗУ'' 6. ПОСТАНОВА КМУ ВІД 22.06.2005 №507 ''ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПУНКТУ 1 ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 26 СЕРПНЯ 2002 Р. N 1243'' 7. ПОСТАНОВА КМУ ВІД 26.08.2002 №1243 ''ПРО НЕВІДКЛАДНІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИХ ТА ІНТЕРНАТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ'' 8. CПІЛЬНИЙ НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ТА МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ВІД 26.02.2013 № 202/165 ''ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЗМІН ДО ІНСТРУКЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ'' 9. НАКАЗ МОН УКРАЇНИ ВІД 21.11.2002 №667 ''ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ВСТАНОВЛЕННЯ ПЛАТИ ДЛЯ БАТЬКІВ ЗА ПЕРЕБУВАННЯ ДІТЕЙ У ДЕРЖАВНИХ І КОМУНАЛЬНИХ ДОШКІЛЬНИХ ТА ІНТЕРНАТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ '' 10. НАКАЗ МОН УКРАЇНИ ВІД 25.07.2005 №431 ''ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ВСТАНОВЛЕННЯ ПЛАТИ ДЛЯ БАТЬКІВ ЗА ПЕРЕБУВАННЯ ДІТЕЙ У ДЕРЖАВНИХ І КОМУНАЛЬНИХ ДОШКІЛЬНИХ ТА ІНТЕРНАТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ'' 13. СПІЛЬНИЙ НАКАЗ МОЗ ТА МОН УКРАЇНИ ВІД 01.06.2005 N 242/329 ''ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У НАВЧАЛЬНИХ ТА ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДАХ'' 14. СПІЛЬНИЙ НАКАЗ МОЗ ТА МОН УКРАЇНИ ВІД 17.04.2006 N 298/227 ''ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ'' 15. СПІЛЬНИЙ НАКАЗ МОЗ ТА МОН УКРАЇНИ ВІД 15.08.2006 N 620/563 ''ЩОДО НЕВІДКЛАДНИХ ЗАХОДІВ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ, ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ, ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ '' 16. СПІЛЬНИЙ НАКАЗ МОЗ УКРАЇНИ ТА МОН МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ВІД 26.02.2013 №202/165 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ЗМІН ДО ІНСТРУКЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ" НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА ПО ОРГАНІЗАІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ДИТСАДКА Жодний з наведених вище нормативних актів не містить не тільки вимоги про отримання сертифікатів з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР, а й будь-яких інших сертифікатів ІСО. Таким чином, законодавством України не передбачено необхідність отримання сертифікатів з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 4 вказаної вище статті встановлено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Враховуючи вищенаведене, законодавством України не передбачено необхідність отримання сертифікатів з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР, а отже, замовник не має право вимагати від учасників зазначених документів. Виходячи з вищевикладеного просимо надати роз’яснення з наступних питань: 1. Якими нормами чинного законодавства України керувався Замовник коли включав до тендерної документації вимоги про необхідність надання копій сертифікатів з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР? 2. Які додаткові пояснення мають бути надані учасниками процедури закупівлі про відсутність у складі своєї тендерної документації надання копій сертифікатів з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР? 3. Чи є, на думку Замовника, відсутність у складі тендерної документації учасника копій сертифікатів з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. 