Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
3 971 136,00 UAH
UA-2017-12-12-001158-c ff9b76ece8d94b0b99315ef1663df620
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касяненко Любов Анатоліївна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Касяненко Любов Анатоліївна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2017 11:55
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2017 11:55
Початок аукціону: 29 грудня 2017 15:41
Очікувана вартість: 3 971 136,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 855,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянський район, За місцезнаходженням загальноосвітніх навчальних закладів Бородянського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2018  —  25 травня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2017 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 11:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
12 грудня 2017 11:53
Додатки до ТД (ЗНЗ на 2018 рік).doc
12 грудня 2017 11:53
ТД (ЗНЗ) січень - травень 2018 р..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 3 971 136,00
UAH
3 818 400,00
UAH
Документи
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" 3 940 588,80
UAH
3 864 220,80
UAH
Документи

Публічні документи

03 січня 2018 14:33
лист.pdf
27 грудня 2017 14:26
Електронний підпис
27 грудня 2017 14:25
тех умови.pdf
27 грудня 2017 14:25
тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2017 14:25
реєстр документів.pdf
27 грудня 2017 14:25
проект договору.pdf
27 грудня 2017 14:25
працівникі.pdf
27 грудня 2017 14:25
кваліфікація.pdf
27 грудня 2017 14:25
калькуляція.pdf
27 грудня 2017 14:25
інші документи.pdf
27 грудня 2017 14:25
договір акти.pdf
27 грудня 2017 14:25
довідка ст 17.pdf

Публічні документи

27 грудня 2017 11:22
Електронний підпис
27 грудня 2017 11:18
16 Дов про медогляд.pdf
27 грудня 2017 11:18
11 Дов.захист довкілля.pdf
27 грудня 2017 11:18
10 Довід. ст.17.pdf
27 грудня 2017 11:18
8 02-06.2017АКТИ на ПОСЛУГУ.pdf
27 грудня 2017 11:18
6.1Накази на кухарів.pdf
27 грудня 2017 11:18
6 Накази на кухарів.pdf
27 грудня 2017 11:18
5.1 Штатний розпис.pdf
27 грудня 2017 11:18
4.1 склад, автомоб..pdf
27 грудня 2017 11:18
3 Проект договір.pdf
27 грудня 2017 11:18
2 Право підпису.pdf
27 грудня 2017 11:18
1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
Переможець 3 818 400,00
UAH
02 січня 2018 14:49

Документи

02 січня 2018 14:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2018 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
3 818 400,00
UAH
Документи

Документи

02 січня 2018 14:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 21:11
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2019 21:09
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 21:09
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 20:53
Додаткова угода №2 зміни до договору
21 серпня 2018 11:26
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 22:37
Додаткова угода № 1 зміни до договору
19 червня 2018 22:16
Електронний підпис укладений
15 січня 2018 15:17
Договір укладений
15 січня 2018 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення сесії Бородянської районної ради від 04.06.2018 №328-27-VII та пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовилися зменшити суму договору від 15.01.2018 №2 ( далі Договору) на 12500.00грн. У звя'зку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції "Розрахункова ціна Договору становить 3805900.00грн. ( три мільйона вісімсот п'ять тисяч дев'ятсот грн.00коп.) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення сесії Бородянської районної ради від 04.06.2018 №328-27-VII та пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовилися зменшити суму договору від 15.01.2018 №2 ( далі Договору) на 12500.00грн. У звя'зку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції "Розрахункова ціна Договору становить 3805900.00грн. ( три мільйона вісімсот п'ять тисяч дев'ятсот грн.00коп.) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення сесії Бородянської районної ради від 04.06.2018 «328-27-VІІ та пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 15.01.2018 № 2 (далі - Договору) на 12500 грн. У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Розрахункова ціна цього Договору становить 3 805 900,00 грн. ( три мільйона вісімсот п’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 15.01.2018 №2 (далі- Договору) на суму 333600.00грн
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 472 300,00
UAH