Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування різні
Очікувана вартість
8 750,00 UAH
UA-2017-11-15-000993-a 079700432d254395813badbdda9e9fa2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380672174807
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380672174807,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2017 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2017 11:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2017 11:50
Очікувана вартість: 8 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 262,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Чай (крупно листовий, чорний) - 10кг. ;Цукор (пісок) - 200кг.; Сухофрукти (яблуко, груша, слива) -100кг. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 кілограми
Чай (крупно листовий, чорний) - 10кг. ;Цукор (пісок) - 200кг.; Сухофрукти (яблуко, груша, слива) -100кг. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2017 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 7 905,00
UAH з ПДВ
7 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2017 11:35
санітарний паспорт.pdf
17 листопада 2017 11:35
медична книжка водія.pdf
17 листопада 2017 11:35
Договори поставки.pdf
17 листопада 2017 11:35
Довідка працівники.pdf
17 листопада 2017 11:35
витяг Володимрський ринок.pdf
17 листопада 2017 11:35
документи про якість цукор.pdf
17 листопада 2017 11:35
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 7 905,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 16:15

Документи

20 листопада 2017 16:13
Прот №257.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2017 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
7 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2017 16:13
Прот №257.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 157 КП Волод ринок.pdf укладений
23 листопада 2017 09:53