3. Пунктом 3 Додатку №2 до тендерної документації замовника визначено, що наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується документом, складеним та підписаним учасником, про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах протягом останніх трьох років, з додаванням не менш як по одному такому договору за кожен рік, а також позитивні листи – відгуки від організацій, договори за якими надані. Як вбачається з вище визначеного положення тендерної документації замовник значно обмежив коло учасників закупівлі. Так зокрема, таким положенням замовник допускає виключно тих учасників, які здійснювали діяльність з організації дитячого харчування протягом 2015 – 2017 років. Таким чином, зазначеним пунктом замовник фактично не допустив до участі в закупівлі осіб, які здійснювали аналогічну діяльність наприклад в 2014, 2016 чи 2017 роках, та не здійснювали такої діяльності наприклад в 2015 році чи створені в 2015 (16) році та розпочали діяльність з організації харчування в 2016 році. Вважаємо, що зазначені вище положення до тендерної документації замовника є незаконними та порушують права учасників закупівлі, що доводитися наступним. Порядок умови діяльності, повноваження тендерного комітету, а також вимоги до розробки тендерним комітетом тендерної документації чітко регламентовано Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2 ст. 22 вказаного закону тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 вказаного Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, законодавством у сфері публічних закупівель гарантовано недискримінацію, рівні права всім зацікавленим особам під час проведення публічних закупівель та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також, ознайомившись із практикою розгляду антимонопольним комітетом України скарг учасників державних закупівель щодо тендерної документації Замовником, приходимо до висновку, що позиція антимонопольного комітету України з таких питань однозначна, а саме: - встановлення в тендерній документації таких вимог, які обмежують коло учасників, зокрема встановлення необхідності надати копії аналогічних договорів за 3 роки є вимогами, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А отже, такі вимоги є недійсними та підлягають виключенню із тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, просимо надати пояснення, чи буде допущений до участі у процедурі закупівлі, учасник який має досвід виконання аналогічних договорів наприклад в 2014, 2016 чи 2017 роках, та не має такого досвіду наприклад в 2015 чи в будь-якому іншому році, зазначеному в тендерній документації. 4. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник, в свою чергу, зобов’язаний оприлюднити зазначені звернення без ідентифікації особи яка звернулась до Замовника, протягом 3-х діб з моменту оприлюднення надати відповідь на звернення, та за результатами вказаних звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Наведеними вище поясненнями доведено, що вимога вказана в п. 3 Додатку №2 до тендерної документації замовника, якою визначено, що наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується документом, складеним та підписаним учасником, про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах протягом 2014, 2015 та 2016 року, з додаванням не менш як по одному такому договору за кожен рік, а також позитивні листи – відгуки від організацій, договори за якими надані, є незаконною та порушує права учасників процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо усунення порушення допущені під час проведення процедури закупівлі шляхом виключення з п.3 з додатку №2 договору тексту: «протягом останніх трьох років з додаванням не менш як по одному такому договору за кожен рік», та викласти зазначену вимогу в наступній редакції: «документом, складеним та підписаним учасником, про виконання договорів на надання послуг з харчування учнів у середніх загальноосвітніх навчальних закладах, з додаванням такого договору (договорів), а також позитивні листи – відгуки від організацій, договори за якими надані» 13.12.2017р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 2 Додатку 2.1 викладено у новій редакції та прибрано наявність працівників з сертифікатами з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ICO22000:2007 щодо осно системи НАССР.

Пункт 3 Додатку 2.1. викладено в іншій редакції (умова про надання договорів за останні роки була виключена з тендерної документації відповідно до п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі») та вимоги до тендерної документації оприлюднено тендерну документацію зі змінами

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-12-001672-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 15 січня 2018 12:26
Скарга
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 січня 2018 19:04
рішення від 17.01.2017 № 371 +листЗамовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 19:03
Рішення від 01.02.2018 № 910.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2018 21:08

Документи подані скаржником

15 січня 2018 12:26
Скарга.pdf
15 січня 2018 12:26
Квитанцція.pdf

Документи подані замовником

18 січня 2018 09:16
Пр 12 розгляд скарги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2018 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 368 335,80
UAH
368 335,80
UAH
Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 372 228,78
UAH
372 228,78
UAH
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Підліток" 515 220,00
UAH
515 220,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 16:30
Електронний підпис
29 грудня 2017 16:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА СИРНИКИ.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА РИБА ПРИПУЩЕНА.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА ХЛІБ.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА СУП ІЗ ОВОЧІВ.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА СІК.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА КАРТОПЛЯНЕ ПЮРЕ.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА КАПУСТА ТУШЕНА.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА КАКАО.pdf
29 грудня 2017 16:24
КАРТА БУТЕРБРОД.pdf
29 грудня 2017 16:24
медичні книжки 5.PDF
29 грудня 2017 16:24
Медичні книжки 4.PDF
29 грудня 2017 16:24
Медичні книжки 3.PDF
29 грудня 2017 16:24
Медичні книжки 2.PDF
29 грудня 2017 16:24
Медичні книжки 1.2.pdf
29 грудня 2017 16:24
медичні книжки 1.1.pdf
29 грудня 2017 16:24
Медичні 06.12.04.pdf
29 грудня 2017 16:24
МЕДИЧНА Л.Д..pdf
29 грудня 2017 16:24
МЕДИЧНI 06.12.03.pdf
29 грудня 2017 16:24
МЕДИЧНI 06.12.01.pdf
29 грудня 2017 16:24
МЕД. КНИГА ВОДІЙ ШТАТ.pdf
29 грудня 2017 16:24
мед книжки 6.pdf
29 грудня 2017 16:24
САН ПАСПОРТА НА МАШИНУ.pdf
29 грудня 2017 16:24
Мед.книга водій.pdf
29 грудня 2017 16:24
ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf
29 грудня 2017 16:24
СТАТТЯ 17.pdf
29 грудня 2017 16:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 грудня 2017 16:24
МЕНЮ ПОГОДЖЕНО (3).pdf
29 грудня 2017 16:24
ЛИСТ РНБО.pdf
29 грудня 2017 16:24
ДОГОВІР МЕД.ПОСЛУГИ.pdf
29 грудня 2017 16:24
Договір Дарниця.pdf
29 грудня 2017 16:24
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
29 грудня 2017 16:24
ДОВІДКА НАССР.pdf
29 грудня 2017 16:24
ДОВІДКА МАТ.ТЕХ. БАЗА.pdf
29 грудня 2017 16:24
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
29 грудня 2017 16:24
ДОВІДКА АНТИКОРУПЦІЯ.pdf
29 грудня 2017 16:24
Витяг з наказу.PDF
29 грудня 2017 16:24
Статутні документи 1 (2).pdf
29 грудня 2017 16:24
СТАТУТ!.pdf
29 грудня 2017 16:24
Посвідка Андрюс.PDF
29 грудня 2017 16:24
НДС НОВА.PDF
29 грудня 2017 16:24
ВИТЯГ!.pdf

Публічні документи

10 січня 2018 16:56
Електронний підпис
10 січня 2018 16:07
Пропозиція 293.pdf
10 січня 2018 16:07
Довідка ДПІ (2).pdf
10 січня 2018 16:07
Довідка ст.17 (1).pdf
29 грудня 2017 15:32
Електронний підпис
29 грудня 2017 15:26
статутні документи.1.pdf
29 грудня 2017 15:26
Сертифікати НАССР.pdf
29 грудня 2017 15:26
Розпорядження.pdf
29 грудня 2017 15:25
Довідка учасника.pdf
29 грудня 2017 15:25
потужності.pdf
29 грудня 2017 15:25
лист-гарантія (5).pdf
29 грудня 2017 15:25
Витяг з держреєстру.pdf
29 грудня 2017 15:23
лист гарантія.pdf
29 грудня 2017 15:22
Калькуляція (1).pdf
29 грудня 2017 15:22
Інформація (1).pdf
29 грудня 2017 15:22
Пропозиція 293.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

ТОВ "Підліток"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Відхилено 368 335,80
UAH
05 січня 2018 13:11
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 372 228,78
UAH
10 січня 2018 09:48

Документи

05 січня 2018 12:57
Електронний підпис
05 січня 2018 12:52
Пр відхилення.pdf

Документи

10 січня 2018 09:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2018 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
372 228,78
UAH
Документи

Документи

10 січня 2018 09:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 13:37
Додаткова угода № 1 послуги їдалень.pdf зміни до договору
07 червня 2018 13:36
Електронний підпис укладений
08 лютого 2018 11:54
Договір Зеніт.pdf укладений
08 лютого 2018 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 08/02
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML