Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Двері» (заміна дверних блоків)
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2017-11-17-001243-b e3966fc05dd4439a9ee22490b34dded5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шубенков

+380442381868 tender@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Киев, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Михайло Шубенков
+380442381868
tender@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2017 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 15:52
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 15:52
Очікувана вартість: 1 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%

Інформація про предмет закупівлі

(заміна дверних блоків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
«Двері» (заміна дверних блоків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа,1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 16:01
ТД ДВЕРІ.doc
17 листопада 2017 16:01
ОГОЛОШ. ДВЕРІ.docx
17 листопада 2017 16:01
1.jpg
17 листопада 2017 16:01
2.jpg
17 листопада 2017 16:01
01 001.jpg
17 листопада 2017 16:01
02 001.jpg
17 листопада 2017 16:01
03 001.jpg
17 листопада 2017 16:01
04 001.jpg
17 листопада 2017 16:01
05 001.jpg
17 листопада 2017 16:01
06 001.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Срок поставки товару ??!!
Дата подання: 19 листопада 2017 11:57
Дата відповіді: 23 листопада 2017 17:29
Привіт шановний замовник! в оголошені Ви вказали термін поставки товару повинен бути не більше 7 днів після укладки договору, а ле ЦЕ НЕ МОЖЛИВО, ДВЕРІ ЯКІ зазначеного в оголошенні потрібно виготовляти ІНДИВІДУАЛЬНО, ЦЕ НЕ стандартний виріб, і на це потрібен час, потрібно зробити після укладення договору детальні обміри , після виготовити двері, віготовіти склопакети, привезти двері на адресу і змонтувати, зробити укоси і тільки після того підписати акти Якщо ж у вас МОЖЕ ВЖЕ Є ФІРМА ЯКА ДВЕРІ ВЖЕ ДАВНО ЗРОБИЛА І ПРИВЕЗЛА НА АДРЕСУ ПОСТАВКИ І в тендері ПЛАНУЄ БРАТИ УЧАСТЬ ЛИШЕ Формально, і на відь НЕ БУДЕ знижувати ціни, МИ ТАКІ тендери (корупційні) ВЖЕ БАЧИЛИ БАГАТО РАЗ !!!! Скажіть БУДЛАЗКА, МИ ТОДІ НЕ БУДЕМО БРАТИ УЧАСТЬ ... !!! ДЯКУЮ ЗАЗДАЛЕГІДЬ...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що МЗС не має можливості відтермінувати строк надання послуг щодо заміни дверних блоків у зв’язку з тим, що відповідно до пункту 12 статті 23 Бюджетного кодексу усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, а саме 31 грудня 2017 року. Відповідно, оплата послуг може бути здійснена тільки після надання послуг (у повному обсязі) і підписання акту здавання-приймання наданих послуг до закінчення бюджетного періоду.
яка повинна бути плівка на склопакетах?
Дата подання: 22 листопада 2017 18:13
Дата відповіді: 24 листопада 2017 12:03
у оголошені, у тендерній документації, Ві вказуєте протиударну плівку, яку ви маєте на увазі : "СУ1", "СУ2", "СУ3", наприклад ми встановлювали у Приват Банк броньовані склопакети з плівкою "СУ3", це стандарт банківських установ???? Дякую за відповідь...
Відповідь: Протиударна плівка «СУ2»
питання стосовно конструктиву дверей позиція №4
Дата подання: 23 листопада 2017 12:46
Дата відповіді: 24 листопада 2017 12:04
Двері револьверні внутрішні автоматичні на три стулки, діаметр 2400 (3 під'їзд), RAL 8004 ширина і висота стулки? вкажіть будьлазка ці двері повинні бути дерев'яні або алюмінієві ??? вкажіть будьлазка
Відповідь: Висота стулки – 2600 мм
Ширина стулки – 840 мм

Двері повинні бути алюмінієві.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-17-001243-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРОТК", Код ЄДРПОУ:39289870
Дата подання: 19 листопада 2017 11:59
зробіть виправлення у оголошені тендеру, сроки поставки потрібно зробити реальними!!!
зробіть виправлення у оголошені тендеру, сроки поставки потрібно зробити реальними!!!
Дякую
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2017 17:36
Відповідь на ID 62887 (закупівля UA-2017-11-17-001243-b)


Інформуємо, що МЗС не має можливості відтермінувати строк надання послуг щодо заміни дверних блоків у зв’язку з тим, що відповідно до пункту 12 статті 23 Бюджетного кодексу усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, а саме 31 грудня 2017 року. Відповідно, оплата послуг може бути здійснена тільки після надання послуг (у повному обсязі) і підписання акту здавання-приймання наданих послуг до закінчення бюджетного періоду.

Голова ТК /підпис/ А.І. Заяць
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

23 листопада 2017 17:36
ВІДПОВІДЬ на СКАРГУ.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2017 15:52
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій