Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
239 000,00 UAH
UA-2017-12-06-004144-c c70d571f86f9417481d7f6e77cc78ffb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрушко Наталія Миколаївна

+380365721791 buxalter2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костопільська центральна районна лікарня Костопільської районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 01999907
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вулиця Степанська, 52а
Контактна особа: Андрушко Наталія Миколаївна
+380365721791
buxalter2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2017 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2017 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2017 17:12
Очікувана вартість: 239 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

3 лоти

Тендерна документація

06 грудня 2017 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2017 17:07
Проект договору.doc
06 грудня 2017 17:07
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-06-004144-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 08 грудня 2017 16:14
Виділення в окремі лоти
вих. № _____________
від «___»___________
Костопільська центральна районна лікарня Костопільської районної ради Рівненської області

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1797501 номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-06-001864-c)
22.12.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування

пор Назва Параметри Одиниця виміру К-сть
1. Пластир 1х500 №1 шт. 700
2. Пластир бактерицидний 1,9х7,2см №1 шт. 800
3. Вата медична нестерильна зиг-заг 100г №1 шт. 1000
4. Марля нестерильна 5м №1 уп. 700
5. Маска одноразова ст. №1 шт. 500
6. Бинт нестерильний 5х10 №1 шт. 350
7. Бинт нестерильний 7х14 №1 шт. 3000
8. Бинт гіпсу вальний 0,20м х 2,7м №1 шт. 2000
9. Лезо стерильне хірургічне розмір 21-22 №1 шт. 400
10. Кетгут стерильний хірургічний розмір 3-6 №1 шт. 600
11. Шовк стерильний хірургічний розмір 3-6 №1 шт. 800
12. Рукавички нестерильні розмір 7-8 пара 28750
13. Рукавички стерильні оглядові розмір 7,5-8 пара 3000
14. Рукавички стерильні хірургічні розмір 7,5-8 пара 1500
15. Канюля в/в G18-G26 шт. 600
16. Шприц одноразовий 2,0 №1 шт. 4000
17. Шприц одноразовий 5,0 №1 шт. 4000
18. Шприц одноразовий 10,0 №1 шт. 4500
19. Шприц одноразовий 20,0№1 шт. 600
20. Шприц інсуліновий 1,0 №1 (100U) шт. 100
21. Шприц туберкуліновий (БЦЖ) 1,0 №1 шт. 200
22. Система ПР №1 шт. 1500
23. Система ПК №1 шт. 200
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
24. Шприц одноразовий 2,0 №1 шт. 4000
25. Шприц одноразовий 5,0 №1 шт. 4000
26. Шприц одноразовий 10,0 №1 шт. 4500
27. Шприц одноразовий 20,0№1 шт. 600
28. Шприц інсуліновий 1,0 №1 (100U) шт. 100
29. Шприц туберкуліновий (БЦЖ) 1,0 №1 шт. 200
30. Система ПР №1 шт. 1500
31. Система ПК №1 шт. 200

(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:

Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1797501, номер тендеру у
UA-2017-12-06-004144-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2017 10:37
На вимогу щодо закупівлі UA-2017-12-06-004144-c з приводу необхідності розділення предмету закупівлі в окремі лоти кожного найменування, повідомляємо наступне.
Згідно пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Абзацом 7 пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом кожного найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару.

Документи подані скаржником

08 грудня 2017 16:14
1797501.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Перев’язувальні матеріали
Опис предмету закупівлі:
перелік товару у тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 900,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 грудня 2017 14:25
Закінчення: 22 грудня 2017 14:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

23 measures.name.symbol
Перев’язувальні матеріали
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. Степанська, 52А
Дата доставки: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2017 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 165 901,40
UAH з ПДВ
163 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Корсун Андрій Петрович 178 980,00
UAH з ПДВ
163 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2018 15:49
Акцепт UA-2017-12-06-004144-c.pdf
26 грудня 2017 11:02
Ценовое.pdf
21 грудня 2017 10:50
ТЧ.pdf
21 грудня 2017 10:50
КЧ.pdf

Публічні документи

20 грудня 2017 11:01
Сертифікати.part5.rar
20 грудня 2017 11:01
Сертифікати.part4.rar
20 грудня 2017 11:01
Сертифікати.part3.rar
20 грудня 2017 11:01
Сертифікати.part2.rar
20 грудня 2017 11:01
Сертифікати.part1.rar
20 грудня 2017 11:01
Документи Корсун.rar
20 грудня 2017 11:01
Документи до лоту 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ФОП Корсун Андрій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 163 200,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2017 18:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2017 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
163 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 20:59
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 11:01
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 10:58
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 14:33
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
26 листопада 2018 14:26
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 16:41
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 16:38
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 15:27
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 15:24
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 15:12
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 15:03
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 16:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 травня 2018 16:26
Електронний підпис укладений
23 травня 2018 16:24
Додаткова угода 22.05.18.pdf зміни до договору
23 травня 2018 16:13
Електронний підпис укладений
12 січня 2018 14:44
Специфікація.pdf укладений
12 січня 2018 14:42
Договір.pdf укладений
12 січня 2018 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позицій 7 та 13
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позицій 3, 4 та 8
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позицій 6,7,8
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позицій 12, 13, 22, 23
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення позицій 10,11 зі специфікації до договору 9 від 11.01.2018
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10% позицій 1, 9
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 152 880,23
UAH з ПДВ