Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

158. Створення та впровадження програмно-апаратного комплексу інформаційного забезпечення засідань урядових комітетів. Будинок уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Технічне переоснащення
Очікувана вартість
10 944 800,00 UAH
UA-2017-11-14-002117-a 20c11226ac684fa081f8fd700e72e3ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2017 14:46
Очікувана вартість: 10 944 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54724 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Створення та впровадження програмно-апаратного комплексу інформаційного забезпечення засідань урядових комітетів. Будинок уряду по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Технічне переоснащення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2017 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2017 15:25
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2017 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР" 10 929 700,40
UAH з ПДВ
10 929 700,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 10 941 986,80
UAH з ПДВ
10 941 986,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2017 11:28
Звіт про власн.капітал 2016.PDF
29 листопада 2017 11:28
Звіт про рух грош.коштів 2016.PDF
29 листопада 2017 11:28
Звіт про фін.рез.2016.PDF
29 листопада 2017 11:28
свідоцтво і витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2017 11:28
Фін.звіт 9 міс.2017.PDF
29 листопада 2017 11:28
Форма №1ДФ.pdf
28 листопада 2017 11:18
1.7. статут.pdf
28 листопада 2017 11:18
3. Відсутність підстав ст. 17.pdf
28 листопада 2017 11:18
15273_ЛИТЕР_Гарантія_24_11_2017.rar
28 листопада 2017 11:18
Дипломы BOSCH.pdf
28 листопада 2017 11:18
Дипломы ВУЗ.pdf
28 листопада 2017 11:18
Довідка працівники.pdf
28 листопада 2017 11:18
Проект договору КМУ.pdf

Публічні документи

29 листопада 2017 14:38
Amrita_CS_bank_harantiya.rar
29 листопада 2017 14:38
ACS_UA-2017-11-14-002117-a_CP_chast_2_2.pdf
29 листопада 2017 14:38
ACS_UA-2017-11-14-002117-a_CP_chast_1_2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"

ТОВ "Амріта Комплексні рішення"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 10 929 700,40
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 16:37

Документи

05 грудня 2017 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИТЕР"
#24720880
10 929 700,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2017 16:37
Електронний підпис
30 листопада 2017 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 14:52
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 09:24
Додатковий договір № 24-37 від 30.03.18.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 09:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 11:21
Дод. договір № 24-193 від 26.12.2017.pdf зміни до договору
27 грудня 2017 11:19
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 17:34
Договір № 24-185 від 22.12.2017 р..pdf укладений
22 грудня 2017 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 14.8 Договору № 24-185 від 22 грудня 2017 р. та керуючись абз. 20 підпункту 4 пункту 1 та абз. 1 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 внести зміни до пунктів 4.2, 5.1 та 12.1 Договору, виклавши їх в такій редакції: «4.2 Розрахунки за обладнання та роботи здійснюються шляхом попередньої оплати Замовником у безготівковій формі у розмірі 100% суми Договору на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня підписання Додаткового договору.»; «5.1 Строки виконання Робіт: з моменту підписання Договору до 31 березня 2018 р. Основні етапи робіт визначаються календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2 до Договору)»; «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 30 квітня 2018 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.». 2. У пункті 4.3 Договору № 24-185 від 22 грудня 2017 р. слова «Кінцевий розрахунок та» виключити. 3. Додаток № 2 до Договору № 24-185 від 22 грудня 2017 р. викласти в редакції, що додається. 4. Інші умови Договору, не змінені цим Додатковим договором, залишаються чинними. 5. Цей Додатковий договір є невід'ємною частиною Договору, набирає чинності з дати його підписання і діє протягом усього періоду чинності Договору. 6. Цей Додатковий договір складено у двох примірниках, по одному примірнику для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24-185
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-193
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до пункту 5.1. Договору, виклавши їх у такій редакції: «5.1 Строки виконання Робіт: з моменту підписання Договору до 31 травня 2018 р. Основні етапи робіт визначаються календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2 до Договору)»; «12.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 27 червня 2018 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.». 2. Додаток № 2 до Договору № 24-185 від 22 грудня 2017 р. (із змінами, внесеними додатковими договорами від 26 грудня 2017 № 24-193 та від 27 грудня 2017 № 24-198) викласти в редакції, що додається. 3. Інші умови Договору, не змінені цим Додатковим договором, залишаються чинними. 4. Цей Додатковий договір є невід'ємною частиною Договору, набирає чинності з дати його підписання і діє протягом усього періоду чинності Договору. 5. Цей Додатковий договір складено у двох примірниках, по одному примірнику для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 24-185
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-37
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 30 квітня 2018
Сума оплати за договором: 10 929 700,40
UAH з ПДВ