Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансово-господарської діяльності підприємства)
Accounting and auditing services (Audit of financial and economic activity of the enterprise)
Очікувана вартість
17 370 000,00 UAH
UA-2017-11-14-001747-a 4fcb347d163a4827958a7940ebc2ccdb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380501002437
+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380501002437,+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PAT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Miahail
+380501002437,+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 листопада 2017 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2017 19:00
Початок аукціону: 26 грудня 2017 14:59
Очікувана вартість: 17 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 14 листопада 2017 14:34
Enquiries until: 04 грудня 2017 19:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2017 19:00

Information

Estimated total value: 17 370 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 86 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудит фінансово-господарської діяльності підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Audit of financial and economic activity of the enterprise
CPV: 79210000-9
Період постачання: по 25 квітня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-14-001747-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 04 грудня 2017 17:50
Зміна розміру банківської гарантії
Розділом 13 Договору передбачено надання Виконавцем банківської гарантії забезпечення виконання Договору на суму, що становить 5 (п’ять) відсотків вартості (ціни) Договору та зі строком дії протягом строку дії Договору. Ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору.» Враховуючи той факт, що послуги за договором надаватимуться протягом трьох років, а саме до травня 2020 року, виконавець буде змушений в якості забезпечення гарантії перерахувати до банківської установи значні кошти (орієнтовно 15% від вартості аудиту за 1 рік) на довготривалий період. Пропонуємо Вам скористатись правом встановлення розміру банківської гарантії та встановити його на рівні 1 – 1.5% від вартості (ціни) договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2017 13:46
Вітаємо! Замоником ПАТ "Укрпошта" скаргу розгялнуто та задоволено. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2017-11-14-001747-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 04 грудня 2017 17:52
Вимоги стосовно встановлення відповідальності аудитора
Встановлення відповідальності аудитора у розмірі, що перевищить фактично завдані збитки суперечить положенням ч.2 ст.21 Закону України «Про аудиторську діяльність» та наступним пунктам Кодексу етики професійних бухгалтерів, затвердженого рішенням Аудиторської палати України 27.02.2014 року №290/7: Розділу 290 Кодексу етики професійних бухгалтерів, з суті яких випливає, що незалежність аудитора може бути під загрозою у випадку встановлення додаткових фінансових санкцій, понад розмір фактично завданих замовнику збитків. У зв’язку з вищевикладеним, та на підставі ст.23 Закону, пропонуємо: 1) виключити п.6.3 проекту Договору про закупівлю 2) внести зміни до Глави 6 «Відповідальність Сторін», передбачивши в ньому таке положення: «Цим Сторони погодились, що на підставі ч.2 ст.21 Закону України «Про аудиторську діяльність» штрафні санкції, передбачені ст.231 Господарського кодексу України не застосовуються до відносин Сторін, що виникають на підставі цього Договору.» 3) Додати п. 6.9. в наступній редакції: «6.9. Відповідальність Виконавця обмежується виключно реальними збитками, які виникли як результат винних дій та/або бездіяльності Виконавця при наданні Послуг або виконанні інших обов’язків за Договором. Виконавець в жодному разі не несе відповідальності перед Замовником або будь-якою третьою особою за упущену, втрачену вигоду, додаткові витрати, понесені Замовником, в результаті невиконання або неналежного виконання Договору. У будь-якому випадку загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою плати за надання Послуг, фактично виплаченими Виконавцю за ту частину Послуг, що спричинила виникнення відповідальності. Вищевказані обмеження відповідальності не підлягають застосуванню у випадку умисного порушення Договору Виконавцем.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2017 13:55
Вітаємо! Замовником ПАТ "Укрпошта" розглянуто скаргу, про що повідомляємо насткпне:
Як правильно зазначено п5.1.10 передбачає, що підготовка фінансової звітності є відповідальністю Замовника. В п2.3 мова йде не про підготовку фінансової звітності, а про надання комплекту фінансової звітності разом з аудиторським звітом. Тобто тут мова лише про компіляцію аудиторського звіту та фінансової звітності, яка підготовлена Замовником.
Що стосується формату надання аудиторського звіту – договір передбачає один з двох форматів – MS Word або MS Excel, а не обидва. Прийнятним буде надання аудиторського звіту у форматі MS Word, коли неможливо внести правки до аудиторського звіту. Крім того, аудиторський звіт, як і фінансова звітність, є дійсними при наявності підпису та печатки. Відповідно мастер-файл звітності це паперова форма, яка завірена підписами та печаткою.
Номер вимоги: UA-2017-11-14-001747-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 04 грудня 2017 17:54
Вимоги щодо внесення змін до п. 2.3. Розділу 2
В п. 2.3. Договору передбачено, що Виконавець зобов’язаний надати Замовнику в паперовому вигляді «Фінансову звітність Замовника станом на 31.12.2017, на 31.12.2018 та на 31.12.2019 відповідно до МСФЗ;». В свою чергу в п. 5.1.10 передбачено, що «Замовник відповідає за належне ведення бухгалтерського обліку, підготовку і достовірне надання Фінансової звітності, відповідно до законодавства України, включаючи відповідне розкриття інформації, відповідно до МСФЗ». Виконавець не може проводити аудит фінансової звітності яку він готував, отже не може надати її Замовнику. Це суперечитиме принципу незалежності аудитора. Враховуючи викладене, пропонуємо виключити з обов’язків Виконавця надання фінансової звітності замовника.

В п. 2.3. вказано, що Виконавець зобов'язаний надати аудиторський звіт в електронній формі у форматі MS Word і MS Excel. Пропонуємо видалити ці положення, тому що аудиторський звіт надається в друкованому вигляді з підписом і печаткою аудиторської фірми.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2017 13:58
Вітаємо! Замовником ПАТ "Укрпошта" розглянуто скаргу, про що повідомляємо наступне:
Як правильно зазначено п5.1.10 передбачає, що підготовка фінансової звітності є відповідальністю Замовника. В п2.3 мова йде не про підготовку фінансової звітності, а про надання комплекту фінансової звітності разом з аудиторським звітом. Тобто тут мова лише про компіляцію аудиторського звіту та фінансової звітності, яка підготовлена Замовником.
Що стосується формату надання аудиторського звіту – договір передбачає один з двох форматів – MS Word або MS Excel, а не обидва. Прийнятним буде надання аудиторського звіту у форматі MS Word, коли неможливо внести правки до аудиторського звіту. Крім того, аудиторський звіт, як і фінансова звітність, є дійсними при наявності підпису та печатки. Відповідно мастер-файл звітності це паперова форма, яка завірена підписами та печаткою.

Ст.21 Закону Про аудиторську діяльність передбачає, що за неналежне виконання своїх зобов'язань аудитор несе майнову та іншу цивільно-правову відповідальність відповідно до договору та закону.
П6.1 договору передбачає, що у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань сторони несуть відповідальність, передбачену законами України та цим Договором.
Вважаємо, що поточна редакція розділу враховує законодавчі вимоги стосовно відповідальності аудиторів та суперечність відсутня.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 грудня 2017
UA-2017-11-14-001747-a4fcb347d163a4827958a7940ebc2ccdb
Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ КПМГ Аудит Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 грудня 2017 16:55
Протокол розгляду.docx
20 грудня 2017 16:59
Електронний підпис

Документи

20 грудня 2017 16:54
Протокол розгляду.docx
20 грудня 2017 16:56
Електронний підпис

Публічні документи

14 грудня 2017 15:49
Сертифікати АССА.pdf

Документи

20 грудня 2017 16:55
Протокол розгляду.docx
20 грудня 2017 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

Документи

20 грудня 2017 16:55
Протокол розгляду.docx
20 грудня 2017 16:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК

ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)"

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ПрАТ КПМГ Аудит

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2017 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)" 13 499 000,00
UAH з ПДВ
13 325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" 15 900 000,00
UAH з ПДВ
13 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ КПМГ Аудит 17 100 000,00
UAH з ПДВ
17 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК 17 300 000,00
UAH з ПДВ
17 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2017 15:49
Сертифікати АССА.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)"

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ПрАТ КПМГ Аудит

ПрАТ Делойт енд Туш ЮСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)"
#21603903
Переможець 13 325 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2017 11:04

Документи

28 грудня 2017 11:04
Електронний підпис
28 грудня 2017 10:59
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2017 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АФ "ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)"
#21603903
13 325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2017 11:04
Електронний підпис
28 грудня 2017 10:59
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 21:21
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 09:48
прайсвотерхайс куперс - договір на публікацію.pdf укладений
19 січня 2018 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2018 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 13 325 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 220 833,00 UAH)