Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт фасадів (корпусів №3; №5; №6-7; №8; №12), покрівлі корпусу №8; сантехнічних мереж та благоустрою території обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Очікувана вартість
11 215 960,00 UAH
UA-2017-11-21-000328-a ● de7710cb79b94c2eba8ddd81b6fc77c0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а |
Контактна особа: |
Юрій Степанович Штефуник +38032246667 ukboda.cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2017 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2017 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2017 23:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2017 13:26 |
Очікувана вартість: | 11 215 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,07% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56080 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт фасадів (корпусів №3; №5; №6-7; №8; №12), покрівлі корпусу №8; сантехнічних мереж та благоустрою території обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2017 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2017 16:54 |
ТД ОКЛ зміни.doc | |
01 грудня 2017 16:54 |
Перелік_змін__окл.doc | |
01 грудня 2017 16:54 |
технічне завдання.rtf | |
21 листопада 2017 18:05 |
Проект договору Обласна Лікарня.doc | |
21 листопада 2017 18:05 |
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc |
01 грудня 2017 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
01 грудня 2017 16:54 |
ТД ОКЛ зміни.doc
|
||||
01 грудня 2017 16:54 |
Перелік_змін__окл.doc
|
||||
01 грудня 2017 16:54 |
технічне завдання.rtf
|
||||
21 листопада 2017 18:05 |
Проект договору Обласна Лікарня.doc
|
||||
21 листопада 2017 18:05 |
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ліцензії
Дата подання: 25 листопада 2017 14:44
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:12
Розділом IV Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні також надати копію дозволу та/або ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю, завірена належним чином. В додатку до ліцензії переліком видів робіт має зазначатися виконання ремонтних, реставраційних робіт на об’єктах культурної спадщини. (Предмет закупівлі відноситься до об’єктів культурної спадщини). При цьму, Замовником не зазначено, документ яким об`єкт будівництва віднесено до пам`яток культури або ж який саме елемент будівлі віднесено до пам`ятки культурної спадщини. Також, просимо зазначити чи розроблялася на об`єкт будівництва науково-проектна документація у відповіності до вимог ДБН В.3.2-1-2004. Надане ж вами технічне завдання не передбачає застосування матеріалів для ремонтів пам`яток культурної спадщини. Таким чином, вважаємо, що встановлена вимога є дискримінаційной та обмежує конкуренцію. А тому вимагаємо надати копію документу, що підтверджує віднесення об`єкту будівництва до пам`яток культурної спадщини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Відповідно до містобудівної документації «Коригування історико– архітектурного опорного плану і проекту зон охорони пам’яток та визначення меж і режимів використання історичних ареалів м. Чернівців» затвердженої рішенням Чернівецької міської ради від 28.02.2007р. №252 та наказом Міністерства культури і туризму України від 16.06.2007 №661/0/1607 комплекс будівель за адресою вул. Головна 137 знаходиться в межах комплексної охоронної зони центрального історичного ареалу м. Чернівців.
Згідно з Переліком пам’яток та об’єктів м. Чернівців комплекс будівель Чернівецької обласної клінічної лікарні за адресою вул. Головна, 137 є пам’яткою архітектури місцевого значення – Обласна клінічна лікарня, 1886р. взята на облік розпорядженням Президента України від 23.03.1994р. №161.
Документація по об’єкту розроблена відповідно до реставраційного завдання на розробку науково – проектної документації та пройшла експертизу за всіма напрямками.
Технічне завдання до документації сформовано відповідно до затвердженої проектно – кошторисної документації. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на обгрутнованість вимог тендерної документації та відсутність будь - яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Вдячні за розуміння.
Відповідно до містобудівної документації «Коригування історико– архітектурного опорного плану і проекту зон охорони пам’яток та визначення меж і режимів використання історичних ареалів м. Чернівців» затвердженої рішенням Чернівецької міської ради від 28.02.2007р. №252 та наказом Міністерства культури і туризму України від 16.06.2007 №661/0/1607 комплекс будівель за адресою вул. Головна 137 знаходиться в межах комплексної охоронної зони центрального історичного ареалу м. Чернівців.
Згідно з Переліком пам’яток та об’єктів м. Чернівців комплекс будівель Чернівецької обласної клінічної лікарні за адресою вул. Головна, 137 є пам’яткою архітектури місцевого значення – Обласна клінічна лікарня, 1886р. взята на облік розпорядженням Президента України від 23.03.1994р. №161.
Документація по об’єкту розроблена відповідно до реставраційного завдання на розробку науково – проектної документації та пройшла експертизу за всіма напрямками.
Технічне завдання до документації сформовано відповідно до затвердженої проектно – кошторисної документації. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на обгрутнованість вимог тендерної документації та відсутність будь - яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Вдячні за розуміння.
Щодо субпідрядників
Дата подання: 25 листопада 2017 14:47
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:14
Якщо субпідрядна організація буде мати ліцензію на реставрацію, консервацію, ремонтні роботи, реабілітацію пам’яток культурної спадщини, а наша організація такої ліцензії немає чи буде відхилена наша пропозиція?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Головним нормативним актом, який регулює питання ліцензування в Україні, є Закон «Про ліцензування видів господарської діяльності». Згідно з п. 9 ст. 7 цього Закону, до ліцензійних видів діяльності (себто таких, які можна здійснювати лише після отримання відповідної ліцензії) належить будівельна діяльність. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» передбачено вичерпний перелік робіт, які підлягають ліцензуванню, в тому числі «1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини». Таким чином, керуючись вищезазначеним, зважаючи на соціальну значимість предмету закупівлі, вважаємо, що підрядна організація, яка має намір безпосередньо працювати чи організовувати виконання робіт на вказаному об’єкті має відповідати вимогам чинного законодавства.
Вдячні за розуміння!
Головним нормативним актом, який регулює питання ліцензування в Україні, є Закон «Про ліцензування видів господарської діяльності». Згідно з п. 9 ст. 7 цього Закону, до ліцензійних видів діяльності (себто таких, які можна здійснювати лише після отримання відповідної ліцензії) належить будівельна діяльність. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» передбачено вичерпний перелік робіт, які підлягають ліцензуванню, в тому числі «1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини». Таким чином, керуючись вищезазначеним, зважаючи на соціальну значимість предмету закупівлі, вважаємо, що підрядна організація, яка має намір безпосередньо працювати чи організовувати виконання робіт на вказаному об’єкті має відповідати вимогам чинного законодавства.
Вдячні за розуміння!
Щодо антикорупційної програми
Дата подання: 25 листопада 2017 14:55
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:10
Додатком 2 до ТД вимагається надання копії антикорупційної програми юридичної особи та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, завірені належним чином. При цьому, згідно із п.10 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутність антикорупційної програми є підставою для відхилення якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Однак, очікувана вартість закупівлі робіт становить 11 215 960,00, що є меншою сумою аніж визначено Законом. Зазначена вимога є дискримінаційною. а тому вимагаємо її усунення. У разі неусунення будемо змушені звернутися до АМК України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Однією з основних вимог, які ставляться перед управлінням як Замовником робіт являється якісне та своєчасне виконання робіт та відповідно ефективне, цільове використання бюджетних коштів. Вимога, щодо надання Антикорупційної програми акцентує увагу на жорстких вимогах до учасників, щодо їх добросовісності та відповідальності, жодним чином не дискримінуючи їх. У випадку відсутності у Вас, як суб’єкта господарювання належно оформленої Антикорупційної програми, пропонуємо надати листа з відповідними роз’ясненнями, які будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету.
Вдячні за співпрацю та розуміння!
Однією з основних вимог, які ставляться перед управлінням як Замовником робіт являється якісне та своєчасне виконання робіт та відповідно ефективне, цільове використання бюджетних коштів. Вимога, щодо надання Антикорупційної програми акцентує увагу на жорстких вимогах до учасників, щодо їх добросовісності та відповідальності, жодним чином не дискримінуючи їх. У випадку відсутності у Вас, як суб’єкта господарювання належно оформленої Антикорупційної програми, пропонуємо надати листа з відповідними роз’ясненнями, які будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету.
Вдячні за співпрацю та розуміння!
Податки
Дата подання: 25 листопада 2017 15:00
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:13
Замовником у Додатку 2 вимагається надання копії витягу з реєстру платників ПДВ або копії свідоцтва платника ПДВ. Для платників єдиного податку – копію витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку та копія документу про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період. При цьому, Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вищеперелічені дані містяться у відкритих реєстрах. Вимагання зазначених документів є порушенням вимог Закону. Просимо усунути зазначене порушення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Зважаючи на те, що об’єкт будівництва фінансується за рахунок бюджетних коштів, керуючись частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» комітетом прийнято рішення щодо витребування документів, які підверджують статус платника податків кожного з учасників закупівлі. Так до прикладу, запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою або надсилається поштою до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника податків. Форма такого запиту затверджена наказом Міндоходів України від 16.01.2014 р. № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Таким чином, при підготовці пропозиції просимо враховувати вимоги документації.
Вдячні за розуміння!
Зважаючи на те, що об’єкт будівництва фінансується за рахунок бюджетних коштів, керуючись частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» комітетом прийнято рішення щодо витребування документів, які підверджують статус платника податків кожного з учасників закупівлі. Так до прикладу, запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою або надсилається поштою до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника податків. Форма такого запиту затверджена наказом Міндоходів України від 16.01.2014 р. № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Таким чином, при підготовці пропозиції просимо враховувати вимоги документації.
Вдячні за розуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ЄВРОФАСАДБУД |
9 700 794,00
UAH з ПДВ
|
9 499 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
11 099 190,00
UAH з ПДВ
|
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід» |
11 203 227,14
UAH з ПДВ
|
11 203 227,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ЄВРОФАСАДБУД #34644324 |
Відхилено |
9 499 900,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2017 12:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Переможець |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2017 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2019 14:42
|
Обласна Дод.угода №2.pdf | зміни до договору |
01 липня 2019 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2019 11:35
|
Обласна дод.угода.pdf | зміни до договору |
14 січня 2019 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 12:26
|
Дод угода №3 Обласна.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2018 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2018 10:23
|
ОБЛ додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
05 липня 2018 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2018 17:25
|
додаткова угода № 1ОКЛ.pdf | зміни до договору |
04 червня 2018 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2017 16:24
|
договір №56.pdf | укладений |
26 грудня 2017 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. У зв'язку з відсутністю повного обсягу фінансування на 2018 рік внесено зміни до договору. Пункт 3.1. доповнено п.п.3.1.1 "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 855,842 тис. грн. з ПДВ, відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією . Продовжено термін дії договору. Пункт 11.1. викласти в редакції "Цей Договір набирає чинності з дня укладення договору і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором" |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. У зв'язку з виділенням фінансування внесено зміни до договору. Пункт 3.1. доповнено п.п.3.1.1."Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 6740,023 тис.грн. з ПДВ, з них 5884,181 тис. кошти державного фонду регіонального розвитку та 855,842 тис. кошти обласного бюджету. Додаткова угода №1 від 04.06.2018 року визнана такою, що втратила чинність. Строк дії Договору до 31.12.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в банківські реквізити Замовника виклавши їх в наступній редакції: «р/р № 35210081006327, 35228181006327, 35427134006327 в ГУДКСУ в Чернівецькій області, МФО 856135». |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії Договору визначено до 01 липня 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |