Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади звукової та візуальної сигналізації (пристрої охоронної та пожежної сигналізації – запчастини)
Очікувана вартість
5 300,00 UAH
UA-2017-11-14-002891-a db625b4e091a4ee793be33bb9da996b9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мирославівна Пастух

+380674009017
+380352526485
juridichniyternopil@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01192220
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Вячеслава Чорновола,1
Контактна особа: Наталія Мирославівна Пастух
+380674009017,+380352526485
juridichniyternopil@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В першому випадку 15.03.2017 р. було розміщено оголошення на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-03-15-001900-b. Торги було відмінено на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону, тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій. Пропозицію не надав жодний учасник.
У другому випадку оголошення було розміщено 10.04.2017 р. на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-10-002102-b. Торги було відмінено з тих самих підстав.
Існує необхідність забезпечення безперебійної роботи дирекції для своєчасного та якісного надання поштових послуг населенню.
Прийняти участь у даній закупівлі погодилось Приватне підприємство «Безпека – Сервіс». Учасник надав комерційну пропозицію з економічно обґрунтованою та вигідною ціною. З даним підприємством ми співпрацюємо на протязі 11-ти років. У підприємства наявна високотехнічна матеріальна база, навчений персонал спеціалістів, гарантування якості товару та безпосередня близькість розташування від адреси замовника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 17:46
Оскарження наміру укласти договір: 25 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Прилади звукової та візуальної сигналізації (пристрої охоронної та пожежної сигналізації – запчастини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Прилади звукової та візуальної сигналізації (пристрої охоронної та пожежної сигналізації – запчастини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. В.Чорновола, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Тендерна документація

14 листопада 2017 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Безпека-Сервіс"
#34227040
Переможець 5 300,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2017 17:46

Документи

14 листопада 2017 17:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2017 17:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Безпека-Сервіс"
#34227040
5 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2017 17:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 17:10
Звіт про виконання договору.jpg укладений
02 січня 2018 17:09
Електронний підпис укладений
27 листопада 2017 16:41
Договір скан..docx укладений
27 листопада 2017 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 300,00
UAH з ПДВ