Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва,16 в м. Харкові)
Очікувана вартість
31 998 913,00 UAH
UA-2017-11-15-000617-b c6236ab4188a4785ba5064d88b49bdde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Денис

+380661950565 onischenko-dv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ТРАНСПОРТУ ГАЗУ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 35633360
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Конєва, 16
Контактна особа: Онищенко Денис
+380661950565
onischenko-dv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2017 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 08 грудня 2017 14:55
Очікувана вартість: 31 998 913,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 994,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва,16 в м. Харкові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61004, Україна, Харківська обл., Харків, Конєва, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2017 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2017 12:29
Том 7_КБ.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 1 ПЗ.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 10_ЕТР.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 5_АС.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 12_ПОС.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 6_КМ.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 8_ЗВК.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 2_ГП.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 9_ТМ.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 11_БЗ.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 3_АР.pdf
15 листопада 2017 12:29
Том 4_ПЗО.pdf
15 листопада 2017 12:29
ДКТ ремонт фасаду.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2017 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервiс ПМК" 31 996 000,00
UAH з ПДВ
298 650,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" 30 025 015,92
UAH з ПДВ
29 545 032,21
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС" 31 678 923,87
UAH з ПДВ
31 240 005,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Классика Комфорта" 31 599 741,22
UAH з ПДВ
31 279 752,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗТЕХБУД" 31 536 440,00
UAH з ПДВ
31 376 445,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2017 20:36
Узгоджені дії.pdf
06 грудня 2017 20:36
Захист довкілля.pdf
06 грудня 2017 20:36
Фінансова звітність.pdf
06 грудня 2017 20:36
Ліцензія ДАБК.pdf

Публічні документи

27 грудня 2017 14:55
Довідка корупція.pdf
27 грудня 2017 14:55
Договірна ціна.pdf
27 грудня 2017 14:55
Довідка з МВС.pdf
06 грудня 2017 12:14
Електронний підпис
06 грудня 2017 12:11
G3671.17.7z
06 грудня 2017 12:11
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2017 12:11
дозвіл.pdf
06 грудня 2017 12:10
ліцензія.pdf
06 грудня 2017 12:10
Статут.pdf

Публічні документи

07 грудня 2017 06:27
Том 12_ПОС.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 11_БЗ.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 10_ЕТР.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 9_ТМ.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 8_ЗВК.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 7_КБ.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 6_КМ.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 5_АС.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 4_ПЗО.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 3_АР.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 2_ГП.pdf
07 грудня 2017 06:27
Том 1 ПЗ.pdf
07 грудня 2017 05:35
31. ст 17+28.pdf
07 грудня 2017 05:35
30. проект договору.pdf
07 грудня 2017 05:35
28. довідка погодження.pdf
07 грудня 2017 05:35
27. Субпідрядник.pdf
07 грудня 2017 05:35
25. Статут.pdf
07 грудня 2017 05:35
20,21. Довідки з банку.pdf
07 грудня 2017 05:35
18. фін звіт за 9 м 2017р.PDF
07 грудня 2017 05:35
16. квітанція 2016р.PDF
07 грудня 2017 05:35
15. фін звіт за 2016.PDF
07 грудня 2017 05:35
14. Дозвіл.pdf
07 грудня 2017 05:35
12. Аналогічні договори.pdf
07 грудня 2017 05:35
11. Відгуки.pdf
07 грудня 2017 05:35
4. довідка МТБ.pdf
07 грудня 2017 05:35
1. розрахунки.rar

Публічні документи

07 грудня 2017 08:35
Договір оренди.pdf
07 грудня 2017 08:35
Договірна ціна.PDF
07 грудня 2017 08:35
Баланс звіт 9міс 2017р.pdf
07 грудня 2017 08:35
Баланс звіт 2016р.pdf
07 грудня 2017 08:35
Аналогіні договори.pdf
07 грудня 2017 08:35
Відгуки.pdf
07 грудня 2017 08:34
Дипломи працівників.pdf
07 грудня 2017 08:34
Довідка субпідряд.PDF
07 грудня 2017 08:34
ДОЗВІЛ.pdf
07 грудня 2017 08:34
Ліцензія.pdf
07 грудня 2017 08:34
УСТАВ.pdf
07 грудня 2017 08:34
Б Г Конева 16.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергосервiс ПМК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"

ТОВ "Классика Комфорта"

ТОВ "ГАЗТЕХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергосервiс ПМК"
#37368164
Відхилено 298 650,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 15:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ"
#34047002
Відхилено 29 545 032,21
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 15:06
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
Переможець 31 240 005,43
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАСАД-СЕРВІС"
#32438415
31 240 005,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:13
Звіт про виконання договору.pdf укладений
08 липня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 10:38
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 10:38
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 10:48
Додаткова угода №2 (2).pdf зміни до договору
26 липня 2019 10:48
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 11:57
Додаткова угода №1 (2).pdf зміни до договору
28 листопада 2018 11:56
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 14:36
Договор ремонт фасаду ІЛК.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 1 ПЗ.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 10_ЕТР.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 7_КБ.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 12_ПОС.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 5_АС.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 6_КМ.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 2_ГП.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 3_АР.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 8_ЗВК.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 11_БЗ.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 9_ТМ.pdf укладений
11 січня 2018 14:36
Том 4_ПЗО.pdf укладений
11 січня 2018 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.1 Договору Підрядник повинен приступити до виконання робіт протягом трьох робочих днів з дати отримання листа Замовника про початок робіт і закінчити виконання робіт до 31.12.2018 року. Календарним графіком виконання робіт (Додаток №3 до Договору) виконання робіт передбачено протягом 10 календарних місяців. Строк дії Договору, визначений у п. 10.1, спливає 31.12.2018 року. 11.10.2018 року листом №1110-1 ПП "ФАСАД-СЕРВІС" звернулось до Інституту транспорту газу з пропозицією щодо продовження строку виконання робіт та строку дії Договору на виконання будівельних робіт від 11.01.2018 року № 1801000140 з посиланням на те, що дата фактичного початку виконання робіт, визначена відповідно до вимог п.4.1 Договору, не дозволяє завершити ці роботи в строки, визначені в Договорі. З урахуванням того, що Дозвіл на початок будівельних робіт на об’єкті було отримано Інститутом транспорту газу 29.08.2018 року, а лист про початок робіт передано Підряднику 03.09.2018 року, пропозиція Підрядника обґрунтована та відповідає умовам Договору і п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 1801000140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1801000140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.1 Договору Підрядник повинен приступити до виконання робіт протягом трьох робочих днів з дати отримання листа Замовника про початок робіт і закінчити виконання робіт до 31.12.2018 року. З урахуванням того, що Дозвіл на початок будівельних робіт Замовник отримав 29.08.2018 року, у зв’язку з чим підрядник зміг приступити до фактичного виконання робіт лише в вересні 2018 року, сторонами було укладено Додаткову угоду №1 від 27.11.2018 року щодо продовження строку дії Договору до 31.08.2019 року та викладення в новій редакції Календарного графіку виконання робіт, яким передбачено їх виконання протягом вересня 2018 – липня 2019 років. 11.10.2018 року листом №1110-2, відповідно до вимог п.4.4 Договору, підрядник повідомив замовника про те, що в ході виконання будівельних робіт він стикнувся з незалежними від нього обставинами, які зумовили уповільнення та часткове призупинення виконання будівельних робіт на об’єкті, а саме про необхідність уточнення проектних рішень з огляду на відмінність фактично виявленої несучої спроможності ґрунтів на об’єкті будівництва від проектної. На підставі звернення підрядника листом №4501ВИХ-18-145 від 12.10.2018 Інститут звернувся до розробника проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва 16, в м. Харкові» ТОВ «НДІПІ СХІДБУДПРОЕКТ» з проханням щодо надання уточнених проектних рішень з урахуванням зауважень підрядника. Листом від 11.12.2018 № 1812-11/02-1 ТОВ «НДІПІ СХІДБУДПРОЕКТ» передав замовнику комплект скоригованих креслень фундаментів ганку, які були передані нами в роботу підряднику листом №4501ВИХ-18-178 від 11.12.2018, а листом від 08.05.2019 № 1905-08/02-1 ТОВ «НДІПІ СХІДБУДПРОЕКТ» передав замовнику комплект скоригованих креслень конструктивних рішень ганку головного входу, які були передані нами в роботу підряднику листом №4501ВИХ-19-97 від 10.05.2019. Таким чином в ході виконання будівельних робіт за Договором виникли документально підтверджені об’єктивні обставини, що спричинили продовження термінів виконання робіт з облаштування фундаментів ганку вхідної групи на 2 місяці (підрядник планував приступити до виконання цих робіт в жовтні 2018 року, а зміг приступити лише в грудні 2018 року після отримання уточненого проектного рішення), а роботи з облаштування конструкцій ганку вхідної групи підрядник зміг розпочати лише в травні 2019 року замість попередньо запланованого початку робіт в листопаді 2018 року, тобто на 5 місяців пізніше з незалежних від нього обставин (після отримання уточненого проектного рішення). При цьому затримка у виконання цих робіт призвела до відповідної затримки у виконанні технологічно пов’язаних робіт з облаштування фасадів вхідної групи будівлі ІЛК. Крім того, Календарним графіком виконання робіт (Додаток №3 до Договору) виконання робіт було передбачено протягом 10-ти календарних місяців з лютого по листопад 2018 року, тобто переважно у весняно-літній сезон, який характеризується сприятливими погодними умовами для виконання будівельних робіт. Відповідно до Додаткової угоди №1 календарний графік виконання робіт було змінено і виконання робіт заплановано в період з вересня 2018 по липень 2019, тобто в т.ч. в осінньо-зимовий період, який характеризується несприятливими погодними умовами для виконання будівельних робіт. Проектом організації будівництва по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва 16, в м. Харкові» в розділі 4.2 Фасадні роботи передбачено, що ремонт фасадів 10-ти поверхового корпусу здійснюється з люльок (фасадних підйомників), а прибудов – з лісів (тобто проектом передбачено виконання висотних робіт, які є роботами підвищеної небезпеки). При цьому в ПОСі зазначено, що при експлуатації підйомника забороняється виконувати роботи при швидкості вітру понад 8,3 м/с, при снігопаді, дощі або тумані, а також в темний час доби (за відсутності необхідного освітлення). Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті, затвердженими Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62, в п. 1.16. зазначено: «Не дозволяється виконувати роботи на висоті у відкритих місцях при швидкості вітру 10 м/с і більше, при ожеледиці, грозі або тумані, який затрудняє видимість в межах фронту робіт, а також у нічний час при недостатній освітленості та якщо температура повітря вище плюс 35 град. С або нижче мінус 20 град. С. Невідкладні роботи на висоті в більш складних погодних умовах (при інших температурах тощо) виконуються за рішенням роботодавця. При цьому в ПВР слід передбачити додаткові заходи безпеки, що відповідають цим умовам». Технологічними картами з облаштування системи фасадної теплоізоляції зовнішніх стін будинків і споруд «Ceresit», яка передбачена проектом «Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва 16, в м. Харкові», визначено, що усі роботи з утеплення та наступного оздоблювання будинків та споруд виконуються із застосуванням сухих будівельних сумішей при температурі навколишнього середовища не нижче +50С та не вище +300С (п.1.8 Посібника з проектування, улаштування та експлуатації системи фасадної теплоізоляції зовнішніх стін будинків і споруд «Ceresit», ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)», Київ – 2017). Таким чином, протягом 5 місяців підрядник з об’єктивних причин не мав можливості в повному обсязі виконувати роботи з облаштування системи фасадної теплоізоляції зовнішніх стін, які становлять основний обсяг будівельних робіт, передбачених проектом «Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва 16, в м. Харкові», про що він відповідно до вимог п.4.4 Договору завчасно повідомляв замовника листом вих.№0312-2 від 03.12.2018 р. Листом вих.№0606-3 від 06.06.2019 р. підрядник звернувся до замовника з пропозицією щодо продовження строку дії Договору на виконання будівельних робіт від 11.01.2018 року № 1801000140 та строку виконання його зобов’язань відповідно до запропонованого підрядником Календарного графіку виконання робіт, яким передбачено продовження терміну виконання робіт на 3 місяці з посиланням на вище перелічені об’єктивні обставини, що спричинили неможливість завершення виконання робіт в строки, визначені в Договорі. Таким чином пропозиція Підрядника обґрунтована та відповідає умовам Договору і п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 1801000140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.1 Договору Підрядник повинен приступити до виконання робіт протягом трьох робочих днів з дати отримання листа Замовника про початок робіт і закінчити виконання робіт до 31.12.2018 року. З урахуванням того, що Дозвіл на початок будівельних робіт Замовник отримав 29.08.2018 року, у зв’язку з чим підрядник зміг приступити до фактичного виконання робіт лише в вересні 2018 року, сторонами було укладено Додаткову угоду №1 від 27.11.2018 року щодо продовження строку дії Договору до 31.08.2019 року та викладення в новій редакції Календарного графіку виконання робіт, яким передбачено їх виконання протягом вересня 2018 – липня 2019 років. 26 липня 2019 року було укладено Додаткову угоду №2 щодо продовження строку дії Договору до 31.12.2019 року та викладення в новій редакції Календарного графіку виконання робіт, яким передбачено їх виконання протягом вересня 2018 – жовтня 2019 років. Листом від 26.11.2019 року №2611-1 Підрядник звернувся до керівництва філії щодо продовження строку дії Договору до кінця травня 2020 року та укладання додаткової угоди №3. У листі Підрядник повідомляє що, відповідно до положень п. 4.4. Договору листами вих. №2106-2 від 21.06.2019 року та вих. №3008-2 від 30.08.2019 року інформував керівництво філії, що неналежне виконання Замовником своїх зобов’язань за договором щодо своєчасної оплати за виконані роботи створює загрозу сповільнення виконання будівельних робіт. З огляду на вищенаведені незалежні від Підрядника обставини, а також через настання несприятливих погодних умов осінньо-зимового періоду, він не може забезпечити завершення будівельних робіт на об’єкті будівництва «Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва 16, в м. Харкові» у визначені Договором та пропонує перенести завершальні роботи на 2 квартал 2020 року до настання сприятливої погоди. Проектом організації будівництва по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва 16, в м. Харкові» в розділі 4.2 Фасадні роботи передбачено, що ремонт фасадів 10-ти поверхового корпусу здійснюється з люльок (фасадних підйомників), а прибудов – з лісів (тобто проектом передбачено виконання висотних робіт, які є роботами підвищеної небезпеки). При цьому в ПОСі зазначено, що при експлуатації підйомника забороняється виконувати роботи при швидкості вітру понад 8,3 м/с, при снігопаді, дощі або тумані, а також в темний час доби (за відсутності необхідного освітлення). Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті, затвердженими Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62, в п. 1.16. зазначено: «Не дозволяється виконувати роботи на висоті у відкритих місцях при швидкості вітру 10 м/с і більше, при ожеледиці, грозі або тумані, який затрудняє видимість в межах фронту робіт, а також у нічний час при недостатній освітленості та якщо температура повітря вище плюс 35 град. С або нижче мінус 20 град. С. Невідкладні роботи на висоті в більш складних погодних умовах (при інших температурах тощо) виконуються за рішенням роботодавця. При цьому в ПВР слід передбачити додаткові заходи безпеки, що відповідають цим умовам». Технологічними картами з облаштування системи фасадної теплоізоляції зовнішніх стін будинків і споруд «Ceresit», яка передбачена проектом «Капітальний ремонт фасаду та внутрішньо-майданчикових мереж інженерно-лабораторного корпусу по вул. Конєва 16, в м. Харкові», визначено, що усі роботи з утеплення та наступного оздоблювання будинків та споруд виконуються із застосуванням сухих будівельних сумішей при температурі навколишнього середовища не нижче +50С та не вище +300С (п.1.8 Посібника з проектування, улаштування та експлуатації системи фасадної теплоізоляції зовнішніх стін будинків і споруд «Ceresit», ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)», Київ – 2017). Оскільки Договір укладено за результатами процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін до нього регулюється цим законом. Зокрема, п.4 ч.4 ст.36 Закону №922 дозволяє продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Таким чином пропозиція Підрядника обґрунтована та відповідає умовам Договору і п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 1801000140
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 27 751 340,47
UAH (в тому числі ПДВ 4 625 223,41 UAH)