Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання офісних крісел
Очікувана вартість
66 930,00 UAH
UA-2017-11-28-000652-c 6b398b7252014096b66374ffaad2d6b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Скорікова Ольга Валеріївна

+380487310287 skorikova@dfogs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02315044
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Жуковського, буд.13
Контактна особа: Скорікова Ольга Валеріївна
+380487310287
skorikova@dfogs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Ціна за одиницю: 2199UAH з ПДВ
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Жуковського , 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 шт
Ціна за одиницю: 1206UAH з ПДВ
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Жуковського , 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 шт
Ціна за одиницю: 1260UAH з ПДВ
Стул офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Жуковського , 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2017  —  30 грудня 2017
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Стойловська В.Г."
#1952300280
Переможець 66 930,00
UAH
28 листопада 2017 10:38

Документи

28 листопада 2017 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2017 10:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Крісло офісне 26 шт 2 199,00
UAH з ПДВ
Крісло офісне 6 шт 1 206,00
UAH з ПДВ
Стул офісний 2 шт 1 260,00
UAH з ПДВ