Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою встановлених виконавцем на об’єкті замовника
Очікувана вартість
20 800,00 UAH
UA-2017-12-05-002475-c 5925807d7e834ba4a8adc9a31eb61bea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2017 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2017 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2017 09:00
Очікувана вартість: 20 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Для забезпечення функціонування медичного закладу за адресою м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, необхідно вивозити тверді побутові відходи. Виконавець бере на себе обов’язки по вивезенню ТВП, та зобов’язаний встановити на майданчику замовника один технічно справний контейнер об’ємом 1,1 куб.м.
Вивіз ТВП – 5 контейнерів в тиждень. Дислокацію розташування контейнера, та періодичність вивозу ТВП обумовлює замовник. Вивезення ТВП здійснюється з 6:00 до 13:00 години. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, через управління Державного казначейства України у м. Києві. за фактом виконання послуг, згідно з Актом надання послуг.

1. Інформаційну довідку (скан.копію), складену у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність матеріально – технічної бази необхідної для виконання робіт згідно предмету закупівлі:
- наявність власних або орендованих справних транспортних засобів. - досвід надання послуг, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (скан.копія), за 2017р. в медичних закладах м. Києва.
2.Послуга надається згідно встановлених та затверджених тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання,перевезення,знешкодження,захоронення) розпорядження КМДА 02.06.2017р №665.
. Кількість контейнерів в рік – 264 шт.
Строк поставки товарів /послуг: січень - грудень 2018року.
Місце поставки товарів/послуг. м. Київ вул. Митрополита А. Шептицького,5,
Вимоги до учасників: Якісно поставленим товаром/послуги вважається такий товар/послуга, якій відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару/послуг відповідного характеру.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за контейнерною схемою встановлених виконавцем на об’єкті замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО" 20 406,40
UAH з ПДВ
20 406,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2017 12:02
Цiнова_пропозицiя.pdf
08 грудня 2017 12:02
Технiчнi_вимоги.pdf
08 грудня 2017 12:02
Договiр_на_вивiз_ТПВ_2.pdf
08 грудня 2017 12:02
Договiр_на_вивiз_ТПВ_1.pdf
08 грудня 2017 12:02
договiр_на_вивiз_ТПВ.pdf
08 грудня 2017 12:02
Протокол.pdf
08 грудня 2017 12:02
Опис(статут).pdf
08 грудня 2017 12:02
Наказ_на_директора.pdf
08 грудня 2017 12:02
Витяг_з_реeстру_ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
Переможець 20 406,40
UAH з ПДВ
11 грудня 2017 11:19

Документи

11 грудня 2017 11:18
Протокол 135.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2017 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
20 406,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2017 11:18
Протокол 135.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Вивез.т.п.в.,стор 4.jpeg укладений
03 січня 2018 11:58
Вивез.т.п.в.,стор 3..jpeg укладений
03 січня 2018 11:58
Вивез.т.п.в.,стор 2 jpeg.jpeg укладений
03 січня 2018 11:57
Вивез.т.п.в.,стор 1.jpeg укладений
03 січня 2018 11:57