Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо рідинне
Очікувана вартість
4 148 534,00 UAH
UA-2017-11-21-001288-c ff9d5e2c912148609836952307aa2604
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко КП "БРОВАРИ-БЛАГОУСТ КП Андрійович

+3804594 5-02-26 kpbrovb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 38337116
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Контактна особа: Василенко КП "БРОВАРИ-БЛАГОУСТ КП Андрійович
+3804594 5-02-26
kpbrovb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2017 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2017 14:00
Початок аукціону: 11 грудня 2017 11:15
Очікувана вартість: 4 148 534,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 148,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124456 UAH

Інформація про предмет закупівлі

- Дизпаливо
- талони – 5 000 л.
- налив – 65 800 л.
- Бензин А-92
- талони – 10 000 л.
- налив – 65 000 л.
- Бензин А-95
- талони – 8 000 л.
- налив – 2 500 л.
- Керосин ТС-1
- налив – 200 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
156500 л
Паливо рідинне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська обл., Бровари, Олега Оникієнка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2017 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 12:58
додаток 3.doc
01 грудня 2017 12:58
Тендерна документація.docx
01 грудня 2017 12:58
Оголошення.docx
01 грудня 2017 12:58
Перелік змін 3.pdf
27 листопада 2017 15:55
Перелік змін 2.pdf
27 листопада 2017 15:55
Протокол про внесення змін 2.pdf
24 листопада 2017 10:24
Перелік змін до ТД.pdf
24 листопада 2017 10:24
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
24 листопада 2017 10:21
додаток 4.docx
21 листопада 2017 13:45
додаток 6.docx
21 листопада 2017 13:45
додаток 5.doc
21 листопада 2017 13:45
додаток 2.docx
21 листопада 2017 13:45
додаток 1.docx
01 грудня 2017 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2017 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2017 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2017 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 12:58
додаток 3.doc
27 листопада 2017 15:55
додаток 3.doc
21 листопада 2017 13:45
додаток 3.doc
01 грудня 2017 12:58
Тендерна документація.docx
21 листопада 2017 13:45
Тендерна документація.docx
01 грудня 2017 12:58
Оголошення.docx
21 листопада 2017 13:45
Оголошення.docx
01 грудня 2017 12:58
Перелік змін 3.pdf
27 листопада 2017 15:55
Перелік змін 2.pdf
27 листопада 2017 15:55
Протокол про внесення змін 2.pdf
24 листопада 2017 10:24
Перелік змін до ТД.pdf
24 листопада 2017 10:24
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
24 листопада 2017 10:21
додаток 4.docx
21 листопада 2017 13:45
додаток 4.docx
21 листопада 2017 13:45
додаток 6.docx
21 листопада 2017 13:45
додаток 5.doc
21 листопада 2017 13:45
додаток 2.docx
21 листопада 2017 13:45
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 22 листопада 2017 13:53
Необгрунтовані вимоги в тендерній документації
п.4 Додатку 3 ТД встановлено вимогу: наявність у мережі АЗС, вказаній у пропозиції, спеціального обладнання – мобільної лабораторії для проведення експрес-аналізу якості пального – інформація надається у формі оригінала документа, завіреного печаткою. Жоден нормативно-правовий акт чинного законодавства України не зобов'язує власників АЗС мати мобільну лабораторію. Крім того, безпосередньо Замовник не має та не матиме можливості досліджувати паливо за допомогою засобів даної лабораторії. Отже, така вимога є формальною та призводить до явної дикримінації Учасників. З метою забезпечення мети та принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Замовника самостійно усунути наявне порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2017 10:28
Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вами було зазначено, що жоден нормативно-правовий акт чинного законодавства України не зобов’язує власників АЗС мати мобільну лабораторію. У відповідь на це, можемо Вам сказати, що законодавством і не заборонено її мати. Дана вимога тендерної документації КП «Бровари-Благоустрій» по закупівлі палива відповідає Закону та не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 23 листопада 2017 11:27
Перегляд вимог до Учаників та їх конкеризація
