Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Виконання послуг по технічному нагляду за проведенням капітального ремонту- встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Будівельників-зупинка "вул. Троїцька" (парна сторона) в м Маріуполі"
Очікувана вартість
2 339,32 UAH
UA-2017-11-28-002181-c 252463a444c8421a94631c47bf6f136e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цибалова

+380671768701 tenderavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71
Контактна особа: Ольга Цибалова
+380671768701
tenderavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт «Виконання послуг по технічному нагляду за проведенням капітального ремонту- встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Будівельників-зупинка "вул. Троїцька" (парна сторона) в м Маріуполі"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, пр Нікопольський,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

28 листопада 2017 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азовський експертний центр»
#39899078
Переможець 2 339,32
UAH
28 листопада 2017 13:51

Документи

28 листопада 2017 13:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:40
SCAN0052.PDF зміни до договору
30 грудня 2017 12:20
Електронний підпис укладений
28 листопада 2017 13:53
DOC020.pdf укладений
28 листопада 2017 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 287/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 287/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою сторін