Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт фасадів (корпусів №3; №5; №6-7; №8; №12), покрівлі корпусу №8; сантехнічних мереж та благоустрою території обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Очікувана вартість
11 215 960,00 UAH
UA-2017-11-21-000328-a de7710cb79b94c2eba8ddd81b6fc77c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+38032246667 ukboda.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+38032246667
ukboda.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2017 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2017 23:00
Початок аукціону: 11 грудня 2017 13:26
Очікувана вартість: 11 215 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56080 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт фасадів (корпусів №3; №5; №6-7; №8; №12), покрівлі корпусу №8; сантехнічних мереж та благоустрою території обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2017 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 16:54
ТД ОКЛ зміни.doc
01 грудня 2017 16:54
Перелік_змін__окл.doc
01 грудня 2017 16:54
технічне завдання.rtf
21 листопада 2017 18:05
Проект договору Обласна Лікарня.doc
21 листопада 2017 18:05
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
01 грудня 2017 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 16:54
ТД ОКЛ зміни.doc
21 листопада 2017 18:05
ТД ОКЛ.doc
01 грудня 2017 16:54
Перелік_змін__окл.doc
01 грудня 2017 16:54
технічне завдання.rtf
21 листопада 2017 18:11
технічне завдання.docx
21 листопада 2017 18:05
технічне завдання.rtf
21 листопада 2017 18:05
Проект договору Обласна Лікарня.doc
21 листопада 2017 18:05
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ліцензії
Дата подання: 25 листопада 2017 14:44
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:12
Розділом IV Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні також надати копію дозволу та/або ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю, завірена належним чином. В додатку до ліцензії переліком видів робіт має зазначатися виконання ремонтних, реставраційних робіт на об’єктах культурної спадщини. (Предмет закупівлі відноситься до об’єктів культурної спадщини). При цьму, Замовником не зазначено, документ яким об`єкт будівництва віднесено до пам`яток культури або ж який саме елемент будівлі віднесено до пам`ятки культурної спадщини. Також, просимо зазначити чи розроблялася на об`єкт будівництва науково-проектна документація у відповіності до вимог ДБН В.3.2-1-2004. Надане ж вами технічне завдання не передбачає застосування матеріалів для ремонтів пам`яток культурної спадщини. Таким чином, вважаємо, що встановлена вимога є дискримінаційной та обмежує конкуренцію. А тому вимагаємо надати копію документу, що підтверджує віднесення об`єкту будівництва до пам`яток культурної спадщини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Відповідно до містобудівної документації «Коригування історико– архітектурного опорного плану і проекту зон охорони пам’яток та визначення меж і режимів використання історичних ареалів м. Чернівців» затвердженої рішенням Чернівецької міської ради від 28.02.2007р. №252 та наказом Міністерства культури і туризму України від 16.06.2007 №661/0/1607 комплекс будівель за адресою вул. Головна 137 знаходиться в межах комплексної охоронної зони центрального історичного ареалу м. Чернівців.
Згідно з Переліком пам’яток та об’єктів м. Чернівців комплекс будівель Чернівецької обласної клінічної лікарні за адресою вул. Головна, 137 є пам’яткою архітектури місцевого значення – Обласна клінічна лікарня, 1886р. взята на облік розпорядженням Президента України від 23.03.1994р. №161.
Документація по об’єкту розроблена відповідно до реставраційного завдання на розробку науково – проектної документації та пройшла експертизу за всіма напрямками.
Технічне завдання до документації сформовано відповідно до затвердженої проектно – кошторисної документації. Таким чином, звертаємо Вашу увагу на обгрутнованість вимог тендерної документації та відсутність будь - яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Вдячні за розуміння.
Щодо субпідрядників
Дата подання: 25 листопада 2017 14:47
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:14
Якщо субпідрядна організація буде мати ліцензію на реставрацію, консервацію, ремонтні роботи, реабілітацію пам’яток культурної спадщини, а наша організація такої ліцензії немає чи буде відхилена наша пропозиція?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Головним нормативним актом, який регулює питання ліцензування в Україні, є Закон «Про ліцензування видів господарської діяльності». Згідно з п. 9 ст. 7 цього Закону, до ліцензійних видів діяльності (себто таких, які можна здійснювати лише після отримання відповідної ліцензії) належить будівельна діяльність. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» передбачено вичерпний перелік робіт, які підлягають ліцензуванню, в тому числі «1.11.00 реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини». Таким чином, керуючись вищезазначеним, зважаючи на соціальну значимість предмету закупівлі, вважаємо, що підрядна організація, яка має намір безпосередньо працювати чи організовувати виконання робіт на вказаному об’єкті має відповідати вимогам чинного законодавства.
Вдячні за розуміння!
Щодо антикорупційної програми
Дата подання: 25 листопада 2017 14:55
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:10
Додатком 2 до ТД вимагається надання копії антикорупційної програми юридичної особи та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, завірені належним чином. При цьому, згідно із п.10 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутність антикорупційної програми є підставою для відхилення якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Однак, очікувана вартість закупівлі робіт становить 11 215 960,00, що є меншою сумою аніж визначено Законом. Зазначена вимога є дискримінаційною. а тому вимагаємо її усунення. У разі неусунення будемо змушені звернутися до АМК України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Однією з основних вимог, які ставляться перед управлінням як Замовником робіт являється якісне та своєчасне виконання робіт та відповідно ефективне, цільове використання бюджетних коштів. Вимога, щодо надання Антикорупційної програми акцентує увагу на жорстких вимогах до учасників, щодо їх добросовісності та відповідальності, жодним чином не дискримінуючи їх. У випадку відсутності у Вас, як суб’єкта господарювання належно оформленої Антикорупційної програми, пропонуємо надати листа з відповідними роз’ясненнями, які будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету.
Вдячні за співпрацю та розуміння!
Податки
Дата подання: 25 листопада 2017 15:00
Дата відповіді: 29 листопада 2017 16:13
Замовником у Додатку 2 вимагається надання копії витягу з реєстру платників ПДВ або копії свідоцтва платника ПДВ. Для платників єдиного податку – копію витягу з реєстру платників єдиного податку або копія свідоцтва платника єдиного податку та копія документу про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період. При цьому, Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вищеперелічені дані містяться у відкритих реєстрах. Вимагання зазначених документів є порушенням вимог Закону. Просимо усунути зазначене порушення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі !!!
Зважаючи на те, що об’єкт будівництва фінансується за рахунок бюджетних коштів, керуючись частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» комітетом прийнято рішення щодо витребування документів, які підверджують статус платника податків кожного з учасників закупівлі. Так до прикладу, запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою або надсилається поштою до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника податків. Форма такого запиту затверджена наказом Міндоходів України від 16.01.2014 р. № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Таким чином, при підготовці пропозиції просимо враховувати вимоги документації.
Вдячні за розуміння!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2017 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЄВРОФАСАДБУД 9 700 794,00
UAH з ПДВ
9 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ" 11 099 190,00
UAH з ПДВ
9 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід» 11 203 227,14
UAH з ПДВ
11 203 227,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2017 13:41
Гарант_я.pdf
08 грудня 2017 13:41
Довідки 2.PDF
08 грудня 2017 13:41
Технічна частина.PDF
08 грудня 2017 13:41
Довідки 1.PDF
08 грудня 2017 13:41
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

08 грудня 2017 18:25
262.imd
08 грудня 2017 18:25
Аналіз цін ,накладні.pdf
08 грудня 2017 18:25
відгуки.pdf
08 грудня 2017 18:25
Дов. про склад. балансу.pdf
08 грудня 2017 18:25
Довідка довкілля.pdf
08 грудня 2017 18:25
Довідка працівники.pdf
08 грудня 2017 18:25
Довідки банки н.pdf
08 грудня 2017 18:25
Договірна ціна.pdf
08 грудня 2017 18:25
Дозвіл.pdf
08 грудня 2017 18:25
Календарний графік.pdf
08 грудня 2017 18:25
калькуляція.pdf
08 грудня 2017 18:25
Копія фінанс. звіту.pdf
08 грудня 2017 18:25
Лист-згода.pdf
08 грудня 2017 18:25
Лист-зобовязання.pdf
08 грудня 2017 18:25
Ліцензія.pdf
08 грудня 2017 18:25
Локальні кошториси.pdf
08 грудня 2017 18:25
Наказ № 83.pdf
08 грудня 2017 18:25
Наказ №111.pdf
08 грудня 2017 18:24
Підсумкова відомість.pdf
08 грудня 2017 18:24
Пояснювальна записка.pdf
08 грудня 2017 18:24
Проект договору.pdf
08 грудня 2017 18:24
Протокол №3.pdf
08 грудня 2017 18:24
Протокол №42.pdf
08 грудня 2017 18:24
Розмір зароб. плати.pdf
08 грудня 2017 18:24
Розрахунок прибутку.pdf
08 грудня 2017 18:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 грудня 2017 18:24
Статут.pdf
08 грудня 2017 18:24
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2017 18:24
Штатний розпис.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 18:45
20 КБ-3 ГЕС ТОВ ПБФ СХІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЄВРОФАСАДБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЄВРОФАСАДБУД
#34644324
Відхилено 9 499 900,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2017 12:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
Переможець 9 500 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2017 12:05

Документи

12 грудня 2017 12:06
Електронний підпис
12 грудня 2017 12:05
протокол розгляду.pdf

Документи

13 грудня 2017 12:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2017 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТОРГІНВЕСТ"
#04854874
9 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2017 12:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 09:26
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 14:42
Обласна Дод.угода №2.pdf зміни до договору
01 липня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 11:35
Обласна дод.угода.pdf зміни до договору
14 січня 2019 11:34
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 12:26
Дод угода №3 Обласна.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 12:25
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 10:23
ОБЛ додаткова угода №2.pdf зміни до договору
05 липня 2018 10:22
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2018 17:25
додаткова угода № 1ОКЛ.pdf зміни до договору
04 червня 2018 17:24
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 16:24
договір №56.pdf укладений
26 грудня 2017 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. У зв'язку з відсутністю повного обсягу фінансування на 2018 рік внесено зміни до договору. Пункт 3.1. доповнено п.п.3.1.1 "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 855,842 тис. грн. з ПДВ, відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією . Продовжено термін дії договору. Пункт 11.1. викласти в редакції "Цей Договір набирає чинності з дня укладення договору і діє до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором"
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. У зв'язку з виділенням фінансування внесено зміни до договору. Пункт 3.1. доповнено п.п.3.1.1."Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 6740,023 тис.грн. з ПДВ, з них 5884,181 тис. кошти державного фонду регіонального розвитку та 855,842 тис. кошти обласного бюджету. Додаткова угода №1 від 04.06.2018 року визнана такою, що втратила чинність. Строк дії Договору до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в банківські реквізити Замовника виклавши їх в наступній редакції: «р/р № 35210081006327, 35228181006327, 35427134006327 в ГУДКСУ в Чернівецькій області, МФО 856135».
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії Договору визначено до 01 липня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 583 333,34 UAH)