Просимо Замовника забезпечити участь у тендері не лише представників/виробників українського палива, оскільки ваша вимога в тендерій документації щодо підтвердження відносин із виробниками виключно у вигляді листів (додаток 4 документації) фактично нівелює участь компаній, які мають договори з потужними іноземними виробниками палива. Останні не надають такі конкеритизовані листи, оскільки умови співпраці визначені вже наявними договорами. Нормами міжнародного та українського права визначена форма співпраці на підставі договірних відносин, а не листування. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши умови подання інформації щодо відносин з виробниками або у вигляді листа від виробника, або договору з виробником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2017 10:28
Вами було зазначено, що додаток 4 документації містить вимоги, які нівелюють участь компаній, що мають договори з потужними іноземними виробниками палива. Додаток 4 тендерної документації – проект договору про закупівлю, який у свою чергу не має вимоги зазначеної Вами.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 24 листопада 2017 11:34
Додатково до питання про мобільну лабораторію
Вами встановлено вимогу в додатку 3 ТД: Одна заправка повинна бути не далі 5 км від місцезнаходження Замовника (вул. Олега Оникієнка, 2). На такій відстані наявні АЗС різних мерреж: KLO, AmicEnergy, БРСМ-Нафта, Avantage 7, ОККо, WOG. Проте лише дві останні мають мобільні лабораторії. Тож просимо пояснити, чому Учасники, що пропонують одну з 4 мереж АЗС через Вашу вимогу не можуть приймати учать у тендері. А вимога про надання переваги лише двом мережам АЗС не є лискримінаційною, адже тенрін "Дискримінація" (лат. discriminatio «розрізнення») — це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2017 15:57
Вимога щодо розташування АЗС (для придбання палива за талонами) повинна бути не далі ніж 5 км., зазначена з урахуванням економічної доцільності та законних інтересів Замовника, оскільки більш значна відстань до АЗС, призводить до додаткових та невиправданих витрат. Дана вимога, жодним чином не суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо наявності мобільної лабораторії, даний пункт виключено з Додатку 3 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 26 листопада 2017 22:19
Замовник не правдиво зазначає про задоволення вимог
Вимога задоволена у випадку, якщо Замовник вчиняє дії щодо усунення порушень/вимог вказаних Учасником. Натомість, Вами надано відповідь не по суті та без унесення змін до тендерної документації. Відповідно вимога не є задоволеною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2017 15:57
Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 26 листопада 2017 22:38
До попередньої відповіді про мобільну лабораторію
У зв’язку з тим, що Рішення Замовника (питання щодо мобільної лабораторії), яке опубліковане 24 листопада 2017 10:28, не містить відповіді по суті вимоги, вимушені повторно звернутися про наступне:
п. 4 Додатку 3 ТД встановлено вимогу: наявність у мережі АЗС, вказаній у пропозиції, спеціального обладнання – мобільної лабораторії для проведення експрес-аналізу якості пального – інформація надається у формі оригіналу документа, завіреного печаткою. Жоден нормативно-правовий акт чинного законодавства України не зобов'язує власників АЗС мати мобільну лабораторію.
Мережу АЗС, яку ми, як Учасник, маємо можливість запропонувати на Торги, не має, що не суперечить чинному законодавству, спеціального обладнання – мобільної лабораторії для проведення експрес-аналізу якості пального. Наявність такої формальної вимоги дискримінує Учасника, та як наслідок спотворює обмеження конкуренції, та Замовника не турбує ефективне використання визначеного обсягу бюджетних коштів.
З метою забезпечення мети та принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Замовника самостійно усунути наявне порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2017 15:58
Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації. Щодо наявності мобільної лабораторії, даний пункт виключено з Додатку 3 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 26 листопада 2017 23:32
Перегляд вимог до Учаників
Додатком три ТД Замовника встановлено вимоги:
Учасник на підтвердження можливостей поставки Товару для потреб Замовника, має подати в складі пропозиції один із нижче наведених у підпунктах «а» чи «б» документів (у формі сканованих копій):
а) документ, виданий виробником запропонованого Учасником пального про те, що виробник, підтверджує можливість поставки Учасником пального в обсягах і строки, визначені Замовником у Оголошенні та цій Документації. Такий документ має бути підписаний уповноваженою особою виробника, містити посилання на процедуру закупівлі, обсяги пального і строки його поставки, визначені Оголошенням та Документацією.
б) гарантійний лист, виданий виробником про наявність законтрактованих із Учасником обсягів пального, які є не меншими, ніж визначені Учасником у поданій ним пропозиції. До гарантійного листа Учасник долучає копії Договорів поставки нафтопродуктів (або витяги із таких договорів), які повинні містять інформацію про асортимент та кількість нафтопродуктів, які поставляються та не є конфіденційною інформацією у розумінні в ід п о відного Договору. Такий документ має бути підписаний уповноваженою особою виробника, містити посилання на реквізити конкретних Договорів поставки нафтопродуктів і гарантію виробника, що поставки за вказаними Договорами будуть здійснені у повному обсязі.
Просимо Замовника забезпечити участь у тендері не лише представників/виробників українського палива, оскільки ваша вимога в тендерій документації щодо підтвердження відносин із виробниками виключно у вигляді листів фактично нівелює участь компаній, які мають договори з потужними іноземними виробниками палива. Останні не надають такі конкеритизовані листи, оскільки умови співпраці визначені вже наявними договорами. Нормами міжнародного та українського права визначена форма співпраці на підставі договірних відносин, а не листування. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши умови подання інформації щодо відносин з виробниками у вигляді договору з виробником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2017 15:58
Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 27 листопада 2017 01:15
обмеження кола Учасників
п. 6. Додатку 3 тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника співпраці саме з виробником Товару. Але, Учасник, згідно прав і законних інтересів, визначених Конституцією України, не зобов’язаний здійснювати закупівлю палива/нафтопродуктів, тощо, саме у виробника товару. Дана вимога є втручанням в підприємницьку комерційну діяльність Учасника та порушенням його конкурентного права.
Виробники зацікавлені в ефективності продажу. Часто цю функцію виробники товару довіряють дистриб’ютору (агенту, представнику, комісіонеру тощо). Угоди, що укладені між нами як Учасником та дистриб’ютором (представником, агентом, комісіонером, тощо) містять економічно вигідніші умови співпраці, ніж пропонує виробник товару. Такі договірні відносини з представниками (дистриб’ютором, агентом, комісіонером, тощо) виробника дають Учаснику можливість запропоновати найвигіднішу ціну на товар виробника, а Замовнику, як наслідок ефективно використати бюджетні кошти.
Вимоги п. 6. Додатку 3 тендерної документації є антиконкурентними та дискримінаційними, суттєво обмежують коло Учасників.
З метою забезпечення мети та принципів ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Замовника внести зміни до п. 6. Додатку 3 тендерної документації, змінивши слово «виробник» та усі його похідні слова на «виробник (дистриб’ютор (представник, агент, комісіонер, тощо)».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2017 15:59
Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-21-001288-c.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ПРЕМІУМ", Код ЄДРПОУ:39882834
Дата подання: 27 листопада 2017 01:56
дискримінація, обмеження конкуренції, антиконкурентні дії
Додатком 3 ТД Замовника визначено, що обслуговування Замовника на АЗС повинно здійснюватися за талонами єдиного зразка, який може бути прийнятий на будь-якій АЗС, що зазначена Учасником у складі тендерної пропозиції. На підтвердження зазначеного Учасник надає єдиний зразок талонів (бланки – дозволи) на всі АЗС, на яких можливо отримати Товар (згідно наданого переліку АЗС).
Додатком 3 ТД Замовника визначено, Учасник повинен мати розгалужену мережу (власних/партнерських/тих, що знаходяться у користуванні на ін. договірних засадах) АЗС, а саме, не менше ніж 3 АЗС в місті Бровари (Надати довідку з назвами та адресами). Одна заправка повинна бути не далі 5 км від місцезнаходження Замовника (вул. Олега Оникієнка,2 )
Враховуючи вимогу Замовника, щодо обмеженої відстані, кількості та наявності ЄДИНОГО зразка талонів, які обслуговуватимуться на запропонованої учасником мережі АЗС, прийняти Участь можуть Учасники лише ті, які запропонують АЗС «KLO». Таким Учасником, в попередніх торгах, оприлюднених на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-06-000220-a, є одне з підприємств Учасника під торговою маркою «Техойл».
Так, у м. Бровари АЗС:
БРСМ-Нафта 1 шт
WOG 1 шт
ОККо 1 шт
AmicEnergy 1 шт
Інком 1 шт
Avantage 7 2 шт
Маяк 2 шт
КЛО 6 шт









Інші Учасники ніяким чином не можуть запропонувати АЗС: БРСМ-Нафта, WOG, ОККо, Avantage 7, Інком, AmicEnergy, оскільки відсутній ЄДИНИЙ зразок талонів який міг би обслуговуватись на цих АЗС, тобто жодну із вказаних АЗС не обєднує єдиний зразок талону. Крім того, кількість АЗС не менше 3 та єдиному зразку талону відповідає вимозі лише АЗС КЛО, яке в свою чергу зацікавлене обслуговувати талони Учасника, емітентом якого є одна з компаній «Техойл».
У зв’язку з вищевикладеним, вимоги ТД Замовника є цікавим для контролюючих органів зразком дискримінації, обмеження конкуренції, антиконкуретних дії, прояву корупції та грубого порушення мети та принципу ЗУ "Про публічні закупівлі".
У зв’язку з вищевикладеним, просимо, скасувати вимогу, щодо наявності в Учасника єдиного зразка талонів, надавши право приймати участь усім іншим Учасникам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2017 16:00
Внесено зміни до Додатку 3 Тендерної документації. Пункт щодо єдиного зразка талонів виключено з Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" 3 672 869,00
UAH з ПДВ
3 656 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техойл ТК" 3 836 742,00
UAH з ПДВ
3 658 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2017 16:08
Електронний підпис
19 грудня 2017 16:08
Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2017 14:32
Електронний підпис
19 грудня 2017 14:31
Ст.17 - довідки.pdf
08 грудня 2017 13:08
Електронний підпис
08 грудня 2017 12:38
Guar 1651-G_17.pdf.(2).P7S
08 грудня 2017 12:38
Guar 1651-G_17.pdf.(1).P7S
08 грудня 2017 12:38
Guar 1651-G_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"

ТОВ "Техойл ТК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
#38927250
Переможець 3 656 230,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2017 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
#38927250
3 656 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2018 10:17
Додаткова угода 11.pdf укладений
25 жовтня 2018 10:17
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2018 10:15
Додаткова угода 10 (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2018 10:14
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 15:16
Додаткова угода (1) (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2018 15:16
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 13:16
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
28 вересня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 13:55
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
24 липня 2018 13:55
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2018 09:45
Додаткова угода від 19.06.2018 (1).pdf зміни до договору
20 червня 2018 09:44
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2018 16:29
Додаткова угода від 14.05.2018 року (1).pdf зміни до договору
16 травня 2018 16:29
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2018 11:07
Додаткова угода від 07.05 (1).pdf зміни до договору
10 травня 2018 11:06
Додаткова угода від 08.05 (1).pdf зміни до договору
10 травня 2018 11:06
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2018 10:42
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
28 лютого 2018 10:42
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 13:39
Договір.pdf укладений
02 січня 2018 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно пункту 3.3. Договору на закупівлю № 02/01 від 02.01.2018.
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та згідно пункту 3.3. Договору на закупівлю 02/01 від 02.01.2018 року, у зв'язку зі зміною рівня цін на ринку нафтопродуктів, що підтверджується довідкою Державного підприємства "Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків".
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно пункту 3.3. Договору на закупівлю № 02/01 від 02.01.2018 року, у зв’язку зі зміною рівня цін на ринку нафтопродуктів, що підтверджується довідкою Державного підприємства «Державний-інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх тварних ринків», Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю Товару в межах 10 (десяти) відсотків, зафіксувати такі зміни: - Дизельне паливо (по талонам) – 26,46 грн/літр (з ПДВ); - Бензин А-95 (по талонам) – 27,67 грн/літр (з ПДВ)». (Додаткова угода №4 від 14.05.2018 року) .
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" «зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та листа замовника від 23.07.2018 р. №01-441, домовилися зменшити ціну за одиницю Товару, зафіксувавши такі зміни: -дизельне паливо (налив) - 24,84 грн/літр з ПДВ -бензин А-92 (налив) - 25,86 грн/літр з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода від 26.09.2018 року
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 9 від 27.09.2018 року
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №10 від 25.10.2018 року
Номер договору про закупівлю: 02/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 852 426,56
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №11 від 25.10.2018 року