Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
31 530,00 UAH
UA-2017-11-15-000219-a 84348894f6d64ad0a59f9806d976c458
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бурковська

+380512441403 zagal@mk.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 13844159
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1
Контактна особа: Ольга Бурковська
+380512441403
zagal@mk.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2017 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2017 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2017 17:00
Очікувана вартість: 31 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

- папір формату А4 (80 g/m2);
- папір формату А4 (160 g/m2);
- папір перфорований ширина 210 мм х 297 мм (55 g/m2);
- папір перфорований ширина 420 мм х 297 мм (55 g/m2);
- файли (30 мкр.);
- корегувальна рідина (20ml);
- планінг на 2018 рік;
- шило банківське;
- скоби 24/6;
- теки-реєстратори (70мм);
- конверти С4 (250 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 пачка
папір формату А4 (80 g/m2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
папір формату А4 (160 g/m2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 ящик
папір перфорований ширина 210 мм х 297 мм (55 g/m2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 ящик
папір перфорований ширина 420 мм х 297 мм (55 g/m2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
файли (30 мкр.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
корегувальна рідина 20ml
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
планінг на 2018 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
шило банківське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 упаковка
скоби 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
теки-реєстратори (70мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
конверти С4 (250шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Морехідна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017  —  11 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2017 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2017 09:27
оголошення.pdf
15 листопада 2017 09:27
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги до участників.doc
15 листопада 2017 09:27
Додаток 4 Договір.doc
15 листопада 2017 09:27
Додаток 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
15 листопада 2017 09:27
Додаток 3 форма цінової пропозиції.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 29 314,38
UAH з ПДВ
29 314,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2017 15:45
сертификат СПФ 420 SL.pdf
24 листопада 2017 15:45
сертификат СПФ 210 SL.pdf
24 листопада 2017 15:45
гарантійний лист 014.jpg
24 листопада 2017 15:45
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
24 листопада 2017 15:45
витяг пдв.jpg
24 листопада 2017 15:45
сантарекс статист .PDF
24 листопада 2017 15:45
витяг сантарекс 16 11 2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 29 314,38
UAH з ПДВ
27 листопада 2017 13:03

Документи

27 листопада 2017 13:03
Електронний підпис
27 листопада 2017 12:50
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2017 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
29 314,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2017 13:03
Електронний підпис
27 листопада 2017 12:50
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 08:56
договір.pdf укладений
30 листопада 2017 08:53