Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
2 897 782,30 UAH
UA-2017-12-05-004657-c 235493644c2f48008cc0f753f068fb50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Віталій Петрович

+380474437002 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Харченко Віталій Петрович
+380474437002
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2017 12:40
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2017 12:40
Очікувана вартість: 2 897 782,30 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

2 Лоти

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 77313000-7 – Послуги з утримання парків (Послуги з утримання скверів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 466 065,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 262,46 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 грудня 2017 11:13
Закінчення: 22 грудня 2017 11:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1: 77313000-7 – Послуги з утримання парків (Послуги з утримання скверів)
ДК 021:2015: 77313000-7 — Послуги з утримання парків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2017 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ" 1 400 000,75
UAH з ПДВ
1 389 738,29
UAH з ПДВ
Документи
УКП "Комунальник" 1 464 475,60
UAH з ПДВ
1 399 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучеренко Станіслав Володимирович 1 466 065,77
UAH з ПДВ
1 466 065,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2017 15:54
Електронний підпис
20 грудня 2017 15:51
Статут частина 3.pdf
20 грудня 2017 15:51
Статут частина 2.pdf
20 грудня 2017 15:51
Статут частина 1.pdf
20 грудня 2017 15:51
1.9 технічне завдання.pdf
20 грудня 2017 15:51
1.7 захист довкілля.pdf
20 грудня 2017 15:51
1.6. ПДВ.PDF
20 грудня 2017 15:51
1.5.rar
20 грудня 2017 15:51
1.3 тенд.пропозиція.pdf
20 грудня 2017 15:51
1.2.rar
20 грудня 2017 15:51
1.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАСКАД-СІТІ"

УКП "Комунальник"

ФОП Кучеренко Станіслав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
Переможець 1 389 738,29
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 14:49

Документи

29 грудня 2017 14:49
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:49
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2017 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАСКАД-СІТІ"
#41750071
1 389 738,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2017 14:49
Електронний підпис
29 грудня 2017 14:49
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 13:13
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 12:17
Додаткова угода № 5 зміни до договору
28 лютого 2019 12:14
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 09:47
Додаткова угода № 4 зміни до договору
17 січня 2019 09:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:20
Додаткова угода № 3 зміни до договору
28 грудня 2018 11:17
Електронний підпис укладений
22 січня 2018 16:12
Додаткова угода № 2 зміни до договору
22 січня 2018 16:12
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 15:04
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 зміни до договору
16 січня 2018 15:03
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 14:29
Договір укладений
16 січня 2018 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, рішення Виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2018 році» від 10.01.2018 № 6, пунктів 1.3., 3.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. Лот №1: 77313000-7 – Послуги з утримання парків (Послуги з утримання скверів). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 46 503,29 грн. (сорок шість тисяч п’ятсот три гривні 29 копійок). 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 343 235,00 грн. (один мільйон триста сорок три тисячі двісті тридцять п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до банківських реквізитів Замовника, а саме розрахунковий рахунок викласти у наступній редакції: «р/р 35412019088616»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2018 р. № 6 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2018 р. № 6 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Загальна вартість додаткової угоди становить 268 647,00 (двісті шістдесят вісім тисяч шістсот сорок сім гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з 01 січня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із фактичним наданням послуг протягом січня – лютого 2019 року, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3 та 11.2.1 Договору про закупівлю послуг від «16» січня 2018 р. № 6 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі. Ціна цього Договору на 2019 рік зменшується згідно Угоди на 0,10 грн (нуль гривень, 10 копійок). 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору на 2018 р. та січень - лютий 2019 р. становить 1 611 881,90 грн (один мільйон шістсот одинадцять тисяч вісімсот вісімдесят одна гривня, 90 копійок) з ПДВ, із них на 2019 рік – 268 646,90 грн (двісті шістдесят вісім тисяч шістсот сорок шість гривень, 90 копійок) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 1 611 881,90
UAH з ПДВ