Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Двері» (заміна дверних блоків)
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2017-11-17-001243-b ● e3966fc05dd4439a9ee22490b34dded5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., Киев, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Михайло Шубенков +380442381868 tender@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2017 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2017 15:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2017 15:52 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Інформація про предмет закупівлі
(заміна дверних блоків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
«Двері» (заміна дверних блоків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа,1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2017
—
25 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2017 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2017 16:01 |
ТД ДВЕРІ.doc | |
17 листопада 2017 16:01 |
ОГОЛОШ. ДВЕРІ.docx | |
17 листопада 2017 16:01 |
1.jpg | |
17 листопада 2017 16:01 |
2.jpg | |
17 листопада 2017 16:01 |
01 001.jpg | |
17 листопада 2017 16:01 |
02 001.jpg | |
17 листопада 2017 16:01 |
03 001.jpg | |
17 листопада 2017 16:01 |
04 001.jpg | |
17 листопада 2017 16:01 |
05 001.jpg | |
17 листопада 2017 16:01 |
06 001.jpg |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Срок поставки товару ??!!
Дата подання: 19 листопада 2017 11:57
Дата відповіді: 23 листопада 2017 17:29
Привіт шановний замовник! в оголошені Ви вказали термін поставки товару повинен бути не більше 7 днів після укладки договору, а ле ЦЕ НЕ МОЖЛИВО, ДВЕРІ ЯКІ зазначеного в оголошенні потрібно виготовляти ІНДИВІДУАЛЬНО, ЦЕ НЕ стандартний виріб, і на це потрібен час, потрібно зробити після укладення договору детальні обміри , після виготовити двері, віготовіти склопакети, привезти двері на адресу і змонтувати, зробити укоси і тільки після того підписати акти
Якщо ж у вас МОЖЕ ВЖЕ Є ФІРМА ЯКА ДВЕРІ ВЖЕ ДАВНО ЗРОБИЛА І ПРИВЕЗЛА НА АДРЕСУ ПОСТАВКИ І в тендері ПЛАНУЄ БРАТИ УЧАСТЬ ЛИШЕ Формально, і на відь НЕ БУДЕ знижувати ціни, МИ ТАКІ тендери (корупційні) ВЖЕ БАЧИЛИ БАГАТО РАЗ !!!! Скажіть БУДЛАЗКА, МИ ТОДІ НЕ БУДЕМО БРАТИ УЧАСТЬ ... !!!
ДЯКУЮ ЗАЗДАЛЕГІДЬ...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що МЗС не має можливості відтермінувати строк надання послуг щодо заміни дверних блоків у зв’язку з тим, що відповідно до пункту 12 статті 23 Бюджетного кодексу усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, а саме 31 грудня 2017 року. Відповідно, оплата послуг може бути здійснена тільки після надання послуг (у повному обсязі) і підписання акту здавання-приймання наданих послуг до закінчення бюджетного періоду.
яка повинна бути плівка на склопакетах?
Дата подання: 22 листопада 2017 18:13
Дата відповіді: 24 листопада 2017 12:03
у оголошені, у тендерній документації, Ві вказуєте протиударну плівку, яку ви маєте на увазі : "СУ1", "СУ2", "СУ3", наприклад ми встановлювали у Приват Банк броньовані склопакети з плівкою "СУ3", це стандарт банківських установ????
Дякую за відповідь...
Відповідь: Протиударна плівка «СУ2»
питання стосовно конструктиву дверей позиція №4
Дата подання: 23 листопада 2017 12:46
Дата відповіді: 24 листопада 2017 12:04
Двері револьверні внутрішні автоматичні на три стулки, діаметр 2400 (3 під'їзд), RAL 8004
ширина і висота стулки? вкажіть будьлазка
ці двері повинні бути дерев'яні або алюмінієві ??? вкажіть будьлазка
Відповідь: Висота стулки – 2600 мм
Ширина стулки – 840 мм
Двері повинні бути алюмінієві.
Ширина стулки – 840 мм
Двері повинні бути алюмінієві.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-17-001243-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРОТК", Код ЄДРПОУ:39289870
Дата подання: 19 листопада 2017 11:59
зробіть виправлення у оголошені тендеру, сроки поставки потрібно зробити реальними!!!
зробіть виправлення у оголошені тендеру, сроки поставки потрібно зробити реальними!!!
Дякую
Дякую
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2017 17:36
Відповідь на ID 62887 (закупівля UA-2017-11-17-001243-b)
Інформуємо, що МЗС не має можливості відтермінувати строк надання послуг щодо заміни дверних блоків у зв’язку з тим, що відповідно до пункту 12 статті 23 Бюджетного кодексу усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, а саме 31 грудня 2017 року. Відповідно, оплата послуг може бути здійснена тільки після надання послуг (у повному обсязі) і підписання акту здавання-приймання наданих послуг до закінчення бюджетного періоду.
Голова ТК /підпис/ А.І. Заяць
Інформуємо, що МЗС не має можливості відтермінувати строк надання послуг щодо заміни дверних блоків у зв’язку з тим, що відповідно до пункту 12 статті 23 Бюджетного кодексу усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, а саме 31 грудня 2017 року. Відповідно, оплата послуг може бути здійснена тільки після надання послуг (у повному обсязі) і підписання акту здавання-приймання наданих послуг до закінчення бюджетного періоду.
Голова ТК /підпис/ А.І. Заяць
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
Дата відміни
04 грудня 2017 15:52
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій