Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл офісний,кутовий для керівника, Крісло офісне для керівника, крісла офісні
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2017-11-13-002116-b b74ee1e9865044e68927e70fec188e1c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Вікторівна Коваленко

+380676580611 k-nadin-111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НОСІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОСІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38073028
Місцезнаходження: 17100, Україна , Чернігівська обл., Носівський район, місто Носівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА , будинок 53
Контактна особа: Надія Вікторівна Коваленко
+380676580611
k-nadin-111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2017 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2017 18:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Стіл офісний,кутовий для керівника, Крісло офісне для керівника, крісла офісні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Стіл офісний,кутовий для керівника, Крісло офісне для керівника, крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17100, Україна, Чернігівська область, Носівка, Центральна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2017  —  24 листопада 2017
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2017 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2017 16:47
Додаток до закупівлі Крісла та стіл.doc
13 листопада 2017 16:47
Договір купівлі-продажу листопад.rtf
13 листопада 2017 16:47
Офісне приладдя.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2017 14:58
Коментар щодо відміни: Закупівля скасовується в звязку з тим, що немає потреби в закупівлі кутового офісного столу для керівника.
Документи:
14 листопада 2017 14:58
Електронний підпис