Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протиаварійні роботи житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Князівська, 4 (капітальний ремонт) відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ("Інші завершальні будівельні роботи" код 45450000-6 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
5 994 493,00 UAH
UA-2017-11-22-002961-a beecdc261c5846b787ec8e8e62a27502
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Митникова Наталія Василівна

+380487054865 ekotdel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34674154
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, буд. 83/85
Контактна особа: Митникова Наталія Василівна
+380487054865
ekotdel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 12 Закону. Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч.2 ст. 35 Закону , в тому числі така процедура може бути застосована: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2017 18:44
Оскарження наміру укласти договір: 28 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Протиаварійні роботи житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Князівська, 4 (капітальний ремонт) відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ("Інші завершальні будівельні роботи" код 45450000-6 за ДК 021-2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Князівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

22 листопада 2017 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ"
#41125856
Переможець 5 977 755,60
UAH з ПДВ
22 листопада 2017 18:44

Документи

22 листопада 2017 18:44
Електронний підпис
22 листопада 2017 18:44
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2017 18:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ"
#41125856
5 977 755,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2017 18:44
Електронний підпис
22 листопада 2017 18:44
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 15:27
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 16:39
Доп угода.PDF зміни до договору
27 червня 2018 16:37
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 13:21
додаткова угода Князівська.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 13:18
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 17:01
Деф.акт.PDF укладений
29 листопада 2017 16:58
Вед.ресурсов.PDF укладений
29 листопада 2017 16:58
Лок.кошторис.PDF укладений
29 листопада 2017 16:58
Дог.цена.PDF укладений
29 листопада 2017 16:58
Зв.кошторис.PDF укладений
29 листопада 2017 16:58
договір укладений
29 листопада 2017 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі частини 4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно п. 5.1 розділу 5 "Виконання робіт" договору та на підставі листа ТОВ "КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ" - продовжити строк дії договору до 30.06.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 1254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі частини 4 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно п. 5.1 розділу 5 "Виконання робіт" договору та на підставі листа ТОВ "КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ" - продовжити строк дії договору до 31.07.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 1254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1254
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2017 — 31 липня 2018
Сума оплати за договором: 5 977 755,60
UAH з ПДВ