Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олива І-40, 10W40( для дизельних і бензинових двигунів)
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2017-11-17-000966-b ● 9d578ed25f274384bb629c4e69c9c685
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 36979569 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., місто, вул. Білецького - Носенка,7,м. Прилуки |
Контактна особа: |
Пучка Ірина Володимирівна +380954189626 kpposluga@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2017 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2017 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2017 15:30 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2017 15:02 |
Очікувана вартість: | 61 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 л
Олива І-40, 10W40(для дизельних і бензинових двигунів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Білецького-Носенко, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2017 17:08 |
Цінова пропозиція.docx |
17 листопада 2017 17:08 |
Специфікація.docx |
17 листопада 2017 17:08 |
Документація.docx |
17 листопада 2017 17:08 |
Договір.docx |
17 листопада 2017 17:08 |
Цінова пропозиція.docx
|
||
17 листопада 2017 17:08 |
Специфікація.docx
|
||
17 листопада 2017 17:08 |
Документація.docx
|
||
17 листопада 2017 17:08 |
Договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фасування та вміст оливи
Дата подання: 20 листопада 2017 13:38
Дата відповіді: 20 листопада 2017 13:50
Доброго дня!Питання №1:Олива И-40 повинна бути в обмінній тарі чи ні ,а саме бочка буде повернена постачальнику(це суттєво впливає на ціну)?Питання №2:Олива 10W40 повинна бути мінеральна чи напівсинтетична?
Відповідь: Питання №1: тара буде на обмін, питання № 2 : олива напівсинтетична, універсальна
И-40
Дата подання: 20 листопада 2017 14:54
Дата відповіді: 20 листопада 2017 15:02
Дякую за відповідь,але ж у документації зазначено, що "Товар повинен бути новим, непошкодженим, сертифікованим, відповідної якості".Наливна олива(а це саме обмінна бочка) фасується у бочку б/у ,не пломбовану та не презенабельну на вигляд.То як бути?
Відповідь: Дякую за запитання, сам товар повинен бути новим, сертифікованим, тару приймемо і б/у, хоча тара буває і новою.
Коригування Договору
Дата подання: 20 листопада 2017 15:06
Дата відповіді: 20 листопада 2017 15:13
Останнє питання.Наш юрист вніс корективи в договір,а саме п.5.1 та п.8.2? Чи зможети їх прийняти ?Дякую.
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ (проект)
Предмет договору: Олива моторна І – 40 А ( бочка200л) - кількість -5 бочок ; Олива моторна 10W40 (для дизельних і бензинових двигунів, бочка 200л) - кількість -5бочок ; (код до СРV: 09211000-1 – Мастильні оливи та мастильні матеріали ).
Продавець:____________________________________________________________ в особі _________________________________________________,що діє на підставі ____________, з однієї сторони та Покупець: КП «Послуга» Прилуцької міської ради Чернігівської області, в особі директора Ніязова Р.Ю., діючого на підставі Статуту з другої сторони, надалі – Сторони, уклали цей Договір про наступне:
1.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Продавець зобов’язується поставити та передати у власність Покупця ____________________________________________________________________________________, а Покупець зобов’язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного Договору.
1.2. Продавець передає Покупцю Товар в асортименті, кількості та по цінам, який зазначений у видаткових накладних, що відповідає специфікації даного Договору та є його невід’ємною частино
1.3. Продавець гарантує, що Товар, який є предметом цього Договору, не обтяжено ніякими правами третіх осіб.
2. ЯКІСТЬ ТА КІЛЬКІСТЬ
2.1. Загальна кількість та асортимент Товару визначається згідно Специфікації до даного Договору.
2.2. Якість товару повинна відповідати діючим стандартам, а також відповідати опису, приведеному в Специфікації до даного Договору
2.3. Продавець гарантує що: якість товару буде відповідати усім технічним умовам договору.
3. УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
3.1. Поставка Товару здійснюється власними силами та за власний рахунок Постачальника за адресою: м. Прилуки ,вул.Б-Носенка,7.
3.2. Товар повинен бути поставлений протягом 10 днів з дати підписання договору.
3.3. Поставка Товару здійснюється на основі Договору, видаткових накладних на Товар або товарно-транспортних накладних, акту прийому-передачі, в яких Покупець зобов’язаний відповідно до вимог законодавства України до ведення первинної документації відобразити факт прийому Товару і повернути Продавцю належним чином оформлені примірники первинних документів.
3.4. Доказом передачі Товару у власність Покупця є підписані уповноваженими представниками Сторін видаткові накладні та акт прийому-передачі на Товар, оформлені належним чином.
3.5. Датою поставки товару Покупцеві, вважається дата яка зазначена у видатковій накладній та в акті прийому-передачі.
3.6. Продавець разом з Товаром передає Покупцю наступні документи в належно-оформленому вигляді: видаткову накладну та/або акт прийому-передачі, сертифікат якості.
3.7. Товар відпускається у відповідній тарі. При постачанні товару проводиться еквівалентний обмін пустої тари на заповнену тару.
4. ЦІНА ДОГОВОРУ
4.1. Ціна договору становить _____ грн. (______ ) в т.ч. ПДВ _____ грн.
4.2. Кількість та ціна товару за одиницю зазначається в специфікації, видаткових накладних та в акті прийому-передачі, які є невід’ємними частинами цього Договору.
5. УМОВИ ОПЛАТИ
5.1. Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає Специфікації здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Продавця протягом 5 робочих днів з дати отримання товару, підтвердженням чого являється підписана сторонами видаткова накладна.
5.2. Покупець має право затримати оплату за товар, якщо товарні накладні чи податкові накладні не відповідають вимогам, передбачені законодавством, та цим Договором, або містять помилки, чи розбіжності. Покупець зобов’язаний попередити Постачальника про недоліки у одержаних товарних та податкових накладних протягом 3 робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватись тільки після виправлення помилок в первинних документах Постачальником.
6. ПРИЙНЯТТЯ ТОВАРУ
6.1. Товар вважається зданим Продавцем та прийнятим Покупцем по кількості та якості – з моменту підписання Сторонами видаткових накладних.
6.2. Прийом-передача товару відбувається в пункті доставки: м. Прилуки ,вул.Б-Носенка,7.
6.3. Право власності на товар переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання видаткових накладних.
7. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
7.1. Сторони за Договором домовились, що у випадку виникнення форс-мажорних обставин (дія непереборної сили, яка не залежить від волі Сторін), а саме: військових дій, блокади, землетрусів, повені та інших природних аномалій, Сторони звільняються від відповідальності за повне чи часткове невиконання своїх зобов’язань по даному Договору на час дії вказаних обставин.
7.2. Сторони зобов’язані негайно повідомити за телефоном чи іншим способом про початок та закінчення дії форс-мажору, що заважає виконанню договору. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є документ, виданий Торгово-Промисловою палатою.
7.3. У випадку, коли дія вказаних обставин продовжується більше 30 днів, кожна із Сторін має право на розірвання Договору. При цьому ні одна із сторін не має права вимагати від іншої сторони відшкодування можливих збитків, за виключенням сплати грошових коштів за отриманий товар.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків за даним Договором Сторони несуть відповідальність згідно чинному законодавству України.
8.2.У випадку порушення строків оплати Покупець оплачує Продавцеві пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення.
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1 При невиконанні чи неналежному виконанні Сторонами умов даного Договору, як окремих його частин, так і в цілому в межах діючих строків позовної давності, питання виноситься та обговорюється в установленому порядку в Господарському суді за місцем знаходження відповідача.
10. СТРОК ДІЇ ТА УМОВИ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
10.1. Даний Договір вступає в дію з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх печатками та діє до “31”грудня 2017 р. але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх обов'язків.
10.2. Дострокове розірвання Договору можливе за ініціативою будь-якої Сторони, при цьому зацікавлена Сторона інформує протягом 10 к. д. про свої наміри та погоджує їх з іншою Стороною у письмовому вигляді. Дострокове розірвання Договору за угодою Сторін не відміняє проведення розрахунків за поставлений товар по Договору в повному обсязі на момент розгляду ініціативи однієї із сторін.
11.ІНШІ УМОВИ
11.1 Всі правовідносини, які виникають з даного Договору або пов’язані з ним, зокрема пов’язані з дійсністю, висновком, виконанням, зміною і припиненням даного Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також вживаними до таких право відносин звичаями ділового обороту на підставі принципів сумлінності і справедливості.
11.2 Після набуття чинності даного Договору попередні переговори по ньому, листування, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін по питаннях, які так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов даного Договору.
11.3 Кожна із Сторін несе повну відповідальність за правильність вказаних в цьому Договорі реквізитів та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, інакше вона несе ризик настання пов’язаних з ним несприятливих наслідків.
11.4 Всі зміни та доповнення до даного Договору оформляються в письмовому вигляді, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються їх печатками.
11.5 Даний Договір складено в двох оригінальних примірниках на українській мові, які мають однакову юридичну силу
12.ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПОШТОВІ ТА ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ПОСТАЧАЛЬНИК: ПОКУПЕЦЬ
КП «Послуга» м.Прилуки
Вул. Б-Носенко,7 КОД 36979569
Р/р 26005060705919
Чернігів. РУПАТКБ «Приватбанк»
МФО 353586
ІПН 369795625256
Св №100287751
Тел.: (04637)5-31-61
E-Mail: kpposluga@ukr.net
Директор КП “Послуга»
______________ Р. Ю. Ніязов
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, погоджуємося
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2017 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ТТ-Нафта |
57 300,00
UAH з ПДВ
|
56 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ МАСТИЛА - ЦЕНТР" |
60 978,00
UAH з ПДВ
|
56 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ТТ-Нафта #37021932 |
Переможець |
56 010,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2017 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор2.pdf | укладений |
06 грудня 2017 08:59
|
Договір про поставку.pdf | укладений |
06 грудня 2017 08:59
|
Договор1.pdf | укладений |
06 грудня 2017 08:59
|
Договор.pdf | укладений |
06 грудня 2017 08:59
|