Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко (Лот 1- молоко 2,5 %, Лот 2 – молоко згущене)
Очікувана вартість
252 826,00 UAH
UA-2017-12-04-000926-a 22d139d2f4034b0082cd7e3d436f81d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабаніна Наталія Василівна

+380534231292 osvita.kozelthina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти , сім"ї та молоді Козельщинської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145530
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., смт Козельщина, вул. Монастирська буд.5
Контактна особа: Сабаніна Наталія Василівна
+380534231292
osvita.kozelthina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2017 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2017 16:00
Очікувана вартість: 252 826,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

на потребу 2018 року

Тендерна документація

04 грудня 2017 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2017 15:17
Проект договору.doc
04 грудня 2017 15:17
Тендерна документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: молоко 2,5 %
Опис предмету закупівлі:
на потребу 2018 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 243 520,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 217,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 грудня 2017 15:37
Закінчення: 21 грудня 2017 15:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12176 л
молоко 2,5 %
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Монастирська, 5 та підпорядковані навчальні заклади Замовника
Дата доставки: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2017 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 224 281,92
UAH з ПДВ
224 281,92
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 237 432,00
UAH з ПДВ
237 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2018 16:14
відмова - молоко.jpg
20 грудня 2017 13:52
пропозиція1.pdf

Публічні документи

20 грудня 2017 14:00
готово.rar
20 грудня 2017 14:00
готово.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Рішення скасоване 224 281,92
UAH з ПДВ
04 січня 2018 20:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 224 281,92
UAH з ПДВ
04 січня 2018 20:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 237 432,00
UAH з ПДВ
04 січня 2018 20:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 грудня 2017 12:00
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 січня 2018 20:22
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2018 20:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
237 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:24
додаткова угода укладений
03 січня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 10:44
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 17:25
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 січня 2018 17:22
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 16:36
Договір.pdf укладений
16 січня 2018 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з фактично виділеними коштами на 2018 рік: 1). Внести зміни до п. 3.1. Договору № 3 від 16 січня 2018 року, зменшивши суму Договору на 181555.20 грн.( сто вісімдесят одна тисяча п‘ятсот п’ятдесят п’ять гривень 20 копійок); 2). П. 3.1. викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 65013,60 – (шістдесят п’ять тисяч тринадцять гривень 60 копійок) в тому числі ПДВ – 10835,60 (десять тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 60 копійок) 3). П. 1.1. викласти в наступній редакції «Загальна кількість поставки товару складає Лот 1 молоко 2,5% - 3128 л. на суму 60996,00 грн.; Лот 2 молоко згущене – 141 кг. на суму 4017,60 грн. На загальну суму 65013,60 – (шістдесят п’ять тисяч тринадцять гривень 60 копійок) в тому числі ПДВ – 10835,60 (десять тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 60 копійок)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виробничою необхідністю: 1). Внести зміни до п. 3.1. Договору № 3 від 16 січня 2018 року, зменшивши суму Договору на 9000,00 грн.(дев’ять тисяч гривень 00 копійок); 2). П. 3.1. викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 56013,60– (п’ятдесят шість тисяч тринадцять гривень 60 копійки) в тому числі ПДВ – 9335.60 грн. (дев’ять тисяч триста тридцять п’ять гривень 60 копійок). 3). П. 1.1. викласти в наступній редакції «Загальна кількість поставки товару» складає: Лот1 молоко 2,5% - 2666 кг. на суму 51996,00 гривень; Лот2 молоко згущене - 62 кг. на суму 4017,60 гривень; На загальну суму 56013,60– (п’ятдесят шість тисяч тринадцять гривень 60 копійки) в тому числі ПДВ – 9335.60 грн. (дев’ять тисяч триста тридцять п’ять гривень 60 копійок).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 56 013,60
UAH з ПДВ