Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Очікувана вартість
581 998,00 UAH
UA-2017-11-28-004521-c 74d4fd3e0a824576b17c8ce1434da148
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочеткова Світлана Олександрівна

380950448155 hlg_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459114
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Благовіщенська, 34
Контактна особа: Кочеткова Світлана Олександрівна
380950448155
hlg_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017 20:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 15 грудня 2017 14:37
Очікувана вартість: 581 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Благовіщенська, будинок 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2017 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 490 500,00
UAH з ПДВ
490 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" 581 281,63
UAH з ПДВ
577 614,24
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Рудь Євгеній Васильович " 579 900,00
UAH з ПДВ
578 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2017 14:48
+Документи переможця.pdf
13 грудня 2017 18:43
16 Довідка ст 17 (стор.40).PDF
13 грудня 2017 18:43
15 Відгук (стор.39).PDF
13 грудня 2017 18:43
13 Аналог дог. (стор.22).PDF
13 грудня 2017 18:43
10-12 МТБ (стор.15-21).PDF
13 грудня 2017 18:43
9 Працівники (стор.14).PDF

Публічні документи

13 грудня 2017 19:13
Установчi_документи.PDF
13 грудня 2017 19:13
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНІКОМ"

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

ФОП "Рудь Євгеній Васильович "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Відхилено 490 500,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 18:06
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
Переможець 577 614,24
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 18:10

Документи

19 грудня 2017 18:04
Електронний підпис

Документи

19 грудня 2017 18:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2017 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
577 614,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2017 18:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 19:40
Додаткова угода № 3 до договору 1-2018 ТОВ Системи прогресивної очистки.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 19:38
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 13:15
додаткова угода № 2 до договору прибірання приміщень.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 13:13
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2018 17:55
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2018 17:54
доп Угода 1 СПО.pdf зміни до договору
16 січня 2018 17:52
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 17:08
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 17:04
додаток до договору прибирання.pdf укладений
03 січня 2018 17:02
договір прибирання.pdf укладений
03 січня 2018 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку. встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Тобто в Законі не визначено, що повідомлення про внесення змін публікується тільки щодо істотних умов договору. Таким чином, внесення змін до Договору у зв’язку зі зміною розрахункових рахунків необхідно також оприлюднювати через авторизований електронний майданчик. Але при заповненні на майданчику форми цього повідомлення у п.11 «Тип причин додання змін» необхідно вибрати випадок, з тих, що передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а якщо не вибрати один із пункт - система не дозволить оприлюднити зміни. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені лише зміни істотних умов договору, або зміни в зв’язку з його продовженням на початку наступного року, але жодна з цих змін «не підходить» у разі зміни розрахункового рахунку. Враховуючи викладене, та з метою своєчасного оприлюднення змін до Договору, під час заповнення форми повідомлення на авторизованому майданчику обрано пункт «ЗМІНА СТОРОННІХ ПОКАЗНИКІВ» тому, що система не дозволяє обрати інший. Консультацію з цього питання також було отримано від служби підтримки майданчику Е –Тендер за телефоном 0800307755, 16.01.2018, о 16-10 години.
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку. встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Тобто в Законі не визначено, що повідомлення про внесення змін публікується тільки щодо істотних умов договору. Таким чином, внесення змін до Договору у зв’язку зі зміною розрахункових рахунків необхідно також оприлюднювати через авторизований електронний майданчик. Але при заповненні на майданчику форми цього повідомлення у п.11 «Тип причин додання змін» необхідно вибрати випадок, з тих, що передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а якщо не вибрати один із пункт - система не дозволить оприлюднити зміни. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені лише зміни істотних умов договору, або зміни в зв’язку з його продовженням на початку наступного року, але жодна з цих змін «не підходить» у разі зміни реквізитів замовника або Виконавця (Постачальника). Враховуючи викладене, та з метою своєчасного оприлюднення змін до Договору, під час заповнення форми повідомлення на авторизованому майданчику обрано пункт «ЗМІНА СТОРОННІХ ПОКАЗНИКІВ» тому, що система не дозволяє обрати інший. Консультацію з цього питання також було отримано від служби підтримки майданчику Е –Тендер за телефоном 0800307755, 16.01.2018, о 16-10 години.
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 07.08.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Директора ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку. встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Тобто в Законі не визначено, що повідомлення про внесення змін публікується тільки щодо істотних умов договору. Таким чином, внесення змін до Договору у зв’язку зі зміною розрахункових рахунків необхідно також оприлюднювати через авторизований електронний майданчик. Але при заповненні на майданчику форми цього повідомлення у п.11 «Тип причин додання змін» необхідно вибрати випадок, з тих, що передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а якщо не вибрати один із пункт - система не дозволить оприлюднити зміни. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені лише зміни істотних умов договору, або зміни в зв’язку з його продовженням на початку наступного року, але жодна з цих змін «не підходить» у разі зміни реквізитів замовника або Виконавця (Постачальника). Враховуючи викладене, та з метою своєчасного оприлюднення змін до Договору, під час заповнення форми повідомлення на авторизованому майданчику обрано пункт «ЗМІНА СТОРОННІХ ПОКАЗНИКІВ» тому, що система не дозволяє обрати інший.
Номер договору про закупівлю: 1/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 577 614,24
UAH