Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
1 463 472,00 UAH
UA-2017-11-27-000138-b 8c4a3f92f608436798d373c4373baefe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Сукачук

+380967851415 nadiya5z35a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР
Код ЄДРПОУ: 26005868
Місцезнаходження: 50081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, м-н. 5-й Зарічний, 35а
Контактна особа: Алла Сукачук
+380967851415
nadiya5z35a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2017 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2017 10:00
Початок аукціону: 13 грудня 2017 15:42
Очікувана вартість: 1 463 472,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50081, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, мкр. 5-й Зарічний, буд. 35а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2017 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2017 10:59
ТД_Надія_2018_зміна.doc
04 грудня 2017 10:59
Зміна в ТД_04_12_17.doc
27 листопада 2017 09:27
Проект договіру_2018.doc
27 листопада 2017 09:27
ТД_Надія_2018.doc
04 грудня 2017 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2017 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2017 10:59
ТД_Надія_2018_зміна.doc
04 грудня 2017 10:59
Зміна в ТД_04_12_17.doc
27 листопада 2017 09:27
Проект договіру_2018.doc
27 листопада 2017 09:27
ТД_Надія_2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення до тендерної документації
Дата подання: 30 листопада 2017 11:48
Дата відповіді: 30 листопада 2017 12:11
В додатку № 1 до проекту договору "Ціна договору з віковими групами" надається таблиця. Чи необхідно у вказаному додатку зазначати цінові показники при подачі в складі тендерної пропозиції проекту договору з цим додатком?
Відповідь: В додатку №1 Форма "Ціна тендерної пропозиції" до тендерної документації та в додатку №1 "Ціна договору за віковими групами" до проекту договору необхідно зазначати цінові показники.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-27-000138-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 05 січня 2018 15:44
Скарга на рішення Замовника
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн. у разі оскарження процедури закупівлі робіт. Плата до Органу оскарження внесена згідно поданої до складу даної Скарги квитанції. Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.». КЗО "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. КЗО "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР (далі – Замовник) 27.11.2017р. було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: СPV 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-11-27-000138-b за адресою www.prozorro.gov.ua. 13.12.2017 року о 15 год. 42 хв. відбувся аукціон торгів. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону «після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Внаслідок відхилення учасника закупівлі ТОВ ФІРМА "АРТ-СИНТЕЗ" системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено тендерну пропозицію ТОВ «ЗОРЯНА» на розгляд Замовнику для прийняття рішення. Наступною за ціною була наша тендерна пропозиція - ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5". Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 2 розділу V встановлено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо: 1.Учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; 2. Переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗОРЯНА» тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ТОВ «ЗОРЯНА» вимог, що передбачені тендерною документацією. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення їх переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету № 20 від 26.12.2017 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 26.12.2017 року о 12 год. 36 хв. Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЗОРЯНА» з підстав невиконання вимог тендерної документації та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «ЗОРЯНА» переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. З метою підтвердження невиконання вимог ТОВ «ЗОРЯНА» за тендерною документацією інформуємо про відсутність наступних документів та порушення порядку (форми) їх надання учасником. 1. Так, відповідно до частини 3 розділу 1 (додатку 2) тендерної документації встановлено вимогу до учасників закупівлі про надання документів, а саме – гарантійний лист щодо забезпечення орендованого складського приміщення на 2018 рік. ТОВ «ЗОРЯНА» у складі тендерної пропозиції подано лист № вих. 4 від 14.12.2017 року за текстом якого зазначено, що приміщення забезпечується на 2017 рік. Відтак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЗОРЯНА» повинна бути відхилена з цієї підстави, що здійснено не було. 2. Відповідно до частини 6 розділу 1 (додатку 2) тендерної документації Учаснику необхідно надати гарантійний лист щодо забезпечення орендованого автотранспорту на 2018 року ТОВ «ЗОРЯНА» в складі тендерної пропозиції надано такий лист вих № 6 від 14.12.2017 року, за текстом якого зазначено, що транспорті засоби забезпечуються на 2017 рік 3. Окрім цього, приміткою, що передбачена частиною 3 додатку 2 тендерної документації передбачено вимоги до Аналогічного Договору: «Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору; - сторонами затверджене меню та його вартість. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).» Як можемо пересвідчитись наочним переглядом зазначеного вище Договору, Сторонами не затверджено меню та його вартість, а також не підтверджено інформацію, що Договір виконано повністю. Отже, запропонований до розгляду Договір не може вважатись аналогічним згідно вимог тендерної документації. Усім суб’єктам закупівлі не відомою за Договором чи є інформація про зміст (асортимент) меню, його ціни та стан виконання/невиконання Договору. Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону. Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Отже, Замовник, відхиливши всіх учасників, та не відхиливши ТОВ «ЗОРЯНА» з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ТОВ «ЗОРЯНА». Із вищенаведеної інформації випливає, що КЗО "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" ДОР при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЗОРЯНА», грубо порушив наші права на розгляд тендерних пропозицій у чесній та добросовісній конкуренції, що як наслідок призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів - ТОВ «ЗОРЯНА». Стверджуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЗОРЯНА» повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: СPV 021:2015 - 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-11-27-000138-b за адресою www.prozorro.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 січня 2018 15:34
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відпала необхідність в оскарженні
Дата: 19 січня 2018 17:15
Рішення від 10.01.2018 № 158.pdf
Дата публікації: 11 січня 2018 15:34
рішення від 26.01.2018 № 706.pdf
Дата публікації: 26 січня 2018 20:20

Документи подані скаржником

05 січня 2018 15:44
скарга.PDF
05 січня 2018 15:44
ВИПИСКА З ЄДР.PDF
05 січня 2018 15:44
Платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2017 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 1 463 472,00
UAH
1 425 000,00
UAH
Документи
ТОВ ЗОРЯНА 1 446 349,94
UAH
1 446 349,94
UAH
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 463 470,68
UAH
1 459 080,68
UAH
Документи
ТОВ НВО "Промсервіс" 1 463 454,58
UAH
1 463 454,58
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 14:51
Електронний підпис
11 грудня 2017 14:47
ФІНЗВІТНІСТЬ Ф1 Ф2.pdf
11 грудня 2017 14:47
устав-5.rar
11 грудня 2017 14:47
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
11 грудня 2017 14:47
ст 17.pdf
11 грудня 2017 14:47
Сертифікат якості ISO.pdf
11 грудня 2017 14:47
рішення від 28.11.2017 № 8349.pdf
11 грудня 2017 14:47
Проект договіру_2018.doc
11 грудня 2017 14:47
МЕДИЧНІ.rar
11 грудня 2017 14:47
листи.rar
11 грудня 2017 14:47
ДОСВІД.rar
11 грудня 2017 14:47
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
11 грудня 2017 14:47
ДОВІДКИ.rar
11 грудня 2017 14:47
ДИПЛОМИ.rar
11 грудня 2017 14:47
відгук орендодавця.pdf
11 грудня 2017 14:47
витяг пдв.pdf
11 грудня 2017 14:47
ВИСНОВОК СЕС НА СКЛАД.pdf
11 грудня 2017 14:47
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 15:09
Електронний підпис
25 січня 2018 15:08
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.rar
11 грудня 2017 18:37
Електронний підпис
11 грудня 2017 18:34
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
11 грудня 2017 18:34
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
11 грудня 2017 18:34
ТЕХ ЗАВДАННЯ0001.PDF
11 грудня 2017 18:34
сертификат ISO.pdf
11 грудня 2017 18:34
САНОБРОБКА.pdf
11 грудня 2017 18:34
проект договору.PDF
11 грудня 2017 18:34
МЕД КНИГИ.rar
11 грудня 2017 18:34
ЗВІТ 1ДФ.PDF
11 грудня 2017 18:34
ЗВЕДЕНА ДОВІДКА СТ. 17.pdf
11 грудня 2017 18:34
ДОСВІД РОБОТИ З ВІДГУК.pdf
11 грудня 2017 18:34
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
11 грудня 2017 18:34
ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ.PDF
11 грудня 2017 18:34
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ.zip
11 грудня 2017 18:34
ДИПЛОМ ТЕХНОЛОГА.pdf
11 грудня 2017 18:34
ВИТЯГ З ЄДР.PDF
11 грудня 2017 18:34
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.rar
11 грудня 2017 18:34
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar

Публічні документи

11 грудня 2017 15:20
Кваліфікаційні 5.7z
11 грудня 2017 15:20
Кваліфікаційні 2.7z
11 грудня 2017 15:20
Кваліфікаційні 4.7z
11 грудня 2017 15:20
Кваліфікаційні 3.7z
11 грудня 2017 15:20
Кваліфікаційні 1.7z
11 грудня 2017 15:20
Технічні.7z
11 грудня 2017 15:20
Відповідність.7z
11 грудня 2017 15:20
калькуляція.pdf
11 грудня 2017 15:20
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ ЗОРЯНА

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ НВО "Промсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
Відхилено 1 425 000,00
UAH
19 грудня 2017 13:19
ТОВ ЗОРЯНА
#23650137
Рішення скасоване 1 446 349,94
UAH
22 січня 2018 13:31
ТОВ ЗОРЯНА
#23650137
Відхилено 1 446 349,94
UAH
22 січня 2018 13:34
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 1 459 080,68
UAH
23 січня 2018 10:33

Документи

19 грудня 2017 13:19
Електронний підпис

Документи

26 грудня 2017 12:37
Електронний підпис

Документи

22 січня 2018 13:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2018 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
1 459 080,68
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 10:27
додаткова угода.pdf зміни до договору
07 травня 2019 10:26
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 10:45
доп.угода.pdf зміни до договору
14 січня 2019 10:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:09
доп угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:41
доп.угода пит..pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:37
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2018 15:26
доп угода.pdf зміни до договору
26 вересня 2018 15:24
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2018 09:45
Дод_угода_02_12_04_18.pdf зміни до договору
13 квітня 2018 09:44
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2018 13:47
Дод_угода Контракт Продрезерв 5.pdf зміни до договору
06 лютого 2018 13:35
Електронний підпис укладений
06 лютого 2018 10:39
Договір_Контракт Продрезерв 5.pdf укладений
06 лютого 2018 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 163126,80 грн. Загальна сума договору 1295951,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 05/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна юридичної адреси Виконавця
Номер договору про закупівлю: 05/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 05/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 05/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 05/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 05/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 05/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML