Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2017-11-29-001334-c c03f5d3391bb443987125d90a82c4ba6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дмитрук Юлія Євгенівна

380975256920 yuliya.buyak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськавтотранс" Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35069244
Вебсайт: http://miskautotrans.te.ua/
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тролейбусна, 9
Контактна особа: Дмитрук Юлія Євгенівна
380975256920
yuliya.buyak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2017 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2017 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2017 15:00
Початок аукціону: 11 грудня 2017 12:37
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папка-реєстратор А4 75 мм в кількості 10 штук;
Папка картонна на зав’язці в кількості 100 штук;
Папка картонна швидкозшивач в кількості 100 штук;
Папка конверт на кнопці А4 в кількості 5 штук;
Картон білий для друку. Формат А4, Товщина 1-1,6 мм, Щільність 250-300 г / м2, в кількості 1 упаковка (в одній упаковці 100 аркушів);
Конверт білий, без марок, формат С5 (162 × 229 мм) в кількості 50 штук;
Папір для нотаток не проклеєний 85×85 мм в кількості 7 упаковок (в одній упаковці по 400 аркушів);
Календар перекидний, настільний на 2018 рік офстер, бумага в кількості 2 штука;
Календар настінний перекидний Офісний 3 в 1 на пружині з "бігунком" на 2018 рік в кількості 5 штук;
Маркер текстовий кольоровий в кількості 10 штуки;
Коректор-ручка в кількості 5 штук;
Клей ПВА об’ємом 200мл в кількості 20 банок;
Клей олівець 15 гр в кількості 5 штук;
Біндер 51 мм в кількості 2 упаковки (в одній упаковці по 12 штук);
Біндер 25 мм в кількості 3 упаковки ( в одній упаковці по 12 штук);
Степлер металевий до 20 аркушів (скоби 24,26) в кількості 1 штука ;
Ножиці канцелярські гострі в кількості 1 штука ;
Ніж канцелярський 18 мм в кількості 2 штуки;
Зволожувач для пальців гелевий на водяній основі об’ємом 20 мл в кількості 2 штуки;
Нитка прошивна поліефірна білого кольору матеріал: 100% поліефір, товщина: 250 текс, вага: 130 г, індивідуальна упаковка в кількості 5 штуки;
Лоток пластмасовий для паперу подвійний чорний в кількості 1 штука;
Фоторамка для грамот А4 (21см×30 см) в кількості 7 штук;
Настільний канцелярський набір чорного кольору на 13 предметів (поворотний) в кількості 1 штука;
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника.
Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
345 штуки
Папка-реєстратор А4 75 мм в кількості 10 штук;
Папка картонна на зав’язці в кількості 100 штук;
Папка картонна швидкозшивач в кількості 100 штук;
Папка конверт на кнопці А4 в кількості 5 штук;
Картон білий для друку. Формат А4, Товщина 1-1,6 мм, Щільність 250-300 г / м2, в кількості 1 упаковка (в одній упаковці 100 аркушів);
Конверт білий, без марок, формат С5 (162 × 229 мм) в кількості 50 штук;
Папір для нотаток не проклеєний 85×85 мм в кількості 7 упаковок (в одній упаковці по 400 аркушів);
Календар перекидний, настільний на 2018 рік офстер, бумага в кількості 2 штука;
Календар настінний перекидний Офісний 3 в 1 на пружині з "бігунком" на 2018 рік в кількості 5 штук;
Маркер текстовий кольоровий в кількості 10 штуки;
Коректор-ручка в кількості 5 штук;
Клей ПВА об’ємом 200мл в кількості 20 банок;
Клей олівець 15 гр в кількості 5 штук;
Біндер 51 мм в кількості 2 упаковки (в одній упаковці по 12 штук);
Біндер 25 мм в кількості 3 упаковки ( в одній упаковці по 12 штук);
Степлер металевий до 20 аркушів (скоби 24,26) в кількості 1 штука ;
Ножиці канцелярські гострі в кількості 1 штука ;
Ніж канцелярський 18 мм в кількості 2 штуки;
Зволожувач для пальців гелевий на водяній основі об’ємом 20 мл в кількості 2 штуки;
Нитка прошивна поліефірна білого кольору матеріал: 100% поліефір, товщина: 250 текс, вага: 130 г, індивідуальна упаковка в кількості 5 штуки;
Лоток пластмасовий для паперу подвійний чорний в кількості 1 штука;
Фоторамка для грамот А4 (21см×30 см) в кількості 7 штук;
Настільний канцелярський набір чорного кольору на 13 предметів (поворотний) в кількості 1 штука;
Поставка товару здійснюється протягом п’яти днів за місцем знаходження Замовника.
Документи які потрібно надати до пропозиції : Відскановані установчі документи; Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місце знаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вулиця Тернопіль, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2017  —  29 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ 2 099,08
UAH з ПДВ
2 019,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" 2 400,00
UAH з ПДВ
2 020,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 2 140,02
UAH з ПДВ
2 067,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Біос-Тернопіль" 2 476,80
UAH з ПДВ
2 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2017 10:02
Протокол наказ.pdf
08 грудня 2017 10:02
Статут pdf.rar
08 грудня 2017 10:02
ПДВ.pdf
08 грудня 2017 10:01
Витяг 01.11.17.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 13:37
Міськавтотранс.rar

Публічні документи

08 грудня 2017 12:11
Свідоцтво2.jpg
08 грудня 2017 12:11
Свідоцтво.jpg
08 грудня 2017 12:11
Довіренність.jpg
08 грудня 2017 12:11
Протокол.jpg
08 грудня 2017 12:11
Наказ.jpg
08 грудня 2017 12:11
Інфо про учасника.pdf
08 грудня 2017 12:11
платник ПДВ.jpg
08 грудня 2017 12:11
Витяг 02 11 17.pdf

Публічні документи

04 грудня 2017 13:39
Свiдоцтво платника ПДВ.JPG
04 грудня 2017 13:39
Довідка 1.jpg
04 грудня 2017 13:39
Витяг 2012 1 сторона.JPG
04 грудня 2017 13:39
витяг 2012 3 сторона.JPG
04 грудня 2017 13:39
витяг 2012 2 сторона.JPG
04 грудня 2017 13:39
Свідоцтво про д-р БІОС.JPG
04 грудня 2017 13:39
цінова пропозиція.jpg
04 грудня 2017 13:39
довіреність.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРВЕТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ПП "Біос-Тернопіль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
Переможець 2 019,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2017 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2017 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
2 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
20171219_162926.jpg укладений
19 грудня 2017 16:33
20171219_163105.jpg укладений
19 грудня 2017 16:33