Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги: з наземного обслуговування ПС при виконанні літерних рейсів; з аеропортового обслуговування при виконанні літерних, пасажирських рейсів в Запорізькому міжнародному аеропорту
Очікувана вартість
181 057,20 UAH
UA-2017-12-08-003343-c 17211dccbb7941fa812282635ff5aa04
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тая Турченко

+380445916946 tender@dap.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне авіаційне підприємство "Україна"
Код ЄДРПОУ: 25196197
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 2
Контактна особа: Тая Турченко
+380445916946
tender@dap.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до даних, зазначених в Зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2017

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2017 17:09
Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 рейс
Послуги: з наземного обслуговування ПС при виконанні літерних рейсів; з аеропортового обслуговування при виконанні літерних, пасажирських рейсів в Запорізькому міжнародному аеропорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 60440000-4 — Послуги у сфері повітряного сполучення та супутні послуги

Тендерна документація

08 грудня 2017 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ»
#01130561
Переможець 181 057,20
UAH з ПДВ
08 грудня 2017 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2017 17:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ»
#01130561
181 057,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 16:04
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2018 15:40
ДУ 3 від 25.05.2018.pdf зміни до договору
25 травня 2018 15:39
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 11:26
ДУ 2 від 29.03.2018.pdf зміни до договору
30 березня 2018 11:25
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 18:12
Доп.угода 1 Запоріжжя.pdf зміни до договору
02 січня 2018 18:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 10:56
Дог.3308від21.12.17Запоріжжя.PDF укладений
22 грудня 2017 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Стандартної угоди з наземного обслуговування – Спрощена процедура Додатку В № 3308 від 21.12.2017 року до 31.03.2018 року включно – на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році. Загальна вартість послуг по цій Додатковій угоді складає 36211,44 (тридцять шість тисяч двісті одинадцять грн. 44 коп.) гривень, у тому числі ПДВ за рахунок коштів підприємства, що не перевищує 20% суми, визначеної в Стандартній угоді з наземного обслуговування – Спрощена процедура Додатку В № 3308 від 21.12.2017 року
Номер договору про закупівлю: Додаток В 3308
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Стандартної угоди з наземного обслуговування - Спрощена процедура Додатку В № 3308 від 21.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Стандартної угоди з наземного обслуговування - Спрощена процедура Додатку В №3308 від 21.12.2017 року до 31.05.2018 включно на строк достатній для проведення процедури закупівлі у 2018 році. Загальна вартість, послуг по цій Додатковій угоді з 01.01.2018 до 31.05.2018 року складає 36211,44 грн., у тому числі ПДВ за рахунок коштів підприємства, що не перевищує 20% суми, визначеної в Стандартній угоді з наземного обслуговування - Спрощена процедура Додатку В №3308 від 21.12.2017 року.
Номер договору про закупівлю: Додаток В 3308
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток В №3308 від 21.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Стандартної Угоди з наземного обслуговування -Спрощена процедура Додатку В 3308 від 21.12.2017року до 31.07.2018 року.
Номер договору про закупівлю: Додаток В 3308
Договір:
Номер додаткової угоди: 3308 від 21.12.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 94 028,78
UAH з ПДВ