Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 - М’ясо (Кури ЗАМОРОЖЕНІ тушка І категорії)
Очікувана вартість
29 200,00 UAH
UA-2017-11-23-003469-a 30b85985d9f14e79889de05a309c956e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Малькова

+380444607428 kmpb2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Київський міський пологовий будинок 2"
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Киев, Мостицька 11
Контактна особа: Надія Малькова
+380444607428
kmpb2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2017 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2017 12:32
Очікувана вартість: 29 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 584,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Кури ( заморожені )тушка І категорії - 508 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
508 кілограм
Кури (заморожені)тушка І категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, Київ, м. Київ, Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 27 листопада 2017 10:51
Дата відповіді: 27 листопада 2017 12:14
Просимо надати роз'яснення щодо п.5 кваліфікаційних вимог, а саме гарантійного листа на погодження з перевіркою мат тех бази учасника та виробника. Чим обгрунтована така вимога? За якими показниками буде обстежуватися база? Які експерти будуть проводити дане дослідження?
Відповідь: Замовник залишає за собою право перевірити наявність матеріально-технічної бази учасника.
щодо свідоцтва про рестрацію
Дата подання: 27 листопада 2017 10:53
Дата відповіді: 27 листопада 2017 12:17
Замовнику, даний документ давно вже не видається. На сьогоднішній день видаються Витяг та Виписка із Єдиного держ реєстру Надання такого документу буде відповідати вашим вимогам?
Відповідь: Так, даний пункт вимоги від кореговано: - копія довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або Відомості з ЄДРПОУ та Витягу з ЄДРПОУ
сертифікати та висновки СЕЕ
Дата подання: 27 листопада 2017 10:56
Дата відповіді: 27 листопада 2017 12:15
Повідомляємо, що Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість. Зауважуємо, що відповідно до ЗУ «Про ветеринарну медицину» експертиза продуктів харчування тваринного походження проводиться у випадках карантину певного виду тварин у місцевості. На сьогоднішній день на території міста Києва та Київської області відсутній карантин тварин . Щодо сертифікату відповідності. Предмет закупівлі, відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308), не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Товар має відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару. У зв'язку з цим, просимо видалити дані вимоги із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога вилучена.
ГМО
Дата подання: 27 листопада 2017 10:57
Дата відповіді: 27 листопада 2017 11:34
скажіть, будь ласка, чи потрібно додавати фото етикетки із написом про відсутність ГМО??
Відповідь: Ні, непотрібно. Дану інформацію надати з поставкою товару.
предмет закупівлі
Дата подання: 27 листопада 2017 11:08
Дата відповіді: 27 листопада 2017 11:29
тушка куряча охолоджена чи заморожена?
Відповідь: Тушка куряча охолоджена
щодо перевірки бази
Дата подання: 27 листопада 2017 12:19
Дата відповіді: 27 листопада 2017 12:24
На чому грунтується право Замовника щодо перевірки мате тех бази??? на яких підставах??? ще й окрім учасника - у виробника...
Відповідь: Даний пункт вилучено, однак хочеться бути впевненими, що продукти харчування привозять не з підвалу…
щодо гарантій якості
Дата подання: 27 листопада 2017 12:36
кожен учасник надає якісні документи, що підтверджують якість запропонованого товару! Надавши пакет документів, учасник тим самим взяв на себе відповідальність за достовірність відповідної інформації та буде відповідати, відповідно до законодавства, за надання недостовірної інфо, у разі виникнення такого випадку...
Відповідь відсутня
предмет закупівлі
Дата подання: 27 листопада 2017 16:03
Дата відповіді: 27 листопада 2017 16:18
просимо уточнити, які саме кури потрібні: заморожені чи охолоджені????
Відповідь: Заморожені
довідка із ТП палати
Дата подання: 27 листопада 2017 16:17
Дата відповіді: 27 листопада 2017 16:34
просимо обгрунтувати необхідність надання з поставками продукції довідок Управління цінової політики КМДА Торгово-промислової палати м. Києва та Державним Комітетом статистики України?????? Заявлена учасниками цінова пропозиція вже проаналізована попередньо відносно ринкових цін...Очікувана вартість закупівлі, зазначена Замовником в оголошенні, також базується на середньостатистичних даних. У разі збільшення переможцем торгів ціни на товар, відповідно до ЗУ, (не більше, ніж на 10%) буде аргументуватися та підкріплюватися довідками із статистики...У зв'язку з цим запитання, для чого така умова до кожної поставки????????????????7
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка потрібна на момент укладання угоди.
довідка із ТП палати
Дата подання: 27 листопада 2017 16:38
Дата відповіді: 27 листопада 2017 17:00
З якою метою????? просимо надати належне обгрунтування такої вимоги!
Відповідь: При закупівлі продуктів харчування ми не маємо права перевищувати граничний рівень цін,який визначений цим документом
Щодо поставки
Дата подання: 27 листопада 2017 16:41
Дата відповіді: 27 листопада 2017 16:59
Скажіть, будь ласка, скільки всього поставок буде і як часто? в оголошенні зазначено, що кожен день...для чого заморожені курячі тушки постачати кожен день?
Відповідь: Такі вимоги відповідають нашому режиму роботи
щодо поставки
Дата подання: 27 листопада 2017 17:07
тобто, кожен день вам потрібно постачати по чотири курки????? вони ж заморожені! їх можна зберігати у вас в камері рівно так само, як вони будуть зберігатися в камері учасника! Чим аргументована необхідність ЩОДЕННИХ поставок продукції???
Відповідь відсутня
ціни
Дата подання: 27 листопада 2017 17:09
Коли Замовником встановлюється очікувана вартість, вона вже базується на тій інформації, яка міститься у відповідних довідках! Встановлена очікувана ціна вже ніяк не може бути вище середньоринкової!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2017 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 25 146,00
UAH з ПДВ
19 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Стартрейдінг 22 936,20
UAH з ПДВ
20 822,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 13:44
пропозиція оновлена .PDF
28 листопада 2017 10:24
витяг з ЄДР .PDF
28 листопада 2017 10:24
свідоцтво ПДВ.PDF
28 листопада 2017 10:24
довідка ЄДРПОУ.PDF
28 листопада 2017 10:24
відомості про ПП.PDF
28 листопада 2017 10:24
гарантійний лист .PDF
28 листопада 2017 10:24
проект договору.PDF
28 листопада 2017 10:24
пропозиція .PDF

Публічні документи

29 листопада 2017 14:27
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

ТОВ Стартрейдінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 19 812,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2017 15:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

30 листопада 2017 15:46
3469.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2017 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
19 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2017 15:46
3469.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19812.pdf укладений
28 грудня 2017 09:54