Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя згідно розрахунку до кошторису КПКВ 2201040 «Дослідження, наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами та державним замовленням, підготовка наукових кадрів, фінансова підтримка преси, розвитку наукової інфраструктури, наукових об’єктів, що становлять національне надбання, забезпечення діяльності Державного фонду фундаментальних досліджень»
Очікувана вартість
3 575,00 UAH
UA-2017-11-22-000113-a a684119e9e764056b41fb6837b4a83eb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хан Віталій Менович

+380665951295 agchpnpu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 листопада 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Код ЄДРПОУ: 31035253
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Остроградського, 2
Контактна особа: Хан Віталій Менович
+380665951295
agchpnpu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне: (30192100-2 Гумки; 30192131-8 Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем; 30192132-5 Змінні грифелі для олівців; 30192121-5 Кулькові ручки; 30192125-3 Маркери; 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діроколи; 30197321-2 Антистеплери; 30197100-7 Скоби, кнопки, креслярські кнопки; 30197220-4 Канцелярські скріпки; 30192133-2 Точила для олівців; 30193000-0 Настільні лотки та органайзери; 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них; 30197210-1 Теки-реєстратори; 30192930-9 Ручки-коректори; 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя); 30141200-1 Настільні калькулятори;
22816100-4 Блокноти; 22816300-6 Стікери; 22816000-3 Папірці для нотаток; 24910000-6 Клеї;39292500-0 Лінійки; 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 штуки
Канцелярські товари (Щоденник А5 2018 дат. – 4 шт.; лоток 1 від. горизонт. – 8 шт.; лоток 1 від. вертикальний – 8 шт.; папка реєстратор А4/7 – 3 шт.; підставка під папір – 4 шт.; файл А4+(30мкм 100 шт.) – 4 шт.; діркопробивач DELI – 1 шт.; зшивач 10ск.усил. – 2 шт.; антистеплер – 4 шт.; скоба № 10 – 5 шт.; маркер Шнайдер текст. – 8 шт.; ручка Schneider – 4 шт.; ручка масло Optima – 12 шт.; олівець механічний – 4 шт.; стрижень для мех.кар. KIN 2B – 4 шт.; гумка Мілан – 4 шт.; точилка з конт. – 4 шт.; коректор-ручка – 4 шт.; кнопка никел. – 4 шт.; кнопка-цвяхи – 4 шт.; скріпка мала 25мм – 4 шт.; ніж канцелярський – 1 шт.; біндер 25 – 20 шт. ); Калькулятор Citizen (1 шт.);Блокнот А5 (спираль) (8 шт.);Книга канцелярська А4 48 арк. м/о (4 шт.);
Стікери (4 шт.); стікер 75х75мм (10 шт.);Папір д/з білий неклеен. (4 шт.); папір д/1 арк000 (4 шт.);Клей сухиий 15 гр. AMOS (6 шт.);Лінійки 30 см пл. (4 шт.); Швидкозшивачі (10 шт.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Остроградського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

22 листопада 2017 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кожевніков Максим Валентинович
#2724500372
Переможець 3 575,00
UAH
22 листопада 2017 09:18

Документи

22 листопада 2017 09:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2017 09:20
Договір № 102-11 від 21.11.2017 р..pdf укладений
22 листопада 2017 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 575,00
UAH