Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
24 092,00 UAH
UA-2017-11-21-000315-a d62cfc42474c4893bbf2ec38c978af81
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яна Гужва

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Яна Гужва
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2017 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2017 10:00
Початок аукціону: 04 грудня 2017 12:55
Очікувана вартість: 24 092,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

22 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 упаковка
Файл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 упаковка
Пластикові закладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Точилка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
11 штуки
Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
288 штуки
Ручка кулькова на масляній основі, колір синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
288 штуки
Ручка кулькова на масляній основі, колір чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
288 штуки
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Скотч пакувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Скотч канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Блокнот А6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 штуки
Маркер перманентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Коригуюча рідина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Лоток настільний горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штуки
Блок паперу для заміток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Папка А4 притиск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Папка-конверт формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Папка на гумках, А4 формату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Швидкозшивач з додатковим внутрішнім кишенею, формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 упаковка
Скріпки 25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штуки
Ластик каучуковий для грифелей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2, приміщення Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, І поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2017 17:59
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2017 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 14 649,78
UAH з ПДВ
14 649,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 19 120,00
UAH з ПДВ
16 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 18 170,76
UAH з ПДВ
16 914,24
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком" 18 108,00
UAH з ПДВ
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 12:08
планета сервис.jpg
30 листопада 2017 12:08
Дистрибьютор Бриск.jpeg
30 листопада 2017 12:08
Дистрибьютер Папирус Гурт.jpeg
30 листопада 2017 12:08
Дистрибьютер Economix.jpeg
30 листопада 2017 12:08
Дилер Бриск.jpeg
30 листопада 2017 12:08
Economix 4.jpeg
30 листопада 2017 12:08
Economix 3.jpeg
30 листопада 2017 12:08
Economix 2.jpeg
30 листопада 2017 12:08
Economix 1.jpeg
30 листопада 2017 12:08
ручка 5.jpg
30 листопада 2017 12:08
ручка 4.jpg
30 листопада 2017 12:08
ручка 3.jpg
30 листопада 2017 12:08
Ручка 2.JPG
30 листопада 2017 12:08
Ручка 1.JPG
30 листопада 2017 12:08
ВМ НА ВСЕ 3.jpeg
30 листопада 2017 12:07
ВМ НА ВСЕ 2.jpeg
30 листопада 2017 12:07
ВМ НА ВСЕ 1.jpeg
30 листопада 2017 12:07
Довідка МВС_24.09.17.jpg
30 листопада 2017 12:07
Установчі документи ЮЛіС.7z
30 листопада 2017 12:07
зміни до Статуту.7z
30 листопада 2017 12:07
Статут.7z
30 листопада 2017 12:07
Витяг 27042017.7z
30 листопада 2017 12:07
Image-0004.jpeg
30 листопада 2017 12:07
Image-0355.jpeg

Публічні документи

30 листопада 2017 10:45
Іноформація про компанію Д.pdf
30 листопада 2017 10:39
Папки,портфели,сегрегаторы.PDF
30 листопада 2017 10:38
Клей каннцелярский.jpg
30 листопада 2017 10:38
Клей канцелярский 2.jpg
30 листопада 2017 10:35
Інформація про компанію.pdf
30 листопада 2017 10:34
Код.pdf
30 листопада 2017 10:34
Лист 2.pdf
30 листопада 2017 10:34
Лист 3.pdf
30 листопада 2017 10:34
Лист 5.pdf
30 листопада 2017 10:34
Лист 6.pdf
30 листопада 2017 10:34
Лист.pdf
30 листопада 2017 10:34
Паспорт1.pdf
30 листопада 2017 10:34
Паспорт2.pdf
30 листопада 2017 10:34
Паспорт3.pdf
30 листопада 2017 10:34
Паспорт4.pdf

Публічні документи

29 листопада 2017 09:49
Витяг з ЄДРПОУ від 23 10 17.pdf
29 листопада 2017 09:49
Додаток 3.pdf
29 листопада 2017 09:49
ДОС не сертифицируется.pdf
29 листопада 2017 09:49
Лотки пластик TM ECONOMIX.pdf
29 листопада 2017 09:49
СЭС клей в ассорт ТМ BUROMAX 1.pdf
29 листопада 2017 09:49
СЭС клей в ассорт ТМ BUROMAX.pdf
29 листопада 2017 09:49
ТУ 17.2 блочки, календари.pdf
29 листопада 2017 09:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2017 10:05
Висновки.rar
30 листопада 2017 10:05
Не подлежит сертификации2.pdf
30 листопада 2017 10:05
Не подлежит сертификации3.pdf
30 листопада 2017 10:05
Не подлежит сертификации4.pdf
30 листопада 2017 10:05
Не подлежит сертификации.pdf
30 листопада 2017 10:05
Протокол.PDF
30 листопада 2017 10:05
Наказ.PDF
30 листопада 2017 10:05
ПДВ.PDF
30 листопада 2017 10:05
_Витяг_1_2017 рік.pdf
30 листопада 2017 10:05
_Витяг_2_2017 рік.pdf
30 листопада 2017 10:05
_Витяг_3_2017 рік.pdf
30 листопада 2017 10:05
_Витяг_4_2017 рік.pdf
30 листопада 2017 10:05
_Витяг_5_2017 рік.pdf
30 листопада 2017 10:05
_Витяг_6_2017 рік.pdf
30 листопада 2017 10:05
Відомості_про_підприємство.PDF
30 листопада 2017 10:05
Інформація_про_учасника.pdf
30 листопада 2017 10:05
Пропозиція (1).pdf
30 листопада 2017 10:05
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ФОП Бердник В.А.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Общество с ограниченной ответственностью "Свиком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Переможець 14 649,78
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 16:43

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
14 649,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 79.pdf укладений
13 грудня 2017 10:37
Договір 79.pdf укладений
12 грудня 2017 19:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 14 649,78
UAH з ПДВ